Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. MechanicalAnimal

    DVD's: The Long Way Round+Down, Race to Dakar en MondoEnduro

    ***VERKOCHT*** Inmiddels al vele uren van genoten, enkele klassieke motoravonturen op DVD. Wie kent ze niet, Ewan McGregor en Charly Boorman op hun GS'en, epische momenten, hachelijke situaties, tijdens hun twee befaamde motorreizen, eenmaal van west naar oost de wereld rond en...
  2. MechanicalAnimal

    BMW F650GS, €3200 (2001, ABS, HVV,37.250km erg veel extra's)

    Omdat ik de motor eigenlijk niet of nauwelijks gebruik zou ik graag een nieuw baasje of bazinnetje vinden voor mijn F650GS. Kleur................................Iceberg silber Kilometerstand..................37.xxx voorzien van: ABS (uitschakelbaar) Handvatverwarming Handkappen...
  3. MechanicalAnimal

    knipperlichten: 21 watt ipv 10 watt: wat(t) gaat dat doen?

    Ik heb hier een 650GS uit 2001 die wel eens wat moderne knipperlichten mag hebben. ;) Nu heb ik op mijn GSA el-cheapo-miniknippers van HeinG. Deze zijn echter 21watt. De 650GS heeft 10watt knippertjes, kan ik dit straffeloos omwisselen of vliegen de lampies en de zekeringen me straks...
  4. MechanicalAnimal

    BMW F650GS: 3400km bj2006, nieuwstaat, alle opties+koffers

    *O* De Thumper gaat uit de verkoop *O* ************************ Helaas, ik heb geprobeerd om over mijn angst heen te komen na ons motorongeval vorig jaar. (Dat was overigens met een FireBlade en niet met deze motor :wink: ) Dit lukt mij echter niet, ook niet na een motorvakantie...
  5. MechanicalAnimal

    BMW R 1100 RT, bj '96, 50.000km, ABS etc. vr.pr. 5250,-

    prijsverlaging op zaterdag 30 augustus : €5250,- Hierbij bied ik voor een vriend zijn BMW RT te koop aan :Y R 1100 RT Bouwjaar 1996. KM stand 50.000. Vraagprijs €5650,- €5250,- Deze toerbuffel verkeert in nieuwstaat en is voorzien van de volgende opties: *ABS...
  6. MechanicalAnimal

    Crosskleding/uitrusting-winkels gezocht!

    dudes.....na een algemene vraag in het trainingstopic toch maar even een topicje openen, allicht dat meer hier iets aan gaan hebben ik ben op zoek naar een shop waar een hele zwik aan crosshelmen liggen om eens wat te gaan passen zoals: Kenny titanium+performance Lazer MX6 Fox V2 +V3...
  7. MechanicalAnimal

    orig. schokbrekers BMW R1150GS Adventure, nieuwstaat

    Wegens het verlagen van mijn BMW R1150GS Adventure bied ik hierbij mijn originele schokdempers te koop aan. De motor is verlaagd met Wilbers vervangings-schokdempers zodat ik nu beter bij de grond kan met mijn korte pootjes. *O* De originele schokdempers hebben slechts +/- 16.000...
  8. MechanicalAnimal

    Garmin Streetpilot III navigatiesysteem

    Wegens aanschaf Garmin Zumo 550 kan mijn Streetpilot de deur uit :Y Ik heb de Streetpilot op 7 januari 2006 2dehands bij Notter gekocht met 6 maanden garantie. Deze was ingeruild op een 26/27/28 serie. Helaas heb ik de SPIII slechts 2 á 3 keer gebruikt voor een dagje rijden. Anyway...
  9. MechanicalAnimal

    [zak drop!] motorbladen: PerformanceBikes/Superbike, etc

    Zinderende Zomer Zolder-opruiming owkeej :) hoog tijd om eens wat ouwerwetse ruilhandel te bedrijven hierzo :Y ik heb in de aanbieding een aantal bladen ter overname, doodzonde om weg te flikkeren als ik der hier iemand blij mee kan maken natuurlijk! Superbike: 2 magazines...
  10. MechanicalAnimal

    Tanktas: Spool T-BAG 7

    Deze tanktas heb ik gebruikt op mijn Honda Fireblade echter de tanktas past helaas niet op de tank van mijn BMW waar ik nu op rijd :] conclusie: de tanktas kan verkocht worden :Y - tanktas met magneten - voorzien van bevestigingsriemen - schouderriem - regenhoes - afneembaar...
  11. MechanicalAnimal

    Yamaha XS 750 Cardan, belasingvrije klassieker uit 1977 :)

    Te koop gezet voor mijn schoonvader :) Yamaha XS 750 C bouwjaar 1977 46800 km. Kleur Grijs/Zwart. Cardanaandrijving. Belastingvrij. Verzekering +/-50 Euro per jaar. Verwarmd gestald in ondergrondse parkeergarage. Gebruikt voor ritjes tijdens lekker weer. Motor staat ter...
  12. MechanicalAnimal

    inbouwtopic : bike-2-bike communicatie met Kenwood

    dit topic heb ik op het forum van www.bmwgsclub.nl gepost en zal continu door mij worden aangepast aangezien dit een lopend project is. Gezien het aantal intercom en communicatie topics hier op MF leek het me een aardige aanwinst voor diegene die the fucking search kunnen usen :+ LET OP: in...
  13. MechanicalAnimal

    Originele Owners Manual 1996 CBR900RR 'Blade SC33

    aangezien een tijdje terug mijn Honda door één of andere eencellige randdebiel professioneel getotalled is op de snelweg heb ik wat spulletjes over! onder andere de originele bij de motorfiets afgegeven, "Owners Manual". Het boekje is in prima staat, echter het is geen nieuwe natuurlijk...
  14. MechanicalAnimal

    2sets Oxford Sports zadeltassen "SportsPannie

    olah! te koop vanwege aanschaf van twee BMW's met gigantische koffers : twee sets bagagetassen van OxfordSports type SportsPanniers de zadeltassen zijn respectievelijk 1 x en 2 x gebruikt voor een 5daagse vakantie en nieuw gekocht in 2005. compleet met draagriemen, regenhoezen, sjorbanden...
  15. MechanicalAnimal

    Standaard uitlaat Honda CBR 900 RR FireBlade '96

    dikke edit : ***prijsverlaging*** vraagprijs nu 60 euro ***prijsverlaging*** hai all :) aangezien een tijdje terug mijn Honda door één of andere eencellige randdebiel professioneel getotalled is op de snelweg heb ik mijn standaardpijp niet meer nodig. Deze uitlaat heb ik gebruikt...
  16. MechanicalAnimal

    Werkplaatshandboek Honda CBR 900 RR Fireblade SC33

    Olah! omdat mijn 'Blade enige tijd geleden vakkundig getotalled is door één of andere randmongool in een vrachtwagen heb ik een wp-handboek in de aanbieding! Haynes service and repair manual ISBN 1859607098 voor de : CBR900RR Fireblade 893cc UKmodels 1992 - 1996 CBR900RR Fireblade 919cc...
  17. MechanicalAnimal

    2 x Werkplaatshandboek Suzuki GSX o.a R750W, etc

    Olah! aangezien mijn Gixxer al een tijdje geleden verkocht is heb ik nog twee reparatiehandleidingen in de aanbieding! Haynes service and repair manual ISBN 1859602843 voor de GSX R750 748/749cc 1985 - 1992 GSX R1100 1052/1127cc 1986 - 1992 GSX 600F Katana...
  18. MechanicalAnimal

    [aaarrggghhh] motor dood :S :(

    rijd ik lekker een stukkie over de dijk naar lelystad...... :] verlies ik ineens trekkracht..."wat nu dan" denk je bij jezelf... ff versnelling terug...nog nix.... huh??...lege tank maybe??..ff op reserve proberen dan maar... plots houdt hele gixxer het heulmaal voor gezien...ik glibber en...
  19. MechanicalAnimal

    *bodywork* "DUCATI"-panelen voor GSXR750

    Wie o Wie kan mij helpen :? ik zou graag mijn GSX R750W iets heftiger willen maken. ik ben op zoek naar fairing/panelen/bodywork (however je het ook wil noemen) in de vorm van de Ducati 748/916. Ik weet niet of er bedrijven zijn die kant en klare conversie-kits bijv van een suzuki Gixxer...
Terug
Bovenaan Onderaan