Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: pruus
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. pruus

    Te koop: 2x Honda CBR 600 F bj, ´99

    Hallo, ik ga niet meer rijden op circuit. Daarom per direkt te koop. De motoren zijn beiden in zeer goede staat. Beiden incl. reservewielen kompleet. Beiden met bokjes. Incl. een set bandenwarmers. Gelopen respektievelijk ca. 9000 en 15000 km Natuurlijk stalen remleidingen, K&N luchtfilters...
  2. pruus

    CBR 600 F ´99 te koop voor 1250,-

    wegens stop circuitrijden. Heb de motor enkele jaren geleden gekocht om instruktor te rijden en mijn racemotor te sparen. Hij had toen net geen 3000 op de teller. Daarna heb ik misschien nog es het zelvde gereden maar zèèr langzaam. Helaas in de regen twee kleine schuivers gehad waardoor de kuip...
  3. pruus

    Te koop: GSXR 750 K7

    Kom voorlopig toch niet meer aan´t rijden door nieuwe zaak.... De motor is netjes in orde. Blok ca 16000 gelopen en in originele staat. Uitlaat eveneens origineel. Kettingset nieuw. 520, voor tandje kleiner, achter twee groter. Racekuip net gespoten. Mag weg voor 3000,-...
  4. pruus

    wie gaat er mee naar Zandvoort volgende week?

    Hoi allen, volgende week maandag en dinsdag ben ik met wat ( duitse ) vrienden op Zandvoort. Gaan er van hier al mensen? Heb begrepen dat er nog plaatsen vrij zijn.
  5. pruus

    kappen over luchthappers PC 35 gezocht

    ben op zoek naar bijde kappen die aan de tank worden geschroeft. tel. 0654256098 Alvast bedankt
  6. pruus

    iemand naar Vehikel Utrecht dit weekend?

    Beste scheurneusen, heb spontaan deze beurs ingepland maar weet eigelijk niet wat te verwachten. Heeft iemand een idee hoe het er daar is? Komen er wel sporters of alleen chopper-gasten?
  7. pruus

    wat te doen tegen wintermoeheid

    zoiets misschien?
  8. pruus

    te koop: remschijven gsxr 310 mm

    Schijven zijn van een 1000 K3. Geen meetbare slijtage. 250 euro. 0654256098 Hans
  9. pruus

    Gezocht: racekuip cbr 600 pc 35 '00

    Zoek een kompleete kuip met buddy, luchthappers en voorspatbord. 0654256098
  10. pruus

    Gezocht: raceuitlaat cbr 600 pc 35 '00

    Ben op zoek naar een uitlaat die een stuk hoger ligt dan origineel. Nieuw, gebruikt, demper met tussenstuk of full system. Laat maar wat weten, : 0654256098
  11. pruus

    nieuwe poging: Suzuki K2 1000 te koop

    http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//motor-brommer.marktplaats.nl/motoren-suzuki/144897393-gsxr-1000-circuitmotor-racemotor-bj-2002-3.html
  12. pruus

    remschijven gsxr 300 mm, origineel, z.g.a.n

    Remschijven te koop. Komen uit 1000 K3 maar passen op diverse andere Suzukies. Geen slijtage meetbaar. 250 euro lijkt mij een schappelijke prijs. Bellen kan. 0654256098
  13. pruus

    K2/3 1000 cc racer te koop voor weinig

    ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs Mijn motor is te koop. Verkeerd in perfekte staat. Basis is 2002, front van 2003. Heeft antihopping en Bos competition demper met db-killer. Niet getuned. Incl. set reserve wielen en originele uitlaat. 4000 euro...
  14. pruus

    regenbanden te koop

    wegens overkompleet: set metzeler racetec rain. 120, 180. Spiksplinternieuw. 210 zeuro + verzendk. 0654256098
  15. pruus

    achterwiel ktm gezocht

    ben op zoek naar reservewiel voor m'n exc 525. 18 of 19 inch maakt niet uit. Moet wel zwart zijn.
  16. pruus

    club-MET-maatje gezocht

    Vroegah, had ik toffe teammaten. Illustere namen als Vracing, Balli en Jasa staan voor altijd in m'n hartje gegraveerd. Dat waren de tijden van de roemruchte scheet-wedstrijden in de pitboxen van Zolder en de onvergetelijke Suzuki-gooi-zes-op-een-daagse. Allen zijn ze heengegaan, geveld door...
  17. pruus

    Cartagena

    De motorsportschool Zolder wil in feb. een week trainen in Cartagena en daar heb ik wel zin in! Wie is er al geweest en wil zijn/haar ervaringen met me delen?
  18. pruus

    Beterschap JasaGSXR !

    Vandaag even met mijn gewaardeerde teamgenoot van de 1000km van Zolder gebeld en tot mijn schrik moeten horen dat hij tijdens een vakantie in zijn geboorteland kroatie ziek is geworden. Sterkte Jesenko en dat dit niet je seizoen moge bederven!!!
  19. pruus

    Racer te koop

    Mijn SRAD 750 is te koop. Motor is te zien aanstaande dinsdagavond en woensdag tijdens ZAC Assen. VP 3000,-. tel.: 0654256098
  20. pruus

    welke bandenwarmers

    nou geen bijdehande opmerkingen svp; ik weet dat dit hier reeds vaak is besproken. Toch ben ik nu pas, na een val op koude banden, met het onderwerp bezig. Heb hele goede gezien bij Banzai-Racing, maar er zijn ook andere. Wie heeft ervaring cq iets te koop?
  21. pruus

    teammaten gezocht voor 1000km van Zolder

    Op maandag 26 juli word de 1000km van de club MET gereden. Mijn beide teammaten kunnen die dag niet. Wie heeft er zin om in te vallen bij het team Hell's Bell's? Ervaring op Zolder is wel vereist, zelf rijd ik 1.48 maar als het sneller kan..... Bel effe: 0654256098
  22. pruus

    featuring noppenrijders verenigd U

    Motorsporters zijn per definitie eenlingen, of zo je wilt individualisten. Da's prima, maar daardoor staan we wel zwak tegenover andere maatschappelijke stromingen die er wel in slagen om een grote aanhang te mobilizeren. De groenen hebben millioenen aanhangers die een paar centen overhebben...
  23. pruus

    papa porky?

    schijt aan off-topic
  24. pruus

    beschrijven rondje Assen

    5 augustus ga ik met de ZAC naar Assen. Dit circuit heb ik nog nooit gereden. Wel is iedereen die ik heb gesproken er vol lof over. Wie wil mij; en eventueel anderen zoals mij; een beschrijving geven zodat ik alvast wat kan "droogoefenen"? Bvd
  25. pruus

    hoe was endurance?

    Heb zoeven een filpie bekeken dat een vriendelijk iemand had opgenomen van de start a` la le mons. Prima! Maar wat mij opviel was dat er maar zo'n man of 20 vertrokken. Iedere starter heeft 3 teamgenoten dus 80 inschrijvingen? Mischa? Organisatie?
Terug
Bovenaan Onderaan