Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RR rtje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RR rtje

    gezocht: Haynes repair manual voor cbr 900 fireblade

    goeie dag wie kan me helpen aan een werkplaats boek voor de fireblade sc28?? gaat mij voornaamlijk om de afstel waardes voor de kleppen wie o wie kan heeft er wat voor me grtz menno
  2. RR rtje

    voorwiel fireblade sc 28/simpel koplampie

    Wie kan me helpen aan een voorwietje voor een fireblade sc 28???? + VOORAS!!! Zoek ook nog een koplamp die er ff makkelijk op te monteren is??? dit alles in verband met politie keuring na een ongevalletje waarna m'n kenteken papieren in zijn gevorderd om dat de fiets niet meer rijdbaar was. heb...
  3. RR rtje

    is een shadow VT 750 te knijpen naar 25 kw???

    hey luitjes ff vraagje?? zijn er setjes te krijgen voor een shadow VT 750 om af te voeren naar 25 kw?? Dit is een vraag voor een vriend die nog af moet rijen. Hij kan een 750 voor €1000 overnemen in zeer goede staat maar hij moet ligt afrijden en wil geen sportieve motor. ( probeerde hem een...
  4. RR rtje

    traject controle

    HEY mensen!!Ben aan het afwachten :9 of er wat uit komt na een bewuste poging met iets te hard rijde op de A-10 binnen ring.Is nu 4 weken geleden en heb nog niks gehoord. heb het beschaafd gehouden met 90 kmh. Voor een testje heb ik er wel een tientje of 3 voor over. Als ik de uitslag zeker...
  5. RR rtje

    koppeling 900 fireblade vervangen 06-'94

    koppeling slipt door bij 10000 toeren ;( zijn er nog apparte dingen waar ik op moet letten?? het schijnt neit veel werk te zijn (+/- half uurtje) moet ff kijken, ben zelf automonteur. weet je iets? laat me het dan ff weten aub alvast bedankt!!! :}
  6. RR rtje

    kuip ruitje 900RR fireblade

    HEY luitjes zoek een zwart kuipruitje voor m'n blade??? blade is zwart met rood en vind dat doorzichtige maar niks motor is van 06-'94 (model '95') wie heeft wat?? mail me dan ff aub alvast bedankt!!!!! GRTZ
  7. RR rtje

    nog ff voorstellen

    ben een beginnend motor rijder ( en computer gebruiker). heb dingen over MF gehoord van vrienden en dacht laat ik me s aanmelden. heb pas een honda CBR 900 RR fireblade gekocht. moet wel zegge hor, is een compleet andere wereld voor me. ben eigenlijk helemaal van amerikaanse auto's...
  8. RR rtje

    zwart kuip ruitje gezocht

Terug
Bovenaan Onderaan