Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hans1984
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hans1984

    Spiegels Ducati 848

    Ik wil de spiegels van mijn witte 848 laten spuiten, hiervoor moeten ze zover mogelijk uit elkaar. Dus het glas van het knipperlicht eruit en ook het glas van de spiegel. Van de motor af halen is geen probleem. Kan iemand me hierbij helpen met foto’s o.I.d? Uiteraard moet het ook weer in elkaar...
  2. Hans1984

    Accu, Can-bus systeem

    Ik ben op zoek naar een andere accu voor mijn Ducati 848 EVO uit 2011. Nu zit ik te overwegen om voor een Lithium Ion accu te gaan. Alleen zie ik dat deze niet geladen kan worden met een Optimate 3 SP. Ook heb ik op een site gelezen dat deze lader ook niet geschikt is voor motoren met een...
  3. Hans1984

    Onderdelen via AliEpress / Ebay

    Hallo allen, Ik ben op zoek naar verstelbare voetsteunen met rem/schakel pedaal. Nu kwam ik op AliExpress en EBay deze set tegen. Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben. Het prijs verschil met bijv. Rizoma is enorm en dit zit uiteraard ergens in. Het is puur voor op...
  4. Hans1984

    Gratis af te halen: Z750 onderdelen model 2009 & 2010

    Zoals de titel al zegt. - Originele uitlaat - Kenteken houder met knipperlichten (2x) - Kettingbeschermer Groeten Hans van der Heide
  5. Hans1984

    T.E.A.B : originele Z750 onderdelen 2009 en 2010

    Zoals de titel al zegt. Originele uitlaat Kenteken houder met knipperlichten (2x) Kettingbeschermer De onderdelen komen van een model 2009 en 2010 Groeten Hans van der Heide
  6. Hans1984

    T.E.A.B: Kawasaki z750 onderdelen (2009 & 2010)

    Originele uitlaat kenteken houder met knipperlichten (2x) Kettingbescher,er (2x)
  7. Hans1984

    Te koop: pro oiler

    Helemaal compleet met dubbele nozzle.
  8. Hans1984

    Te koop: diverse onderdelen Kawasaki z750 uit 2009&2010

    Omdat mijn vriendin en ik onze motor verkocht hebben, alle onderdelen zijn origineel: - uitlaat €100,- - kentekenhouder (2x) €50,- - zadels incl. tussenstuk (2009) €70,- - kettingbeschermer (2x) €30,- Groeten Hans van der Heide Foto's op aanvraag (ze staan ook op een bekende onderdelen...
  9. Hans1984

    Leuke routes in de buurt van het Como meer

    Begin Augustus ga ik samen met mijn broer en onze vriendinnen richting het Como meer. Nu zoeken we alleen nog een paar leuke routes in de buurt. Of een paar bergpassen die echt aan te raden zijn. We houden wel van pittig rijden en bochten. Alvast bedankt voor de reacties Groeten Hans
  10. Hans1984

    Shoei XR1000 Whisperkit

    Ongeveer een jaar gebruit, scheelt een hoop geluid en is een stuk warmer.
  11. Hans1984

    Te koop: Kawasaki z750 uit 2009

    Zoals de titel al zegt ben op zoek naar een nieuw baasje voor mijn Z750 ABS uit 2009. Heeft ongeveer 6000 km op de teller staan en verkeert in zeer nette staat, wel een keer op de grond moeten leggen omdat ik em niet meer kon houden. Heeft een carbon uitlaat en een achter spatbord met...
  12. Hans1984

    Interesse peiling Kawasaki Z750 '09

    Hierbij wil ik informeren voor interesse in mijn Kawasaki Z750 uit 2009 met ABS. Kleur groen/zwart incl. Ermax achetrspatbord, kleine kentekenhouder met bijhorende knipperlichten en een sport uitlaat van sc-project, groene velgstriping. Alle originele onderdelen zijn aanwezig. Km stand is...
  13. Hans1984

    Motor gevallen en hoekje van mijn kuip afgebroken

    Zoals de titel al zegt heb ik gister mijn motor laten vallen. Hierbij is aan de binnenkant van de kuip een haakje afgebroken waar weer een soort boutje doorheen gaat. Verder is er geen schade dus hoeft niet gespoten te worden. Weet iemand hoe ik dit het best weer vast ken krijgen? Alvast...
  14. Hans1984

    FI code Kawasaki z750

    Heb vorige week een andere uitlaat gemonteerd om mijn z750 uit 2009, maar daarna kreeg ik een foutcode. Denk dat het komt omdat er op de originele uitlaat een exup klep zit en deze er nu dus af is. Ken ik deze code ook wegkrijgen? mvg Hans van der Heide
  15. Hans1984

    Te koop: Honda CBR600F '00 (pc35)

    Motor komt uit 2000 en is sinds 2009 weer op origineel vermogen was voorheen 25Kw. Lichte valschade aan de rechter kuip.
  16. Hans1984

    Pro Oiler op een z750 (snelheidssensor)

    Ben bezigt met het installeren van een pro oiler, lukt op zich aardig goed, maar hoe weet ik waar de snelheidssensor van de motor zit, het gaat om een z750 uit 2009. Neem aan dat het om een digitaal signaal gaat (of is dat standaard) alvast bedankt
  17. Hans1984

    Pro oiler op Kawasaki Z750

    Heeft er iemand een foto o.i.d van een pro oiler of mccoi op een kawasaki Z750 uit 2009? Wil dit systeem aanschaffen maar weet niet of er wel ruimte voor is. mvg Hans
  18. Hans1984

    Ombouw 25 Kw naar standaard CBR 600F uit 2000

    Weet iemand hoeveel het kost om een CBR 600F om te bouwen naar standaard? Dus incl kenteken omzetten? Is nu dus 25 Kw maar mijn vriendin mag nu vol vermogen rijden. mvg Hans
  19. Hans1984

    Te koop: Ducati 748 S kleur grijs

    Ziet er nog uit als nieuw, en is weer een wat anders dan rood of geel. Heeft bij 23000 een grote beurt gehad bij van der Heijden motoren in Zaltbommel. Rekening van €1300,- zit erbij. Hierbij zijn o.a de riemen vervangen en kleppen gesteld. Zitten goede banden onder en een nieuw ketting...
  20. Hans1984

    Gezocht: Rechterkuipdeel Honda CBR 600f uit 2000

    Voor mijn vriendin ben ik op zoek naar een rechterkuipdeel ~[b]Honda CBR 600f uit 2000 kleur mat zwart met koper gekleurde letters. Groeten Hans
  21. Hans1984

    motorverzekering (Sloten)

    Hallo, Laatst heb ik een andere motor gekocht (Ducati 748) maar voor de verzekering moet de motor altijd vast staan met een ketting aan een niet te kraken onderwerp. Maar op deze motor is niet genoeg ruimte voor een slot+ketting. De KNMV wil minimaal 2 categorie 4 sloten hebben(als er geen...
  22. Hans1984

    Te koop± Kawasaki ZZR-250

    Mooie bordaux rode ZZR-250 uit 1991. Heeft 41.000 km gereden, nieuwe achterband +- 1000km (1 maand oud). Nieuwe remblokken voor. Ketting en tandwielen zijn nog goed. Race gaas in de kuib. Verder volledig origineel. Ziet er voor zijn leeftijd heel erg mooi uit. En is 25 Kw Bijlage: IMAG0035.JPG
  23. Hans1984

    Kuipruitje zzr 250

    Zoals het onderwerp al zegt ben ik dus op zoek naar een kuipruitje voor een Kawa zzr 250. De kleur liefst doorzichtig of smoke. Groeten Hans
Terug
Bovenaan Onderaan