Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Early bird
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Early bird

    Spuiten deksel zijkoffers Yamaha FJR 1300.

    Goedenavond dames en heren MF. Woonachtig op Goeree Overflakkee ben ik op zoek naar een adres voor het fixen van deksels van de zijkoffers van mijn Yamaha FJR. Volgens de dealert komen de kosten op 175 euro p. stuk. Het gaat om diepe krassen aan de ene kant en zeg maar "opstapbeschadiging" aan...
  2. Early bird

    Verkocht.

    En voor degene die zich afvraagt hoe het komt dat tussen versie 1 en versie 2 meerdere maanden zit. Ligt hem in het feit dat ik een bedrijfsongevalletje gehad heb waarbij ringvinger zwaar gekneusd is. Dus had even wat anders aan mijn hoofd. Inmiddels vinger weer aardig bruikbaar. Dank u. Wie...
  3. Early bird

    Yamaha GTS 1000

    Na 14 jaar en zelf meer dan 100.00 km te hebben gereden is mijn Dikke Bertha economisch op. Bij de laatste check moet er het nodige aan gebeuren dat ik hem hier voor de hobbyist en liefhebber te koop aanbied. Motorisch goed onderhouden en heeft me op dat gebied NOOIT in de steek gelaten. Yamaha...
  4. Early bird

    "Zuivere koffie"..?

    Graag even jullie mening onder het kopje: Wat zou jij doen? Gisteren op de trapfiets door het vakantiedorp op weg om wat boodschapjes te doen bij "de kleine" supermarkt. Onderweg door een achterafstraatje hoor ik krakend een kanteldeur van een garage open gaan. Ik kijk in de richting en...
  5. Early bird

    Aanrijding bij inparkeren

    Ik heb een aanrijding gehad met een automobilist die blijkbaar wilde inparkeren in één, van de, naast de rijbaan gelegen, parkeervakken. Blijkbaar want hij gaf géén richting aan. De man reed eerst naar de linkerkant van de weg, bleef langs de stoeprand links rijden en mindere vaart tot hij...
  6. Early bird

    licht in het donker/ wat hebben we in de koplamp?

    Sinds begin 2010 gebruik ik mijn motor voor woon- werkverkeer. Ben een poosje op zoek geweest naar een goeie lamp (nee, géén Xenon!) Na een stuk of 6 heb ik volgens mij de goeie voor mijn Yamaha GTS ( bouwjaar 1994 ) gevonden. De ex-treme vision van ......(merk doet er even niet toe). Na...
  7. Early bird

    Pinlock niet geschikt voor rijden in donker???

    Mooi, na 4 weekjes wachten heb ik eindelijk mijn nieuwe butsmuts. :} Merk doet er even niet toe, maar wel het advies op de verpakking van mijn pinlock die ik erbij kreeg. |( "Do not use at night"???? |( Da`s een lekkere binnenkomer! Dus da`s morgenochtend eerst afwachten tot het licht...
  8. Early bird

    Akrapovic voor Soes GSXR750 `96

    *O* :] Niet meer nieuw aan te komen maar wellicht heeft iemand of weet iemand een akrapovic uitlaat voor een Suzuki GSXR750 van 1996. :] *O*
  9. Early bird

    Rev`it Motorbroek

    Kleine boompjes worden groot. Na 1 jaar kon zoonlief hier niet meer in. Dochter nu ook niet meer. Na 1,5 jaar, weinig gebruikt, mag hij voor een klein prijsje weg. Maat XS. Zwart. Voering achterkant klein scheurtje. Wie biedt?
  10. Early bird

    Kuipruitje Yamaha Diversion

    Kuipruitje Yamaha Diversion jaren `90. getint. prijs €20,=
  11. Early bird

    Helm met achteruitkijkspiegel??

    Zin of onzin? of gewoon een leuke (dure?) gadget. Het gaat hier om de REEVU MSX 1. Via een aantal spiegeltjes in de helm kun je met een oogopslag in een spiegeltje net boven je ogen achteruit kijken zonder dus om te kijken. Volgens importeur een belangrijke stap vooruit voor de veiligheid van...
  12. Early bird

    Met gehoorapparaten op de motor

    Oke, ik weet het, voorlopig mag ik door mijn "probleempje" geen motor rijden maar over 14 dagen ga ik dus met 2 gehoorapparaten door het leven door Tinitus. (zie eerdere topic 07-12-2006) Normaal gesproken reed ik altijd met gehoorbescherming, maar volgens de audicien werken die...
  13. Early bird

    Nog een slechte start 2007!

    Verleden week, zondagmiddag 7 januari, als een plumpudding in elkaar gezakt tijdens het eten. Kreeg het benauwd, alles begon te draaien en ik zag sterretjes die langzaam maar zeker het zicht benamen. Toen ik na 5 minuten bijkwam stond er ambulancepersoneel over me heen gebogen en die namen me...
  14. Early bird

    Knipperende remlichten

    Techniek staat nooit stil. Er zijn tegenwoordig koekblikken met remlichten die, als je een tijdje met de voet op de rem blijft stilstaan, gaan knipperen. Lijkt me wel handig als je als laatste aansluit in file voor stoplicht. Is toegestaan via EU regel. Is er een dergelijke optie voor...
  15. Early bird

    Knipperend remlicht

    Techniek staat nooit stil. Er zijn tegenwoordig koekblikken met remlichten die, als je een tijdje met de voet op de rem blijft stilstaan, gaan knipperen. Lijkt me wel handig als je als laatste aansluit in file voor stoplicht. Is toegestaan via EU regel. Is er een dergelijke optie voor...
  16. Early bird

    Ik lijk wel gek!!

    Maart 1982: Door hard werken heb ik een aardig centje kunnen sparen en daarvoor koop ik een "verse" 2ehands Honda 900 F2 Bol D`or. Geen...
  17. Early bird

    Ligt er wel, hoort er niet!!!!

    Je komt van alles tegen op de weg. Soms hoort het er gewoon op, maar soms ook helemaal niet!! Zoals je wel eens hoort op de radio : Oponthoud door afgevallen lading. Zie het weleens liggen als ik er met de vracht4wieler langs kom. Maar nog nooit gehad met de 2wieler, tot gisteren dan!! Afslag...
  18. Early bird

    Bevestigen Givi rek op Yamaha GTS

    Ben in het (gelukkige) bezit gekomen van een Givi rek met topkoffer voor m`n GTS. Vanmiddag de zijkappen verwijderd om de boel te bevestigen maar weet niet hoe ik de beugels langs het frame (binnenzijde) op de goeie hoogte krijg. Ik heb wel bevestigingsbeugels aan het frame zitten voor mijn...
  19. Early bird

    Linkerkuipdelen (onder+boven) Suzuki GSX600F `92

    Wie kan mij helpen aan linkerkuipdelen van een Suzuki GSX600F uit `92. Als het ff kan de kleur rood met zilver striping. Na een vage actie van een veel te dure BMW koekblik ( stop ik wel voor de haaientanden of kan ik er even voor) nam zoonlief het zekere voor het onzekere en kneep in de...
  20. Early bird

    Koplamp Suzuki GSX600f `92

    Ik ben op zoek naar een koplamp voor een Suzuki GSX600F `92. Niet de totale unit maar eigenlijk alleen het gedeelte met glas. Wie helpt een arm beginnend militairtje aan zo`n koplamp??
  21. Early bird

    motorrijdster "tikt"terug

    Vanmiddag was ik op terugreis uit Zwolle. Linkerrijbaan, 120 was een aardig gangetje om verkeer rechts voorbij te gaan. Zit er ineens zo`n BMW ,type PC Hoofdstraattractor, met alle lampjes te seinen dat meneer er langs wil. MOVE!!! Vroeger had ik zo iemand een dikke vinger gegeven, maar...
  22. Early bird

    Meeting Yamaha GTS -rijders in Arcen

    Wie van de GTS -rijders ( en ook niet GTSsers) is in Arcen geweest op 11-12-13 augustus? laat even horen wat je ervan vond. Evt. foto`s welkom!! Dit is dus de mijne van 1994 met inmiddels 80.000km ( heb hem nu ruim 2 maanden en een 2800 km)
  23. Early bird

    Kuipruit voor GTS

    Oproep kan verwijderd worden. Ben door 2 man gebeld. Hartelijk dank aan forum!! Early bird
  24. Early bird

    Dood gevoel in gashandje

    Na een uurtje "poeken"krijg ik een dood gevoel in m`n rechterhand. In de ham van de hand, om precies te zijn. Even "overpakken"helpt niet en m`n handschoenen zijn toch echt niet te klein. Wie kent dit ook en is er een oplossing voor? (geen flauwekul graag!!)
  25. Early bird

    EEN-tje op kentekenplaat

    Tigduizend overschrijvingen van oude naar nieuwe eigenaar per jaar waar alles goed gaat, behalve als je kenteken deel 3 kwijtraakt door -what ever- oorzaak. Niks torretje overschrijven via postkantoor - eerst bij RDW nieuw kenteken aanvragen met bijbehorende plaat. Eentje met een EEN-tje erop...
Terug
Bovenaan Onderaan