Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: #19
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. #19

    Kawasaki Z1200 Racer

    Ooit gekocht op MF....... Alleen het frame + kenteken en de achterbrug waren bruikbaar..... de rest kon in de oudijzerbak. Vele uren, dagen later....
  2. #19

    Lifan Monkey 150CC

    Zeer speciale Lifan-Monkey - Motorfiets kenteken. - bouwjaar 2010 - 150cc 9KW/12,6 PK - Takegawa Allu wielen, - Takegawa spruitstuk, - Takegawa luchtfilter, - Keihin PE Carburateur, - G Craft stuurklem, - G Craft voorspatbord, - G Craft ruitje, - Posh Zadel, - Kitaco snelheidsmeter...
  3. #19

    KicXstart Superbike Meeting

    Het evenement voor liefhebbers van Superbikes en race motoren uit de jaren 70, 80 en 90.... Wanneer : zondag 16 juni 2019 Waar: Motoport Uithoorn - Anton Philipsweg 5-7 1422 AL, Uithoorn Hoe laat: van 10.00 tot 17.00 Entree: Gratis Deelname: Gratis www.classicsuperbikemeeting.nl ..
  4. #19

    Classic Superbike Meeting 2019 !

    Daar is tie weer : Terug van een jaartje weg geweest: De Classic Superbike Meeting ! De datum: 16 juni 2019. De lokatie: Motoport Uithoorn. Het evenement om elkaars Superbike eens even goed te bekijken, inspiratie op te doen of om gewoon een mooie rit op je kalender te hebben staan ! Deelname...
  5. #19

    Blank Aluminium achterbrug laten polijsten

    Mijn Honda Monkey Kitaco achterbrug heeft corrosie plekken. Om die reden wil ik de brug opnieuw laten polijsten tot hoogglans zonder plekken. Heeft er iemand een adres in de omgeving van Haarlem ? Mvg Rene Botman
  6. #19

    CLASSICSUPERBIKEMEETING

    Classicsuperbikemeeting 2017 Een splinternieuwe editie van de Classicsuperbikemeeting bij Motoport Uithoorn. De datum 18 juni 2017. - Verkiezing 1,2,3 mooiste superbike met schitterende prijzen. - Superbikes die je nog niet eerder hebt gezien. - Holland Motor Sports stand - 2e hands...
  7. #19

    CLASSICSUPERBIKEMEETING 2017

    It giet oan ! Een splinternieuwe editie van de Classicsuperbikemeeting bij Motoport Uithoorn. De datum 18 juni 2017. - Superbikes die je nog niet eerder hebt gezien. - Holland Motor Sports stand - 2e hands onderdelen - Gratis entree en deelname. Check de website...
  8. #19

    Classicsuperbikemeeting 2017

    Een splinternieuwe editie van de Classicsuperbikemeeting bij Motoport Uithoorn. De datum is 18 juni 2017. - Superbikes die je nog niet eerder hebt gezien. - Holland Motor Sports stand - 2e hands onderdelen - Gratis entree en deelname. Check de website www.classicsuperbikemeeting.nl
  9. #19

    Kawasaki ZX9 USD voorpartij met Superbike ombouw

    Te koop Kawasaki ZX9 USD voorvork inclusief: -Voorwiel (Zonder voorband) -Remschijven. -Spiegler Superbike bovenplaat + Stuur. (Nieuw) -Remtangen gereviseerd + orginele Blokken. (Nieuw) -2 Spatborden. Lengte 770 MM. (Balhoofdpen is pas gemaakt voor Kawasaki Z1000 1982) Orgineel nog...
  10. #19

    Classic Superbikemeeting 19 juni 2016 Elst (GD)

    5e editie van de Classic Superbike Meeting, dit keer in Elst (Gld) Zondag 19 juni van 09.00 uur tot 17.00 uur op het paddock van de TT van Elst. Volg de borden! Bezoek de website voor alle informatie.
  11. #19

    Classicsuperbikemeeting 2016

    *O* Classicsuperbikemeeting 2016 *O* vind dit keer plaats in Elst(Gelderland) Check de website: http://www.classicsuperbikemeeting.nl/
  12. #19

    Sumitomo Zeszuiger remtangen afkomstig van racer

    Te koop set Sumitomo Zeszuiger remtangen, afkomstig van een Yamaha FZR1000. Deze remtangen zaten gemonteerd op mijn Classicracer maar dit was niet langer toegestaan. Remtangen zijn geheel schoongemaakt, nagekeken en voorzien van dure Carbone Lorraine SBK Remblokken, waar ik slechts twee...
  13. #19

    Aim lap timer oude type

    Bij deze, te koop mijn oude type Aim laptimer. Display en baken. Werkt probleemloos, en nog in perfecte staat. vaste prijs: 100,00 renebotman@hotmail.com
  14. #19

    Bikersclassics 2015

    Wie gaan er allemaal naar de Bikerclassics 2015 ? En geen excuus dat het slecht weer wordt ! _O- _O-
  15. #19

    Bering textielpak Maat M

    Te koop wegens overstap naar leder. Zeer fijn Textielpak van het merk Bering. Slechts 3 a 4 keer gedragen, dus in zeer mooie staat. Maat M, ik ben zelf 1 meter 69 en 70 kilo. Zomer/doorwaaibroek krijg je er gratis bij. renebotman@hotmail.com
  16. #19

    Classicsuperbikemeeting 2015 Uithoorn

    Classicsuperbikemeeting 2015 Wanneer: zondag 7 juni. Waar: Motorport Uithoorn A.Philipsweg 5-7 1422AL Uithoorn Tijd: terrein geopend vanaf 10.00 tot 17.00 Voor wie: Liefhebbers van Classic Superbike's uit de jaren 70 & 80. Toegang en Deelname: Gratis...
  17. #19

    Classicsuperbikemeeting 2015

    Zoals eerder al vermeld komt er weer een nieuwe editie van de Classicsuperbikemeeting. Deze zal plaats vinden op zondag 7 juni 2015 bij onze oude stek: Motorport Uithoorn We zijn nog druk bezig met de invulling.. Houd dit topic of de website in de gaten voor het laatste nieuws...
  18. #19

    Suzuki GSX750ES Endurance racer

    Teaser..... ;)
  19. #19

    Gezocht setje Metzler Racetec K2 of Pirelli Supercorsa SC2

    Liefst gebruikt...Voor mijn Classic..... 180-55-17 / 120-70-17
  20. #19

    Puma motorlaarzen Desmo V2 Gore-Tex

    Puma motorlaarzen Desmo V2 Gore-Tex Maat 43. Ik heb zelf maat 42 en dan zitten deze laarzen perfect en zeer comfortabel. Slechts èèn weekend gedragen, en daarom in nieuwstaat. Gekocht voor 269,00 bij Motorkledingstore.nl Vaste prijs: 150.00 Euro.
  21. #19

    Assen 26 mei Classicsuperbikes

    Zoals de titel zegt.... 150 Euro. :9~ http://www.trackdays4all.nl/circuitdag-assen-26-mei/ Interesse ? renebotman@hotmail.com
  22. #19

    Classic Superbike Meeting 2014 Noordeloos

    Ook zo nieuwsgierig wat er op 30 augustus uit deze Moriwakibus komt rollen ? Schrijf je in of kom langs! CLASSICSUPERBIKEMEETING.NL
  23. #19

    Classic Superbike Meeting 2014 Noordeloos

    Dubbel ! ;)
  24. #19

    #30 Wayne Gardner Moriwaki Kawasaki

    De Meeste onder jullie kennen deze Kawasaki wel.. In opvolging van de Lawson replica #21 begon Ted Sinnige aan deze Moriwaki Z1000. Juist op tijd kwam deze Kawa op tijd af om op onze Classic Superbike Meeting in 2009 te verschijnen.. Een primeur, want er was nog geen enkele blauw met gele...
  25. #19

    #60 Wayne Rainey Replica

    Ik vond de GPZ altijd ietwat ondergewaardeerd, Sober maar toch ontzettend ruig. Stel je eens voor: Een gedateerde Kawa met een lucht gekoeld blok met 8 kleppen, dat een heel veld met Honda V4 Interceptors achter zich laat Wat zouden ze bij Honda nou gedacht hebben dat jaar in 1983. Rob...
Terug
Bovenaan Onderaan