Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: wyb
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. wyb

    Gezocht, tank fzs 600

    Zoals de titel al zegt, ik zoek een brandstoftank voor een fazer 600 uit 99. 2000 of 2001 zijn hetzelfde dus dat mag ook. De huidige heeft wat lichte modificaties in de vorm van afwateringsgaten die zich spontaan hebben gevormd. Ik zoek dus 1 zonder deze aanpassingen. Liefst rood maar de...
  2. wyb

    Onderdelen gladius 2009

    Gezocht; Rechter voorpoot en voorspatbord van een suzuki gladius uit 2009.
  3. wyb

    motoraanhanger

    Te koop, mooie motoraanhanger voor 1 motor. Voorzien van inrijklem en reservewiel. Dikke betonplex bodemplaat dus onderhoudsarm Met shoei zijkoffer om spanbanden in te gooien. Deze heb ik er bij maar nog niet opgezet.
  4. wyb

    motoraanhanger

    Te koop, mooie motoraanhanger voor 1 motor. Voorzien van inrijklem en reservewiel. Dikke betonplex bodemplaat dus onderhoudsarm Met shoei zijkoffer om spanbanden in te gooien. Deze heb ik er bij maar nog niet opgezet.
  5. wyb

    velorex zijspan

    Te koop wegens aanschaf ander zijspan, losse velorex. Veel extra delen, hoge ruit en beugel onder de bak aan de voorzijde. Stoeltje opnieuw bekleed (en opnieuw beschadigd, klein schaafplekje) , extra schoorstangen, lampen, beugels voor montage aan t frame, gordel Zgan band. Vraagprijs €300
  6. wyb

    tk motorblok kawa Z750

    tk motorblok van een kawa Z750 begin jaren 80. incl carburateurs. Heeft in een z650 gezeten maar deze is vervangen door een originele krachtbron en dus over. Er zaten k&n filters achter en hierop is de sproeierbezetting aangepast. De filters zijn gebruikt voor een ander project dus niet meer...
  7. wyb

    HJC helm maat 56 zgan

    Te koop; een zo goed als nieuwe HJC helm maat 56. Slechts een paar keer gedragen €50,-
  8. wyb

    achterveer honda cbf500

    Zoals de titel al zegt zoek ik dus een achterveer voor een honda cbf500, zo'n lesmotor. Bouwjaar is 2004. Hoeft niet mooi te zijn maar wel goed. gr, wiebe
  9. wyb

    achterschokbreker cbf 500

    Hallo, Ik zoek voor een Honda CBF500 uit 2004 een achterschokbreker. Degene die er nu op zit dempt niet meer dus de motor rijdt niet echt geweldig meer.....
  10. wyb

    Banden overjarig

    Ik heb een aantal motorbanden overgenomen. Het is 'oude' voorraad welke in een koele donkere loods heeft gelegen, dus amper blootgesteld aan uv (voor de critici) In grote lijnen zijn het oudere sportieve banden. De afhaalprijs is €40 per band vanaf 2000 en jonger, daarvoor €30 per band...
  11. wyb

    complete slotenset Yamaha Maxim '85

    Ik zoek voor een '85 Maxim 750 een complete slotenset met sleutel. Iemand misschien iets liggen? gr, Wiebe
  12. wyb

    uitlaat gsx400f (eventueel ruilen met nico bakker exemplaar)

    Ik zoek voor een suzuki gsx 400 f een uitlaat met een iets beschaafder geluid. Er zit nu een nico bakker uitlaat onder maar deze heeft iets teveel kabaal. Wil eventueel wel ruilen. Gr, Wiebe
  13. wyb

    Wyb's Therapy..

    Hoi Allemaal. Na al een poosje mee te hebben gelezen, hier en daar een meestal zinloze opmerking te hebben geplaatst en een aantal van jullie heb mogen ontmoeten wordt het misschien eens tijd dat ik iedereen ga vervelen met mijn therapeutisch gesleutel. Omdat ik eigenlijk nergens met mn...
  14. wyb

    Kawa Z650

    Sinds vandaag de eigenaar van een kawa Z650 uit '77. De vorige eigenaar had 'm klaargemaakt om in de winter door te rijden, alle chroomwerk in de blanke tectyl gespoten. Verder zit hier en daar een lekker dikke laag smeer zodat ik eerst maar eens ben gaan kijken wat daar zoal onder zit... De...
  15. wyb

    onderdelen Kawasaki Z1100/Z1000

    Omdat ik net als iedereen 24 uur in een dag heb zitten en daarvan een deel in m'n bed doorbreng, een deel bij de baas en nog wat andere verplichtingen heb blijft er (te) weinig tijd over om met 2 motoren tegelijk aan 't verbouwen te zijn. Optie 1; niet meer slapen gaat even goed maar stopt...
  16. wyb

    kuipdeel triumph daytona '94

    Te koop; geel kuipdeel van een Triumph Daytona 900 uit '94. Deze past ook gewoon op een 1200. Het betreft de linkerkant Vraagprijs is €60,- Rechter kuipdeel met schuifschade, bied maar... Van dezelfde motor houd ik nog wel wat onderdelen over, mocht je wat nodig hebben laat maar weten..
  17. wyb

    tank triumph

    hallo allemaal, ik zoek een triumph tank, type t300. deze zitten op bijna alle types van ongeveer '93 tot '96. kleine beschadigingen zijn geen probleem, ik moet m toch aanpassen voor m'n projekt.... groeten, wiebe
  18. wyb

    motortijdschriften, veel!

    Hoi allemaal. :W Ik heb hier een stapeltje motortijdschriften liggen en vind 't zonde om ze weg te gooien. Misschien kan ik iemand er een plezier mee doen? Kosten nix! Het is en stapeltje van ongeveer 2 meter als je ze op elkaar legt :Y , en het zijn vooral oudere bladen (jaren 70 en 80) van...
Terug
Bovenaan Onderaan