Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: P.J.
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P.J.

    Hart van schijfremmen (goud) spuiten (foto's)

    Mn Kawasaki Zephyr 750 is nog niet helemaal zoals ik hm graag wil hebben dus moet er wat werk verricht worden. Om te beginnen met het hart van mn schijfremmen. Deze zijn origineel zwart maar ik vind persoonlijk goud sportiever staan. :] Dus me even ingelezen op MF en toen de spuitbussen...
  2. P.J.

    "Uitwisselbaarheid" onderdelen

    Ik heb een Kawasaki Zephyr 750 en nu vroeg ik me af of er andere Kawasaki's zijn die dezelfde onderdelen gebruiken. Ik zoek namelijk nog wat gebruikte/nieuwe onderdelen maar mn budget is klein. Zijn er misschien Kawa techies die mij dat kunnen vertellen? :W
  3. P.J.

    Zephyr 750 onderdelen gezocht

    Ik ben op zoek voor mn Kawasaki Zephyr 750 naar het volgende: - Carburator rubbers. - Achterlicht glas. - Cockpit (snelheidsmeter en toerenteller en chromen kapjes). - Zadel Wie oh wie heeft zoiets nog liggen? :] Daarnaast zou ik graag willen weten of deze onderdelen misschien ook op...
  4. P.J.

    --==<[ P.J. meldt zich met een Zephyr 750 ]>

    Even voorstellen: Mijn naam is PJ, ik woon in Hoorn NH en ben 34 jaar jong/oud. Mijn motor geschiedenis is tot nu toe vrij kort... het begon allemaal met het wel bekende (schakel) brommerrijden. Ik kreeg, na het behalen van mn MAVO diploma, van mn ouders een mooie zwarte Suzuki TS50XK. Hierop...
Terug
Bovenaan Onderaan