Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Triker Arie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Triker Arie

    Algemene vraag over waterkoeling

    Goedenavond techneuten Bij mijn Goldwing 1500 (en alle Goldwings die ik gehad heb) is het zo dat wanneer ik op een hete dag de motor uitzet terwijl de ventilator van de waterkoeling nog draait, deze ventilator stopt op het moment dat ik de sleutel omdraai. Maar ik zie en hoor ook vaak motoren...
  2. Triker Arie

    Boet van Dulmen overleden.

    https://www.bommelerwaardgids.nl/nieuws/algemeen/boet-van-dulmen-73-overleden-na-verkeersongeval-in-ammerzoden/?fbclid=IwAR1bkd_hu-22gbcJxJ1j9JdvFDeBUOjnXdoWq51mbecpgK-TXXmZKc_0LaU
  3. Triker Arie

    Trekhaak voor BMW R1150RT

    Goedenavond allen Heeft iemand nog voor een fatsoenlijke prijs een trekhaak voor mijn BMW R1150RT (2004) liggen, zodat ik voortaan de bagagewagen ook achter de motor kan meenemen? Het hoeft niet perse een originele te zijn, een zelfbouwhaak mag ook, als ik het maar zonder (al te veel) verbouwen...
  4. Triker Arie

    voetsteun BMW R1150RT

    Aangezien ik gisteravond in een heldere bui heb geprobeerd weg te rijden met het schijfremslot nog op de remschijf.....nou ja, U snapt het al. Motor platgelegd, en de voorste linkervoetsteun afgebroken. Wie heeft er nog eentje liggen voor een vriendelijk prijsje?
  5. Triker Arie

    Kentekenplaat MN-31-RD verloren

    Hallo allemaal, Vanmorgen ben ik ergens tussen 8.45 en 9.30 uur de kentekenplaat van m'n Goldwing verloren. Tesamen met een bonk oud roest dat tot voor kort de kentekenplaathouder was, maar dit terzijde. Als iemand vandaag ergens tussen Ridderkerk en Kamerik een nummerplaat heeft gevonden (en...
  6. Triker Arie

    stuurdemper voor GL1100

    Zoals de titel al aangeeft: ik zoek voor mijn Honda GL1100 uit 82 (Amerikaans model, maar dat doet hier geloof ik niet echt ter zake) een stuurdemper. Omdat bij mij het meeste gewicht erg ver naar achteren ligt wordt de besturing bij snelheden rond de 50km/u nogal licht. Ik weet dat een...
  7. Triker Arie

    voorremhendel

    Ik zoek een voorremhendel die 2 dubbelzuiger-remklauwen kan bedienen. Merk en type zijn volkomen onbelangrijk (hoewel...het moet eigenlijk wel van een Japse motor afkomstig zijn), zolang het spul maar om een 22 mm stuur past; liefst een model met geintegreerd reservoir (dus geen apart potje met...
Terug
Bovenaan Onderaan