Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hailwood
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    Dainese kawa kleur ZXR

    Combi maat 48 Jas maat 52 Laarzen maat 42 info e.jansen@2quicknet.nl
  2. H

    Te koop blok CB750

    Te koop knap CB750 blok geen gebroken koelribben. Is uit een lopende motor gehaald enkele jaren geleden,verdere historie onbekend. Te koop wegens stoppen projekt. Nummer CB750 E-2734611 Info e.jansen2@quicknet.nl Vraagprijs 200 euro.
  3. H

    Te koop streetfighter delen

    Te koop, Achterbrug, wielen, remmen, stuur, zit met seatpipe en bochtenset. Ook de mooi gespoten lakset. Info e.jansen2@quicknet.nl
  4. H

    CB750 EGli Rekers replica

    Opgebouwd met tijds orginelen onderdelen,mag weg moet niet. Voor info even mailen e.jansen2@quicknet.nl Gr Ed..
  5. H

    Marvic 18inch alu wielen

    Te koop knappe set Marvic 18inch wielen komen uit een Yamaha racer hebben voor het laatst in een Honda 900 Boldor gezeten. Vraag prijs ff mailen. e.jansen2@quicknet.nl
  6. H

    Marzocchi sckokbrekers

    Marzocchi schokbrekers lengte 36 cm zaten op een Honda Boldor. Vraagprijs 100 Euro.
  7. H

    Buddyzit Kawa Z650

    Gezocht buddyzit voor een Kawa Z650 type met trommelrem achter. Als je wat weet graag even een mailtje. Groeten en bedankt, Ed..
  8. H

    Intra gietwielen

    Set intra wielen voor 19inch zonder schijven. Achter 18 inch compleet de wielen zijn nieuw zilver gecoat. De vraagprijs voor deze mooie wielen is 300 Euro. Voor vragen e.jansen2@quicknet.nl Gr Ed.
  9. H

    Te koop CB900 blok

    Te koop een goed 900 Boldor blok compleet,geen rammels plus wat extra blokdelen volgens de vorige eigenaar gereviceerd maar geen bonnen loop wel super,500Euro e.jansen2@quicknet.nl Gr Ed.
  10. H

    Motor verkopen naar buitenland

    Wat moet er geregeld worden als ik mijn motor verkoop aan iemand uit Belgie? Is overschrijven op het postkantoor genoeg? Gr Ed.
  11. H

    Honda 900 Boldor frame

    Te koop frame met kenteken 1981 van een Honda 900 Boldor. Erbij een goed compleet blok met carbs. Prijs 600 Euro. Vragen?e.jansen2@quicknet.nl Gr Ed.
  12. H

    Te Koop 1200 Sportster caferacer

    Te koop mooie en goede 1200 caferacer uit 1997. 21.000 km gelopen motor verkeerd in perfekte staat. Op gebouwd met goede en snelle onderdelen,vraagprijs 5500 euro. Meer info e.jansen2@quicknet.nl Gr Ed.
  13. H

    Nissin en Tokico remklauwen

    Te koop, Remklauwen zien er prima uit misschien wat voor de special bouwer. Prijs...roep maar wat. Info e.jansen2@quicknet.nl Gr Ed.
  14. H

    Honda wegracer

    Ik vond op het internet deze foto met onderschrift Marco Bonke. Heeft iemand meer info en foto's van deze motor en berijder,het heeft mij nieuwschierig gemaakt die Honda ziet er erg bruut uit. Gr Ed.
  15. H

    Caferacer tank en zitjes

    Te koop, Race tank en zit en een Dresda zit staat in primer. Info e.jansen2@quicknet.nl Gr Ed.
  16. H

    Achterbrug Honda CB1100r

    Te koop achterbrug van een Honda CB1100f. Info e.jansen2@quicknet.nl Gr Ed.
  17. H

    Ronal en Intra wiel

    Te koop Intra achterwiel en Ronal voorwiel. Vraagprijs 200euro. Gr Ed.
  18. H

    Harley 1200 caferacer

    Te koop mooie en goede Sportster prijs 6.500 euro. Het blok is opgebouwd met speciale onderdelen deze Sporter is zeer snel,voor meer info e.jansen2@quicknet.nl Gr Ed.
  19. H

    SMAC wielen

    Te koop set SMAC wielen. Achter een 18inch competition magnesium wiel. Voor een 19inch alu wiel. Voor vragen even mailen e.jansen2@quicknet.nl Gr Ed.
  20. H

    Rekers Honda

    Heeft iemand foto's en info over de Rekers Honda van Jack Middelburg? Ik ben vooral niewschierig naar de kuip ik heb onlangs zo'n zelfde gekocht met de zelfde kleur blauw onder de nu rode kleur. Kan dit de zelfde zijn of bestaan deze Rekers Honda nog? Gr Ed.
  21. H

    Caferacer zitje

    Te koop mooi caferacer zitje met achterlicht en bekleding. Info e.jansen2@quicknet.nl. Gr Ed.
  22. H

    Te koop Billet stuurkuip

    Een nog mooie stuurkuip met beugels. Gr Ed.
  23. H

    Caferacer spullen

    Te Koop remchakel set en clipons 35mm zit hier nog op de motor eventueel ook de racezit te koop. Ook een 18 inch alu gietwiel. Ed.
  24. H

    Gezocht Jawa Californian

    Wie weet er zo'n oude Jawa te koop liefst omgeving Amsterdam? Als je wat weet e.jansen2@quicknet.nl Bedankt, Ed.
  25. H

    Alu tank vermaken

    Is er iemand het liefst omgeving Zaanstad die een alu tank aan de onderzijde kan aanpassen? De bult aan de achterzijde moet er af en er moet een aansluiting voor een benzinekraan in gemaakt worden. Gr Ed.
Terug
Bovenaan Onderaan