Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: raf rider
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    GEZOCHT Panigale 1199 racekuipje compleet

    Zoals de titel aangeeft. Ik ben op zoek naar een racekuipje voor een panigale voor een dag of 5 circuit. Niet te duur dus. Hoeft niet gespoten te zijn en mocht hij wel gespoten zijn, hoeft niet netjes te zijn.
  2. R

    Complete (matte) carbon kuipset panigale 1199 s

    Hallo, Ik zoek voor mijn projectje een complete kuipset in mat carbon voor de panigale 1199 s. Mag ook hoogglans zijn maar dan laat ik hem mat spuiten. Als iemand hiermee kan helpen voor een leuke prijs dan hoor ik het graag. Mvg
  3. R

    Koplamp compleet suzuki gsr 750

    Hallo, Ik zoek een complete originele koplamp met beugel en kapjes voor de suzuki gsr 750 Hoor graag of iemand me hiermee kan helpen. Gr
  4. R

    Gezocht 5 september assen msl vrij rijden

    Zoals in de titel beschreven. Als iemand onverwacht niet kan of geen zin meer heeft. Ik neem hem graag Over. Tel 0639294748 Of reageer op dit topic. Geen pm aub want daar kijk ik nooit in.
  5. R

    MV agusta F4RR 2012 stottert en pakt niet goed op

    Hallo, Ik heb een mv agusta f4rr corsacorta uit 2012 met schade uit het buitenland gekocht. Ik heb hem volledig in circuit trim opgebouwd en ben er dus mee naar het circuit gegaan. De motor start goed en als ik gas geef in zijn vrij pakt hij goed op in toeren. Maar op het moment van...
  6. R

    Gezocht msl zandvoort aankomende maandag 17-7 groep 3

    Titel zegt genoeg denk ik. Als je onverwachts niet meer kan. Stuur me een appje 0639294748
  7. R

    Race vering Yamaha R1 2009-2013 gezocht

    Allen, Ik ga mijn oude hobby weer oppakken. Ik ga weer rondjes tuffen op een r1 uit 2013 maar ik zou graag weer goede vering monteren. Hierdoor ben ik op zoek naar : - 1 schokbreker. Wilbers of öhlins of iets dergelijks - gesloten cardridges Voor een leuk prijsje uiteraard. Anders zou...
  8. R

    Electronische stuurdemper gsxr 1000 2010

    Hallo, Hoe kom ik van de stuurdemper storing af na het vervangen van mijn stuurdemper voor een hyperpro? Is de orginele gewoon een weerstandje die ik er tussen kan frutten? Gr
  9. R

    onderdelen yamaha r6 2006

    Hallo, Ik heb nodig: KM teller Contactslot zonder sleutels mag (dat electrische kastje moet er wel bij zitten)
  10. R

    Kapotte startonderbreker r6 2006

    Hallo, ik heb een r6 uit 2006. Nu is het zo dat de start onderbreker (dat kastje wat aan het contactslot zit) kapot is. Mijn vraag: Kan ik een gebruikte startonderbreker gebruiken? Ik heb alle sleutels die bij het contactslot horen. Incl de rode. mijn hoop is: startonderbreker...
  11. R

    quickshifter zx6-r 2008 met power commander 3 usb PROBLEEM

    Hallo, ik heb een probleem. Ik heb een kawasaki zx6-r uit 2008 voor op het circuit. Wat bleek was dat er al een powercommander 3 usb in zat. Je raad het dus al, ik heb geen software of kabeltje of iets. Ook twijfel ik of hij juist zit aangesloten. Hij reageerd wel (ik zie de fuel ledjes...
  12. R

    gsxr 1000 k8 superfiets heeel veel extra's

    Mooie gsxr 1000 k8 te koop. Nooit mee gevallen. Km stand is 7410 waarvan 6500 straat km's. Zit super mooi in de zwarte lak. En heel veel extra's Wilbers schokbreker achter compleet. 85 kg afgeveerd en afgesteld door hk Wilbers cardridge voor ook 85 kg afgeveerd en afgesteld door hk...
  13. R

    last minute circuitdag msl zandvoort gr 4. 25-8 100 euro

    hallo. wegens omstandigheden kan ik niet meer. Bel of sms me maar als je interesse hebt. 0615012034
  14. R

    Zo goed als nieuwe pirelli superbike pro slicks

    3 sessies mee gereden. Verkoop de set omdat ik niet echt vertrouwen had in de banden wat waarschijnlijk tussen mijn oren zit. Maat 190 achter 120 voor. Gewoon 17 inch. Vraagprijs 100 euro voor de set.
  15. R

    Te koop Circuit dag assen 3 augustus

    Wegens omstandigheden moet ik helaas mijn circuit dag verkopen. Het is een dag van motorsport school holland. Verkoopprijs 175 euro. 10 euro minder als wat hij mij gekost heeft. Mvg Raf
  16. R

    F1 storing gsxr 1000 k8 Na modificatie

    Hallo, Mijn circuitfiets deed liep slecht na elke circuit sessie na een (in mijn ogen) kleine modificatie. Ik heb namelijk de schakelaars naast mijn koppelingshendel verwijderd. Hiervoor moest ik wel de koppelings schakelaar overbruggen want anders starte hij niet. (logisch want om te kunnen...
  17. R

    hyperpro tankmontage set gsxr 600/750 k4 k5

    Goeie staat. Kleur goud. Vraagprijs 100 euro
  18. R

    power commander gsxr 600 k4 k5

    Goed werkend. vraagprijs is 150 euro. Beller is sneller. 0615012034
  19. R

    power commander gsxr 600 k4 k5

    Goed werkend. vraagprijs is 150 euro
  20. R

    gsxr 600/750 k4/k5 race subframe

    Te koop aangeboden. een race subframe voor bovenstaande modellen. Het is geen verslepen orgineel subframe maar een echt race subframe. Kleur is zwart. Scheelt aardig wat in gewicht met een orginele. geen schade. Vraagprijs 100 eurie
  21. R

    gsxr 1000 k8 start niet meer. Ruikt verzopen

    Hallo, Mijn gsxr 1000 k8 krijg ik niet meer aan de praat. ruikt verzopen en geen storingsmelding. Gisteren avond was dit al maar dacht dan kan ik het nu wel weer proberen. Maar tevergeefs. Iemand suggesties?
  22. R

    Racekuipset gsxr 600-750 k4 k5 Special paint spiderman

    Hallo Hierbij zet ik mijn racekuipset te koop. Nooit mee gevallen. Proffesioneel laten spuiten. En heeft dan ook aardig wat gekost maar dat is er ook wel aan af te zien. Kleuren combi Wit zwart goud(schaduw) Super gedetailleerd met schaduwen en alles. Wat zit er allemaal bij...
  23. R

    Nieuw Carbon fiber ketting beschermer gsxr 600/750 97-03

    Hallo hier een hele mooie ketting beschermer te koop past op de volgende modellen zonder aanpassingen. Gsxr 600-750 97-03 SV 1000 03 Ketting beschermer is nieuw dus nooit gemonteerd geweest. Vraagprijs 60 euro Zie Foto
  24. R

    kentekenplaat houder Carbon fiber gsxr 600/750 k6 k7 (NIEUW)

    Hallo een hele mooie Carbon fiber kentekenplaat houder te koop. Hij past zonder aanpassingen op een gsxr 600/750 k6 k7 (06/07) Ziet er super uit en is nooit gemonteerd geweest. Dus nieuw. Vraagprijs (60 euro) Normaal 110 Zie foto.
  25. R

    te koop gevraagt. racekuip ed. gsxr 600/750 k4/k5

    Kleur maakt niet echt uit. als hij nog maar netjes is. -verder heb ik ook nog luchtbuizen aan het zoeken (carbon) -carbon motorblok kapjes. Ik hoor het graag.
Terug
Bovenaan Onderaan