Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DikkePech
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    beta rev3 trialmotor 2003

    hallo, Ik heb een paar maanden terug een trialmotor gekocht omdat mij dat wel een leuke sport leek. Ben er echter al te snel op uitgekeken en wil weer terug naar de stuntmotoren. Dus vandaar, te koop aangeboden een beta rev3 uit 2003. Start en rijdt gewoon goed. Zitten wat krasjes...
  2. D

    Te koop: Honda CBR F Sport '02 stuntmotor

    Aangeboden, Honda CBR 600 F Sport uit 2002 omgebouwd tot stuntmotor. Het volgende is er aan veranderd: Valbeugels. Wheeliebar. Hohey design dual caliper achter met 4 zuiger klauw en 12mm magura (hand)rempomp. Grotere tandwielverhouding. Stalen remleidingen (voorrem, achterrem...
  3. D

    Honda CBR 600 Stunt Motor '99 2500 euro

    Bij deze bied ik mijn stuntmotor te koop aan. Verkoopreden: Ik wil wat nieuws kopen. De motor ziet er goed uit, loopt perfect, en motorisch niets mis mee. er zit een special paintjob op, wit met een parelmoer effect, rode bliksems en wat logo's/plaatjes. Het is een CBR 600 F3 met een...
  4. D

    koppeling vervangen husk 610 SM R

    ey hallo, misschien herrineren sommige zich nog het verhaal van mijn klote koppeling. anyways.. hij is dus nog steeds klote. en ik wil hem eigenlijk gaan vervangen, koppelingshuis, platen enz. en ik was eigenlijk wel benieuwd of iemand hier dat zelf wel eens heeft gedaan. wat ik...
  5. D

    husqvarna sm 610 R uit 2000 met 11.000km

    ey hallo, zijn er hier misschien nog mensen geinteresseerd in een husk sm 610 R uit 2000? hij heeft 11.000 km op de teller. ik heb hem net opgehaald bij JST motoren in giessenburg.. daar heeft hij een beurt gehad.. kleppen stellen nieuwe pakkingen nieuwe olie enz. de...
  6. D

    husqvarna rijder met een serieus probleem

    hallo sm-rijders heb een topic geopend bij techniek vragen en antwoord maar hoop via hier nog wat extra aandacht te krijgen k zit namelijk met een probleem: klik aub hier voor het probleem
  7. D

    Husqvarna rijder met een serieus probleem

    Beste MF'ers, het is een best verhaal, maar toch vraag ik jullie om het wel te lezen want ik weet nier meer wat ik moet doen, alvast bedankt! ik heb eind 2006 een husqvarna SM 610 R uit 2000 gekocht bij een motorzaak in tilburg. maar na een paar weken begon het: de koppeling bleef...
  8. D

    koppelings problemen husqvarna sm610R

    eyz.. k heb een probleem met mijn koppelingsgedeelte als ik de koppeling inknijp... dan blijft hij slepen... hij ontkoppeld dus niet volledig... k moet hem echt helemaal tegen mn handvat aanknijpen, dan ontkoppelt hij wel 9 van de 10 keer goed... ik schakel (net als, volgens mij, 99%...
  9. D

    ik heb in het 25 kw gedeelde al een topic maar wil

    ik heb in het 25 kw gedeelde al een topic maar wil het hier ook proberen k heb een husqvarna uit 2000 op t oog maar moet nog 25 kw rijden :N heeft er hier iemand ervaring met dit verhaal??? zoja, hoe rijdt dat?? trekkracht top snelheid enz enz alvast bedankt!!
  10. D

    husky 610 sm op 25kw

    eyz.. k heb een husky 610 sm op t oog... maar zit nog 706 dagen aan mn beperkte rijbewijs vast ;( heeft er iemand ervaring met deze motor op 25kw?? wat is de top en hoe loopt het motortje in zn geheel??
  11. D

    sorry mensen ik ben er weer :P

    dag motor gebruikers... mijn vorige topic ging over mn rijbewijs halen.. daar ben ik inmiddels over uit.. ik heb mn spaarvarkentje al klaar staan, zodra er genoeg in zit begin ik met lessen (eerst nog ff een vakantie naar de zon sponsoren). momenteel moet ik dus nog lekker gek doen op...
  12. D

    vrouwen?!

    ok, ik zeg al nix meer :z :Z
  13. D

    misschien een domme vraag, maar toch stel ik hem

    waarom willen al die streetfighter builders, dat kontje omhoog hebben?? die fighters zijn echt super mooi.. alleen die kontjes.. die zien er niet uit -O-
  14. D

    wheelies met 50cc'tjes en wheelies met MOTORS

    hey mensen.. ik ben van plan mn motorrijbewijs te gaan halen, en ik ben gek op wheelies, op mn scootie kon het wel... nu is de vraag... is het op een motor veel moeilijker?? want bij wheelies komt het erop neer dat je controle over je gas,balans, en achterrem hebt... op mn scootie had ik dat...
Terug
Bovenaan Onderaan