Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Geerhard
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Geerhard

    Ongebruikte Loobman Chain Oiler

    Omdat ik deze Loobman te laat voor m'n vakantie had besteld, heb ik em nu over. Daarom is hij nu te koop :) Voor wie de Loobman nog niet kent: http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/8/default.asp?wwwalias=AFS_Motorparts&subgid=352&gid=291 -Hele systeem zit nog in doos (heb de doos...
  2. Geerhard

    Geweldige Kawasaki Z750 van 2005

    Te koop: Geweldige Kawasaki Z750 :Y Bouwjaar 2005 Staat nu bijna op 33.500km Ga m'n geliefde fietsje toch maar verkopen.. Er moet namelijk een Tuono voor in de plaats komen. Maar het is en blijft een fantastisch ding, deze Z750. Stuurt geweldig licht, en krijst als een echte kawa :X...
  3. Geerhard

    Te koop: Honda VTR1000F Firestorm '99

    Te koop: m'n mooie Firestorm! Lekker dikke V-twin, bij elk toerental koppel. Maar nu ben ik op zoek naar een leuke stuurfiets voor in dit te kleine landje. Een Kawasaki Z750 ofzo, of een Speed Triple. Maar goed, dan gaat deze eerst weg. 't Is een goed onderhouden fiets met nog de nodige...
  4. Geerhard

    Nieuwe Shark S800 met zwart en normaal vizier tekoop

    Pas een keer of 5 gedragen, dus eigenlijk nieuw: Shark S800 Fusion Tec maat M. Kleur: mat zwart met wat vage trepen. Foto zegt alles :) Ventilatie door drukknoppen. Dus ook tijdens het rijden makkelijk open of dicht te zetten. Normaal vizier én zwart vizier erbij. Helm zak van...
  5. Geerhard

    Te koop! GPZ600R

    Hoi! het is tijd om mijn mooie GPZ'tje weer te verkopen.. Ik ga een half jaar op stage en heb al mijn geld hard nodig. Dus, deels tegen mijn zin (heb em pas een paar maanden) verkoop ik mijn Kawasaki.. Het is een mooie en goede 600 uit 1985 met maar 43.000km, een gaaf geluid en technisch in...
  6. Geerhard

    Trillen door lekkende vering?

    Ik zit in een beetje een dilemma: Heb namelijk een motor op het oog (GPZ600R) maar hij heeft last van een lekkende voorvork / vering.. De verkoper zegt dat 'ie wel wat trilt, en dat het komt door de lekke vering. Het moeilijke eraan is dat ik er niet zelf op heb gereden (de accu is stuk, en...
Terug
Bovenaan Onderaan