Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sjwoops
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. sjwoops

    Het grote zxr 400 topic deel 17 "back on track"

    :} :} :} :} :} :} :} :} :} Foto: © JRO of Clyde Mini Meeting 21-10-2007 @Veenendaal Foto`s: © Leduke, ZXR 400 Mini Meeting 21-10-07 ZXR400 Meeting 13-04-2008 @Veenendaal Foto: © SantanoS En DEEL 17 alweer!!! wat een tempo *D *O* *O* *O* *O* *O*...
  2. sjwoops

    upside down voorvork

    hallo ik weet dat dit niet het verkoop gedeelte is. maar ik lees hier veel mee en ik zie veel mooie fietsen langs komen die nog wel een upside voorvork kunnen gebruiken. en ik verkoop die van mijn zxr 400.... eventueel incl remklauwen schijven velg en kroonplaten... dus heb je interrese laat...
  3. sjwoops

    onderdelen zxr 400

    omdat ik niet de tijd heb om mijn motor opteknappen na mijn crash verkoop ik hem in onderdelen... dus als je nog iets nodig hebt laat maar iets weten, dan maak ik een foto van het onderdeel en kunnen we een prijs afspreken. zodra ik dan genoeg onderdelen verkocht heb draai ik hem uit elkaar...
  4. sjwoops

    remus uitlaat

    te koop mijn remus uitlaat 3bouts bolt-on te koop wegens het willen kopen van een carbon uitlaat. de demper heeft een mooi flink geluid. geen db killer en geen E keur
  5. sjwoops

    achterveer zxr 400

    ik zoek nog een race achterveer voor mijn zxr 400 voor wat betere rijeigenschappen tekrijgen. heeft nog iemand iets liggen... wat past? laat maar wat weten.
  6. sjwoops

    theorie boeken

    tekoop theorie boeken bestaande uit een theorie boek en een vragenboek van verjo bv. zelf nu gekocht bij de rijschool en dus maar een keer gebruikt en dirtect in een keer geslaagd. prijs bieden maar.........
  7. sjwoops

    voor de yamaha liefhebber

    ik heb nog een gedeelte van een uithang bord van yamaha liggen *D als er iemand is die hier zijn garage mee wilt opvrolijken aftehalen in heythuysen (midden limburg) *D
  8. sjwoops

    richa motorjas

    tekoop leren richa motorjas met CE gekeurde protectie vrijwel nooit gedragen gekocht voor de brommer maar door omstandigheden nooit meer gereden. jas voor iemand met een normaal postuur ongeveer 180/185 foto's toegevoegd Ik verkoop deze jas voor een vriend van mij. prijs 125euro
  9. sjwoops

    rijders gezocht in midden limburg

    hoi. ik haal normaal op 31augustus mijn rijbewijs. en nu zocht ik eigenlijk nog wat mensen om eens een stuk terijden liefst ook 25kw rijders kan ik teminste bij houden. dus als der mensen zijn die wel eens zin hebben om met een groepje door het mooie limburg te schueren laat maar wat...
  10. sjwoops

    welke helm?

    hallo. ik ga achter een 2 maand motor rijden en ik heb mijn kleding eigenlijk al uitgezocht alles van alpinestar handschoenen SP2 Laarzen SMX-R pak Octane 2pc alles in het zwart. maar nu zoek ik nog een bijpassende helm van rond 200-250 euro wat zijn jullij ervaringen met helmen in die...
  11. sjwoops

    motorgoedkoop betrouwbaar ???

    titel is denk ik duidelijk is motorgoedkoop.nl een beetje betrouwbaar voor daar iets te bestellen hoe zijn jullij ervaringen hierin? MVG Sjwoops
  12. sjwoops

    wat kost het om motor omtezetten na 25kw

    Ik zit nog te twijfelen tussen een ZXR400 of een CBR 600F als eerste motor. vooral omdat ik niet weet wat het kost om de CBR omtezetten na 25kw, want die zijn er niet veel te vinden :(. in zovere dat ik weet gaat dit toch ook gewoon op de legale nederlandse manier 25kw ook echt op kenteken...
  13. sjwoops

    motorrijbewijs snel en goedkoop halen in midden li

    ik wordt volgend jaar 18 in februari en ik zou graag snel en goedkoop mijn motorrijbewijs halen ik woon in middden limburg dus zal wel handig zijn als het hier ergens in de buurt is iemand tips :]
  14. sjwoops

    welke SM mag ik rijden lichtrijbewijs

    welke SM mag ik rijden met mijn licht rijbewijs ook rekening gehouden met de pk gewichts verhouding :]
  15. sjwoops

    Suzuki ts 250 er

    Een goede vriend van mij heeft sinds kort een ts250er gekocht uit 1980 en zou hier graag wat onderdelen voor hebben snellere uitlaat en van zulke dingen heeft iemand de zelfde motor of weet iemand hier iets van af laat het ff weten :]
  16. sjwoops

    Suzuki ts 250 er

    Een goede vriend van mij heeft sinds kort een ts250er gekocht uit 1980 en zou hier graag wat onderdelen voor hebben snellere uitlaat en van zulke dingen heeft iemand de zelfde motor of weet iemand hier iets van af laat het ff weten :]
  17. sjwoops

    sm als eerste motor 25kw

    welke en is dit een goede keuze
  18. sjwoops

    nieuwe ducati

    http://www.sportrider.com/bikes/2007/146_0608_2007_ducati_desmosedici_rr/index.html :} :} :}
  19. sjwoops

    schade zxr

    ik wou eens vragen is het duur voor een versnellinngsbak lager tevervangen van een zxr400 heb namelijk een motor op het oog met een kapot lagger...
  20. sjwoops

    kawasaki zxr 400

    wat kost een kawasaki zxr 400 in verzekering wegenbelasting enz..... ik ben maar een arme student dus het moet zo goedkoop mogelijk met die verzekering graag wat maatschappijen en prijzen BVD :]
  21. sjwoops

    welke helm ???

    welke helm hebben jullij goede ervaringen mee? is dudbel vizier nodig voor beslaan of valt dit mee (ik wil de helm het hele jaar door gebruiken) :]
  22. sjwoops

    motor kleding

    weten jullie nog goede zaken voor motorkleding goedkoop graag :9 liefst in de buurt van limburg. links zijn vooral welkom :9 8-)
  23. sjwoops

    de beste betaalbare 25kw motor

    ja het onderwerp zegt het al wat vinden jullij de beste 25 kw motor ik zit te denken aan een zxr 400
  24. sjwoops

    rijlessen

    ik wou eens vragen wat rijlessen zowat kosten voor het motorrijbewijs want ik moet nog afwegen of ik motor rijden wel kan betalen omdat ik het auto rijbewijs krijg betaald en het motor rijbewijs niet tevens zou het ook handig zijn als iemand een lesplek in de buurt van Heythuysen midden...
  25. sjwoops

    25kw racer gevraagd

    ik zoek een mooie 25 kw race motor liefst niet teduur want ik moet het motor rijbewijs en alles zelf betalen ik ben nog maar 17 maar in februari wordt ik 18 dus ik heb nog ff tijd mail maar naar jeanbrouns@hotmail.com :9 ;)
Terug
Bovenaan Onderaan