Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: matrox
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. matrox

    Afstellingen Honda CB 750

    Voor een vriend ben ik dringend op zoek naar de vraagbaak, info over afstellingen voor de CB 750 ik geloof van 1982. Wie kan mij helpen, wel dringend want we vertrekken op verlof.
  2. matrox

    Wie is er al in Jersey (kanaaleilanden) geweest

    Ik wil graag nuttige tips over het eiland Jersey en de andere kanaaleilanden. Wat moeten we zeker zien, aanbevelingen om te overnachten (bed and breakfast)... Laat maar komen
  3. matrox

    Met de moto naar Jersey, wie heeft dit al gedaan?

    Wie is er al eens met de moto naar Jersey (kanaaleiland) geweest? Is dit de moeite, zijn er genoeg logie's,BB, camping's... wat is er aan te raden?
  4. matrox

    IK BEN GESLAAGD

    Joepie ik ben geslaagd voor mn motor examen, gestart in februari met de 4u les, 3,5 maanden geoefend,gisteren examen gedaan en geslaagd. Zeg nu nog maar eens dat vrouwen niet kunnen motor rijden *D
  5. matrox

    13 mei 1e examen

    Het is bijna zover, 13 mei om 12.20u doe ik mijn 1e examen in Geel (België). Willen jullie allemaal es even aan mij denken, vooral met de oefeningen, de 8 wil niet zo goed mee '( . Ik laat jullie iets weten hoe het afgelopen is.
  6. matrox

    Welke banden voor mijn dragstar 650?

    Ik ben toe aan vooral een nieuwe achterband voor mijn dragstar 650, welke kunnen jullie mij aanraden?
  7. matrox

    Reizen naar Schotland met eigen motor of huren?

    Wie is er al naar Schotland op reis geweest met of zonder eigen motor. Hoeveel kost het om een motor te huren voor een weekje in Schotland? Hoe zijn jullie daar geraakt met de boot (erg duur vind ik zelf)-trein-vliegtuig...
  8. matrox

    Wie weet er iets van de Yamaha Buldog

    Niet dat ik zo'n Bulldog ga kopen want ik heb mijn Dragstar nog maar pas maar ik vind de Yamaha Bulldog een mooie moto, ziet er ook heel makkelijk en stoer uit. Wie heeft er zo een of heeft er al eens mee gereden, vertel op
  9. matrox

    Vragen over alarm schijfrem slot Xena XE 12

    Ik heb de Xena XE 12 gekocht maar krijg het niet aan de praat, als ik de batterije er in steek maakt het wel een sterk geluid en als het wat lang duurt gaat het af dus het werkt, maar als ik het rond mijn schijfrem doe en ik beweeg met het stuur of zo doet het niets, het geeft ook geen signaal...
  10. matrox

    GEZOCHT rustige wegen om te leren rijden

    Waar in België in de kempen zijn er rustige, bochtige wegen om te leren motor rijden. Of van die bewegwijzerde paden die je normaal met de fiets doet :) Kan je deze ook terug vinden in boeken, tijdschriften...
  11. matrox

    Welk slot/beveiliging gebruiken jullie????????

    Nu heb ik een motor, gepaste kleding, men voorlopig rijbewijs... maar nu nog een degelijk slot zodat ze men Dragstar niet stelen. Ik wil echt iets veilig daar ik mijn moto af en toe onbewaakt moet achterlaten, ik dacht aan een ketting en heb dit gezien bij Louis (zie foto) Wat gebruiken...
  12. matrox

    ER 500

    Heb binnenkort mijn rijbewijs voor de moto. Ben nu op zoek naar een degelijke moto die niet te prijzig is. Had zelf al gedacht aan ER 500 maar heb eens gehoord dat die niet zo degelijk zouden zijn. Heeft er iemand ervaring mee? (vriendin matrox) 8-)
  13. matrox

    moto voor beginners die samengaat met Dragstar 650

    We zijn op zoek naar een tweede motor voor mijn vriendin die ook pas begint met rijden. We hebben al een Dragstar 650. Mijn vriendin heeft gelest op een BMW 650 en vond deze wel handig rijden. Ze zou graag iets dergelijks kopen. bv Honda CB 500... We vragen ons nu af of dat samengaat met een...
  14. matrox

    Kawasaki VN 800 Classic GOED???

    Wie kent er de Kawasaki VN 800 Classic en kan er wat meer over vertellen. Is dit een goede, makkelijke motor? Wat zijn zijn min punten.
  15. matrox

    icoontje toevoegen

    Zo lukt het ook [img] Bijlage: motofilm.gif
  16. matrox

    Wie heeft er een Suzuki Marauder?

    Wie heeft er een Marauder 800 en kan er wat meer over vertellen, is het een goede, makkelijke motor?
  17. matrox

    Welke kleding dragen jullie op je chopper?

    Ik ben vandaag gaan kijken voor kleding voor op mijn Dragstar. Ik moet zeggen ik vind de meeste lederen kleding afschuwelijk, onhandig, veel te warm... Ik vraag me af of het echt nodig is om bvb een lederen broek te dragen op een chopper, is het enkel voor de show of echt wel nodig? Een lederen...
  18. matrox

    Shadow vt 600 C een goede motor?

    Wie heeft deze motor en kan er wat over vertellen, is hij goed, te vergelijken met een Dragstar of is een Dragstar toch beter? Niet voor mij hoor maar voor mn lief :] Hij is van 1997 8000km 3000€
  19. matrox

    Welke choppers hebben een cardan?

    Welke choppers hebben een cardan, de Dragstar en ...
  20. matrox

    Icoontje toevoegen

    Ik weet niet hoe het werkt met dat icoontje maar zo lukte het me de vorige keer ook voor de crash :)
  21. matrox

    Harley Davidson Sportster 883 IETS VOOR BEGINNER??

    Ik ben op zoek naar mijn 1e motor, eerst dacht ik aan een Ducati monster maar ik lees er zo veel slechts over, veel stukken, duur... Dan dacht ik aan een Yamaha Drag star en nu denk ik weer over een Harley Davidson sportster model, de 883 of de Hugger. Kan iemand mij hier meer over vertellen, is...
Terug
Bovenaan Onderaan