Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BlueFazerin
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. BlueFazerin

    Kleine motor op een drager

    Hallo, Inmiddels heb ik een Opel Combo Maxi 2013 die naar een mini campertje wordt omgebouwd. Ik wil graag een kleine motor zoals Honda bros 125cc. Helaas is deze motor niet in Ned. verkrijgbaar. Tips zijn welkom voor vergelijkbare of hoe je zo'n motor kan invoeren. Ik wil graag een voor...
  2. BlueFazerin

    Kleine Sunda eilanden 2013

    Hallo, Ik wil graag eind sep t/m half okt 2013, zo 3 weken, naar Zuid Amerika met de motor gaan toeren. Een groepje zo max. 4 relax personen lijkt mij leuk. Daar een motor huren, wel of met gids (ligt aan de prijs kaartje) rijden. Niet alleen de km's, maar ook cultuur snuiven. Ik heb aan...
  3. BlueFazerin

    BF went to Morroco .... trip report

    BlueFazerin want to share her experience here and also for people who want to rent a motorcycle. I have bought a ticket to Marrakech and rented a motor, Honda 250 XR Tornado. Only south of Marrakech have been riding. Unfortunately, my companion prevented due to personal circumstances...
  4. BlueFazerin

    Eggrun 2012, 8e editie

    Hallo, Ondanks wij nog geen echter winter hebben 'gekregen', hoop ik dat 31 Maart 2012 te berijden is. Join us! Het verzamelen in Amsterdam gebeurd op jarmuiden nummer 45, niet op 41. Dat is bij Motozoom 020 Meer info EggRun 2012, vergeet niet om het deelname formulier in te vullen...
  5. BlueFazerin

    Neuskapje HJC gevraagd

    Hallo, Ik ben mijn neuskapje kwijt. Wie heeft nog thuis liggen en niet gebruik. Mijn helm is van HJC Infinity FS-10 XS-54
  6. BlueFazerin

    Zakelijk vervoer

    Hoi, Voor mijn werk wil ik geen lease auto omdat ik zelf vrijwel een nieuwe auto heb voor in de winter en slecht weer. Met mooi weer wil ik op de motor naar mijn werk. Geen bijtelling voor de fiscus etc. Km-vergoeding is voor mij uit gesloten. De mogelijkheid om het budget voor de lease-auto...
  7. BlueFazerin

    EggRun 2011, 7e editie

    Iedereen Gelukkig en Gezond 2011. Rijd je mee voor de kinderen in het zieken/te-huis. Je kan hier gehoor geven, maar voor het aanmelden klik hier. Adrie schreef : Hallo Beste Bikers, Allereerst voor iedereen een gelukkig nieuwjaar, veel droge dagen en veel veilige kilometers...
  8. BlueFazerin

    Portugal 2009

    Vanaf 13 juli kan ik afreizen. Misschien pak ik de autotrein in Dusseldorft naar Narbonne. Dan de Spaanse Pyreneen richting midden Portugal. Verblijf B&B. Ik ga langs een motorrijder die bezig is om zijn B&B op te zetten. Reisduur : min. 3 weken. Dag afstand ca. 250 km. Het rijden is geen...
  9. BlueFazerin

    Eggrun 2010, 6e editie

    Wegens succes, zegt Robin op naar za 3 april 2010. www.eggrun.nl Naar aanleiding van een bijzonder geslaagde EggRun vorig jaar, was ik hier op zoek naar het topic voor de EggRun 2010, maar zag dat die nog helemaal niet geopend is! Bij deze dus toch een poging om jullie dit jaar...
  10. BlueFazerin

    Italie

    29 aug 2008 ga ik vanuit Den Bosch met de autotrein naar Bologna. Bij Livorno oversteken naar Corsica. Ik heb op de site gesnuffeld en waren veel tips voor Corsica. Sardinie is ook mooi, tips altijd welkom, vooral over duiken. Als je nog iets aktief wil doen kan je bij www.amfibietreks.nl...
  11. BlueFazerin

    F650GS 2008

    Hallo allen, Op de motorbeurs stond ik te 'kwijlen' voor dit nieuw model van F650GS. Ik heb enkele artikelen gelezen BMW 2008 F650GS & F800GS Motormaniacs BMW F800GS Motorfreaks MF Toermotoren BMW F800R en F800GS preview Belgische test Heb je meer leesvoer, laat even weten. Ik...
  12. BlueFazerin

    Oudere jongeren deel 1

    Het is bedoeld om digitaal te babbelen, liefst IRL te ontmoeten door een motortoer te organiseren mss icm een andere aktiviteit. Iedereen is welkom jongere ouderen, m/v hetero, homo, lesbo of bi, welke IQ of EQ nivo. Willen jullie niet letterlijk lezen ...... t is een grapje...
  13. BlueFazerin

    EggRun 2008

    EGGRUN 2008 GAAT NIET DOOR Pooh heeft ei gelegd en van de winter gaat die broeden. Straks kan hij schilderen en de kinderen verblijden. Wie rijdt mee met EggRun op 22 maart 2008 EggRun2006 EggRun2007 Op Paas zaterdag 22 maart gaan de motorrijders naar zieke kinderen in...
  14. BlueFazerin

    (Oudere)(Dames) meeting 4

    Wegens succesvolle oudere dames meeting 3, is er een idee geopperd om een weekend Eifel te doen. In principe heb ik een afspraak met Brunssumse motorrijdster (geen MF - jongere dame, leeftijd 40 min.) op weekend 29/30 sep. Misschien kunnen wij combineren. Geeft aan wanneer je kan. Locatie...
  15. BlueFazerin

    stukje rijden op za 14 april 2007

    Wie wil komende zaterdag 14 april met mij een stukje rijden. Het wordt erg mooi weer, nivo iets gevorderd. Mail mij rechtstreeks, zie profiel. Mag wel bocht werk, geen racer.
  16. BlueFazerin

    Terrein rondom A´dam voor Eggrun 2007

    Vertrek plaats : 1) Roden 2) Veghel 3) A´dam ? MF EggRun 2007 [hr] Groeten van Roel DE 3e EGG RUN PAASZATERDAG 7 APRIL 2007 WORDT EEN DAVEREND SUCCES. Via allerlei sites en forums is op Internet te zien dat al vele motorrijders in Nederland bezig zijn met de...
  17. BlueFazerin

    Motor avontuur

    Riding solo to the top of the world Goedkoop en verantwoord dan met motortrails ! Still my dream :]
  18. BlueFazerin

    (Oudere) dames - Meeting 1

    Leeftijd maak niet uit als het maar gezellig is. Kijk ook op Leuke vrouwen Wij gaan maar borrellen om jaar 2007 in te luiden. Mocht een goed motor jaar worden. Motor laten wij even in de stalling. Als je je gegevens wilt opgeven, dan wordt de plaats nader bepaald. Datum : zondag 4...
  19. BlueFazerin

    Cuba

    Heeft iemand ooit in Cuba motor gereden. Actuele tips zijn welkom. Huren (adressen) of zelf motor mee nemen. Tot nu toe heb ik dit gevonden. Cuba 2002
  20. BlueFazerin

    R´dam 26 aug Hoogmast/motor show

    Wie heeft er zin in om naar R´dam te gaan. Er is veel evenementen Ik wil naar straatfestival specifiek Hoogmast/motor show om 12:30 (bijvoorkeur) of 20:30 uur. Ook chineesfestival. Tuurlijk even chinees eten. Ik heb gedacht om daar in R´dam (Schouwburgplein) ca. 12 uur te zijn, mag ook later...
  21. BlueFazerin

    Weekje Schotland 2006

    Als het zo mooi weer blijft, dan is een klein weekje Schotland gaaf. Kan je een klein weekje. Donderdag avond t/m maandag of dinsdag. Liefst komende donderdag 20 juli. Ik moet nog op mijn werk regelen. Dit idee, zie Schotland. Verblijf in overleg. Als het niet regent, is tentje OK. Niet zoveel...
  22. BlueFazerin

    Daagsrit (za/zo)

    Op de val reep organiseer ik een toer, wel bij 80% mooi weer. Heb je een voorstel dan verwerk ik hier. Have fun, drive your bike safely. Gepland ?? Belangstellenden ?? Vertrek punt ? Midden punt van de woonplaats van de deelnemers. Route : Creatief van de kop rijder, kan om de beurts...
  23. BlueFazerin

    2e Paasdag MP Wormerveer 13:00 uu

    Wie heeft er zin in om mee te gaan zo 13:00 uur te zijn. Ze zijn open tussen 11-16 uur. Nieuwe modellen, aanbiedingen, Zaanse rockband, springkussen, eten en drinken.
  24. BlueFazerin

    Augustus 2006 motorvakantie

    Wie heeft er zin in om samen te gaan. Periode : Augustus Duur : ca. 4 weken Weg : Liefst geen snelweg, desnoods met autotrein Verbijf : kamperen mag vooral als het niet regent, blokhut in overleg Rijstijl : Vlot Relaxed, geen waaghalzen. Opmerking : Bij plaats van...
  25. BlueFazerin

    3e internationale Fazertreffen 2006

    Gezien : Het 3e internationale Fazertreffen zal plaatsvinden in Riedener Mühlen, zo'n 17 km. van de Nürburgring in de Eifel/Duitsland van 27 t/m 30 juli 2006. Er zijn al aanmeldingen uit Engeland, Frankrijk, Luxemburg, Italie, Denemarken, Duitsland, Belgie en Nederland. Voor reservering...
Terug
Bovenaan Onderaan