Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ootje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ootje

    De toeristische tip van de dag.

    Af en toe ga ik een rondje rijden; doelloos via leuke weggetjes. Ik vind het altijd leuk om een doel aan de rit toe te voegen: even hier kijken of halt houden bij een leuk evenementje, museumpje of tentoonstelling. In dit topic is het de bedoeling dat je kan laten weten of er ergen iets leuks...
  2. ootje

    BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 15

    Welkom in het topic: BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 15. Hier kun je serieuze en minder serieuze ervaringen uitwisselen m.b.t. de BMW R1200RT. Ervaringen met andere R1200 modellen mogen hier uiteraard ook worden gedeeld. Voorgaande delen: deel 1 deel 2 deel 3 deel 4 deel 5 deel 6 deel 7...
  3. ootje

    BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 14

    Welkom in het topic: BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 14. Hier kun je serieuze en minder serieuze ervaringen uitwisselen m.b.t. de BMW R1200RT. Ervaringen met andere R1200 modellen mogen hier uiteraard ook worden gedeeld. Voorgaande delen: deel 1 deel 2 deel 3 deel 4 deel 5 deel...
  4. ootje

    BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 13

    Welkom in het topic: BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 13. Hier kun je serieuze en minder serieuze ervaringen uitwisselen m.b.t. de BMW R1200RT. Ervaringen met andere R1200 modellen mogen hier uiteraard ook worden gedeeld. Voorgaande delen: deel 1 deel 2 deel 3 deel 4 deel 5 deel...
  5. ootje

    Beverwijk-Heemskerk topic deel 12

    Deel 12 Het AKTUELE weer ...... :Y kijk naar buiten :P Wie tuft er in deze omgeving, en zoekt een toermaatje of toermaatjes. Voor iedereen die een affiniteit heeft met motoren en motorrijden uit deze omgeving. Praat gezellig mee over van alles...
  6. ootje

    Beverwijk-Heemskerk topic deel 11

    Het AKTUELE weer ...... :Y kijk naar buiten :P Deel 11 Wie tuft er in deze omgeving, en zoekt een toermaatje of toermaatjes. Voor iedereen die een affiniteit heeft met motoren en motorrijden uit deze omgeving. Praat gezellig mee over van alles en nog wat. :Y...
  7. ootje

    OBT, de eerste van 2010 :$

    2010 mag toch niet ingaan als OBT-loos jaar. Na wat mislukte OBT's en een hele bijzondere wordt het wel tijd en natuurlijk op korte termijn. OBT langs de A2 De Datum: 26 september. Vertrekplaats: De foodstrip, bij AMC te Amsterdam, langs de A2. Voor de moderne brikkers onder...
  8. ootje

    Zaanstad topic deel 17

    ****** Deeltje 17 **** Na deel 1,2,3,4,5,6,7,8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 en 16 zijn wij alweer aangekomen bij deel 17. Veel plezier! Voorgaande delen: Zaanstad topic Zaanstad Topic Deel 2 Zaanstad Topic Deel 3 Zaanstad Topic Deel 4 Zaanstad Topic deel 5...
  9. ootje

    OBT KvNH: "Volle bak" voor Bachus

    OBT Kop van Noord-Holland editie "Volle Bak" 19 December 2009 Nu officieel KKR ! uitgeroepen door Dwaal Voor Bachus en Kitty Bij het Obt-KKR Gelders Dreven moest 1 OBT-er in hart en nieren helaas afhaken. Veel OBT-ers hebben hem gemist tijdens die rit. Daar zijn tijd beperkt is...
  10. ootje

    Voor wie Bachus kent

    Hij is in het zijspantopic altijd veel aanwezig geweest. Dit topic staat in OT, dus ff een linkie: Voor iedereen die Bachus kent. Niet nodig om hier te reageren. Laten we het bij een topic houden. ;)
  11. ootje

    Q-music vraagt zijspanners met chauffeur

    Hoi mede zijspanners, van de week kreeg ik een mail van Daniel Smulders van Q-music. Ze zoeken zijspanners. knip
  12. ootje

    OBT voorjaar 2009: Land van Leeghwater

    Een nieuwe OBT: "Land van Leeghwater" De exacte datum: 29 maart 2009. Vertrekplaats: Mc. Donalds Hoorn A7 afslag 8 De vertrektijd: om 12:00 uur verzamelen en plm 12.30 vertrekken Let op: Dit is zomertijd !!!!!! Tocht is plm 111,3 km. Klik hier voor de Route Let op: er zijn...
  13. ootje

    Hoe krijg ik em omhoog .....

    ....... of liever gezegd: gecontroleerd omhoog en weer naar beneden. Inmiddels 2x per ongeluk de bak omhoog zien komen en in eerste reactie linker voetje aan de grond gedaan. Dit is goed afgelopen omdat de bak niet zo hoog was (wieltje net los) en de snelheid laag. de vraag is nu: -...
  14. ootje

    M-F sticker ook aan de voorkant ?

    Wij hebben natuurlijk allemaal een M-F sticker op of bij de nummerplaat O-) Maar tegenliggers kun je niet of nauwelijks spotten. Misschien een idee om op je linker voorvorkpoot ook een sticker te plakken.
  15. ootje

    Tk. Honda VT 500c onderdelen

    Ik heb een bijna complete Honda VT500c gekocht om de VT van mijn vrouw weer op te knappen. Dit is inmiddels gebeurd en heb dus nog veel onderdelen dubbel. Betredt een Canadese uitvoering met ronde koplamp. Frame met kenteken VT500 blok (zit vast, maar nog vele onderdelen te gebruiken...
  16. ootje

    Ootjes spannende dag

    Hallo ik wil me even voorstellen bij de zijspanners. Ik rijd sinds 22 jaar motor, waarvan 10 jaar minder intensief. (kids) Nu worden de kids groter en willen wel mee op de motor. Helaas kunnen we niet met z'n vijven op twee motoren, dus een alternatief moet er komen. Vooral met mijn jongste...
  17. ootje

    Gezocht voorvorkpoten Honda VT500C

    Wegens roestpitten op de vorkpoten van de VT van mijn vrouw ben ik op zoek naar nieuwe, pitloze poten.
  18. ootje

    Spreuken en gezegdes

    Een paar ben ik al tegen gekomen: De Kawa van de buurman is altijd groener. Als is de CBR nog zo snel, de ZZR achterhaalt hem wel. Beter 1 JAWA in de lucht dan 10 onder m'n kont enz. enz. wie kent er nog meer ?
  19. ootje

    Nogmaals brandstof

    Sorry verkeerd gedaan, helaas kan ik het niet meer wijzigen.
Terug
Bovenaan Onderaan