Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BHRacing
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. BHRacing

    Triumph Daytona 675 onderdelen

    Onderdelen die overgebleven zijn na de verkoop van een Triumph Daytona 675 uit 2006. Deze onderdelen passen op verschillende bouwjaren en voor zover ik weet ook op de Street Triple. Alternator Cover + Stator: Balancer Cover: Brake Pads: Clipons: Clutch: Clutch Cover...
  2. BHRacing

    Te Koop: Honda CBR1000RR Fireblade 2006

    Honda CBR1000RR Fireblade 2006 Deze racer is voorzien van de volgende aanpassingen: Dynojet Power Commander 3 USB SIGMA Slipperclutch HM Quickshifter Plus Full Leovinci raceuitlaatsysteem met uitneembare dB-killer WP race achterschokbreker met preload adjuster Voorvering omgebouwd door...
  3. BHRacing

    Te Koop: Honda CBR1000RR Fireblade 2007

    Honda CBR1000RR Fireblade 2007 Deze racer is voorzien van de volgende aanpassingen: HRC Race computer HRC Race kabelboom HRC Kitzuigers HRC Titanium drijfstangen HRC Versnellingsbak HM Quickshifter Plus STM Slipperclutch incl. reserve set koppelingsplaten PP Tuning tankdop met snelsluiting...
  4. BHRacing

    Bazzaz Z-Fi Traction Control voor Honda CBR1000RR 2006/2007

    De set bevat de volgende modules: - Z-Fi Fuel Control + Traction Control + Quickshifter (Push) - Z-Fi Traction Control Map Selection Switch - Z-Fi Traction Control Active Light - Z-AFM Air Fuel Self Mapping Kit Alle kabels, dozen, handleidingen en software zit erbij. De QuickShifter...
  5. BHRacing

    Te koop:Vrijdag 7 Augustus Spa-Francorchamps

    Voor een vriend te koop aangeboden: 1 dag op Spa-Francorchamps via Bikers-days Groep zeer snel, vrijdag 7 augustus Vraagprijs 239 euro Interesse? Bel Robert: 06-10296804
  6. BHRacing

    Gezocht: 2x Groep 4 / MSL Cup - Zondag 26 juli - Zandvoort

    Helaas is deze dag al volgeboekt :/ Basia en ik zouden deze dag graag willen rijden... Mocht er iemand zijn die onverwacht niet kan hoor ik dat graag! Ik ben bereikbaar op: 06 2222 0207
  7. BHRacing

    TK: Ongebruikte Metzeler K3 voorbanden

    Te koop: 3 ongebruikte Metzeler Racetec Interact K3 voorbanden. Heb ze als sets aangeschaft waar wat voorbanden van overgebleven zijn. Aangezien ik tegenwoordig met slicks rij ga ik deze niet meer gebruiken. Maat: 120/70 -17 DOT: 2210 Prijs: 75 euro per stuk, 3 voor 200 euro.
  8. BHRacing

    TK: Ongebruikte Metzeler K3 voorbanden

    Te koop: 3 ongebruikte Metzeler Racetec Interact K3 voorbanden. Heb ze als sets aangeschaft waar wat voorbanden van overgebleven zijn. Aangezien ik tegenwoordig met slicks rij in de ZAC ga ik deze niet meer gebruiken. Maat: 120/70 -17 DOT: 2210 Prijs: 75 euro per stuk, 3 voor 200 euro.
  9. BHRacing

    TK: Brembo HPK 16 RCS koppelingspomp

    Voor een vriend te koop aangeboden: Slechts enkele malen gebruikte Brembo HPK 16 RCS koppelingspomp De pomp is volledig schadevrij. Info over deze pomp: Een van de kenmerken van de Brembo HPK 16 RCS koppelingspomp is dat deze is voorzien van het unieke "Ratio Click System", een...
  10. BHRacing

    Te Koop: GMC camper uit 1975

    Voor een vriend zet ik deze camper te koop... Deze camper is jarenlang gebruikt voor het vervoer van en naar het motorracen, maar omdat hij daarmee gestopt is, is de camper overbodig geworden. Let op: groot rijbewijs ! De camper is in zeer goede staat van onderhoud en wegenbelasting...
  11. BHRacing

    Gezocht: Assen 25 & 26 augustus

    Helaas zijn bovenstaande dagen op Assen bij ProSpeed uitverkocht. Indien iemand verhinderd is zou ik graag de zaterdag en zondag voor de oorspronkelijke prijs overnemen. Alleen de zondag zou ik ook al blij mee zijn! Mijn voorkeur gaat uit naar de Racing group, maar de Very Fast group is...
  12. BHRacing

    TK: Circuitdag Assen 20 mei

    Wegens een technisch probleem kan ik morgen niet rijden op de laatste circuitdag van ProSpeed in Assen. Mocht er nog iemand last minute in de very fast groep willen rijden voor weinig kan je me bellen op 06 2222 0207 Vraagprijs: 125 euro ipv 185
  13. BHRacing

    Te Koop: Honda CBR1000RR Fireblade 2007

    Na drie seizoenen gaat de 1000RR eruit om de overstap te maken naar een BMW S1000RR. Het motorblok is volledig standaard. De Blade is na elke drie racedagen voorzien van nieuwe olie (Castrol Superbike R4, 5W-40 volsyntheet) en oliefilter. Deze racer is voorzien van de volgende aanpassingen...
  14. BHRacing

    TK: Vortex Clipons 45mm

    Te koop: Vortex Clipons met een binnendiameter van 45mm. Deze clipons zijn afkomstig van een Honda CBR600RR uit 2003, maar zullen zeker ook op andere modellen passen. Weinig gebruikt en zonder beschadigingen! Geschikt voor voorvorkpoten met een buitendiameter van 45mm, dus mogelijk ook...
  15. BHRacing

    TK: CBR600RR circuitmotor 2003

    Voor een vriend te koop aangeboden: Honda CBR600RR uit 2003, +/- 6350 km, incl. 'Duitse brief' Voldoet aan het technisch regelement van de ZAC. Voorzien van de volgende extra's: licht getuned en v.v. Power Commander (dyno uitdraai geeft 122,6 pk aan het achterwiel) Arrow...
  16. BHRacing

    TK: circuitdag 25 juli Zolder, groep minder snel

    Voor een vriend een circuitdag via Motorsportschool Holland op Zolder te koop aangeboden: maandag 25 juli 2011 Vrij rijden - originele uitlaten - Minder snel Bij interesse contact opnemen met: Hans, 0183-301511
  17. BHRacing

    TK: PP-Tuning Tankdop voor Honda

    Zwarte CNC gefreesde tankdop met schroefdraad. Past in ieder geval op alle CBR600RR en CBR1000RR modellen. Gebruikt maar in nieuwstaat. Nieuwe prijs: 65 euro (excl. verzendkosten) Vraagprijs: 75 euro (excl. verzendkosten)
  18. BHRacing

    TK: Gilles kettingspanners R1 2006

    Titaniumkleurige Gilles kettingspanners voor een Yamaha R1 uit 2006. (RN12A) Zijn nooit gebruikt! Vraagprijs: 125 euro (excl. verzendkosten)
  19. BHRacing

    TKG: Triumph Daytona 675 motorblok

    Het blok van de Daytona 675 van mijn vriendin is overleden. Daarom zijn we op zoek naar een vervangend blok. Het liefst een blok met weinig kilometers en bekende historie. Het bouwjaar van de Daytona is 2007, dus een blok uit hetzelfde bouwjaar of nieuwer zou mooi zijn! Een blok uit een...
  20. BHRacing

    GZ: Triumph Daytona 675 motorblok

    Omdat het blok van de 675 van mijn vriendin is overleden zijn we op zoek naar een vervangend blok. Het liefst een blok met weinig kilometers en bekende historie. Het bouwjaar van de Daytona is 2007, dus een blok uit hetzelfde bouwjaar of nieuwer zou mooi zijn! Een blok uit een street triple...
  21. BHRacing

    TK: AMB TranX 260 Transponder

    Voor een vriend zet ik deze AMB TranX 260 Transponder te koop. Na volledig opladen knippert hij 5 keer. Vraagprijs: 275 euro. Bij interesse kan contact opgenomen worden met Hans: hans AT hzpaint . com of 0183 - 301511
  22. BHRacing

    Te Koop: PVM wielen Honda CBR600RR

    Set goudkleurige aluminium PVM wielen voor een Honda CBR 600RR van 2003/2004. Deze wielen passen ook op het model 2005/2006! De velgen zijn voorzien van 100% rechte originele schijven, zowel voor als achter. Er zit geen achtertandwiel meer op, maar heb nog wel een originele liggen. Verder...
  23. BHRacing

    Yamaha R6 circuitmotor 2007

    Voor een vriend te koop aangeboden: Yamaha R6 circuit motor uit 2007 (racer, dus zonder kenteken) Net beurt gehad, kleppen gesteld en een nieuwe koppeling inclusief: 2 zwarte en 1 rode sleutel aankoopfaktuur 2007 motor staat op slicks 1 extra set velgen met regenbanden 1 extra...
  24. BHRacing

    TK: Gilles kettingspanners R1 2006

    Wegens een verkeerde aankoop bied ik hierbij een vrijwel nieuwe set titaniumkleurige Gilles kettingspanners aan voor een Yamaha R1 uit 2006. (RN12A) De vorige eigenaar had zelf ook de verkeerde gekocht, aangezien ze in een verkeerde doos zaten, maar bleken ook niet op mijn motor te passen. Na...
  25. BHRacing

    TK: Michelin Power Race 120/190 NIEUW!

    Ik heb nog een set NIEUWE Michelin Power Race - Medium Soft banden liggen. Omdat ik dit jaar alleen nog maar twee Club MET endurances heb, waar alleen met Pirelli/Metzeler gereden mag worden blijft dit setje over. De maten zijn 120/70 en 190/55 DOT van de achterband: 2906 DOT van de...
Terug
Bovenaan Onderaan