Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Patman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Patman

    Damen D64 handschoenen [nieuw]

    Aangeboden; Nieuwe Damen D64 motorhandschoenen. Maat L, kleur geel zwart wit. Kaartje hangt er nog aan. Incl hoesje. Doe een reëel bod.
  2. Patman

    Virago spul

    Bij het opruimen van mijn schuur kwam ik nog een aantal Virago spullen tegen :P wie kan ik er blij mee maken. Een nieuw in de gesloten verpakking, standaard, kant en klare gaskabel. Prijskaartje zit er nog op. Doe een bod. VERKOCHT Een nieuw in de gesloten verpakking, standaard, kant en...
  3. Patman

    Yamaha XV Virago topic [deel II]

    Yamaha XV Virago topic deel I vind u hier. En we gaan door .....
  4. Patman

    Streetfighter koplamp

    Aangeboden een nieuwe streetfighter koplamp. Matte behuizing, blauwe lens. Nooit gemonteerd of aangesloten geweest. E-keur Prijs 75 euro ex verzendkosten
  5. Patman

    Apehanger

    Wie o wie heeft er nog een apehanger 22mm van 40cm hoog liggen?
  6. Patman

    Windscherm

    Ik heb nog een windscherm liggen waar ik niks mee doe. Zat op mijn Virago toen ik em kocht. Hoogte ongeveer 40 cm, verstelbaar, montage door 2 beugeltjes op het stuur. Teab.
  7. Patman

    Kawa 454 LTD Custom

    Wie komt deze motor halen voor een leuk bedragje? Inmiddels verhuist, moet nog steeds weg ... 1 euro per CC? Meer foto's op aanvraag. Kawa 454 LTD bouwjaar 1986 Breed stuur Soloseat Kleine knippers voor en achter Verlaagde achterkant Half open uitlaten Sidemount...
  8. Patman

    Virago 535 Custom

    Te koop, Virago 535 Custom bouwjaar 1991 verlengde voorvork, forwardcontrols enz.... Ik bied deze motor voor iemand anders aan, is te bezichtigen in Zoetermeer. Vraagprijs is 2250 euro, kan over gesproken worden volgens de eigenaar.
  9. Patman

    Forward controles of highwaybar 454 LTD

    Ik zoek nog forward controles voor mijn 454 LTD, maar een highwaybar ben ik ook al tevreden mee :Y Wie o wie kan me helpen? Alvast bedankt
  10. Patman

    Honda CB650c wiel/velg

    Gezocht voor een maat van mij, een wiel/velg voor zijn CB650c. Hij heeft een slag erin zitten, wat niet echt lekker rijdt. Wie o wie?? Edit# Het gaat om het voorwiel ;) /Edit#
  11. Patman

    450/454 LTD

    Zadel voor een 450/454 LTD. Heb ook sissybar en beugels met knipperlichten en de toolbox liggen.
  12. Patman

    Van gloeilamp naar halogeen

    Mijn Knippers die er nu opzitten zijn gloeilampjes. Nu wil ik kleinere knippers gaan monteren, en die zijn met halogeen lampjes. Moet het dezelfde wattage zijn als de gloeilampjes of maakt dit geen ene ruk uit? Heb al gezocht met de zoekfunktie, maak kon niet een passend antwoord vinden op...
  13. Patman

    Caberg Breeze

    Wie heeft er ervaring met deze helm, en wat zijn de bevindingen??
  14. Patman

    Zadel 454 LTD (1zits?)

    Omdat ik mijn 454 ga ombouwen, zoek ik nog een zadel om een 1zitter te maken. Wie heeft er nog 1 liggen?
  15. Patman

    Te Koop Motorjas

    Aangeboden een Revenger motorjas maat XYL Protectie in schouders, ellebogen en rug. Uitneembare binnenvoering. Ademend en waterproof Z.G.A.N. Namelijk veels te groot voor mij. T.E.A.B.
  16. Patman

    Alleen deel 3 van kenteken

    Ik zou, zou ja :( vandaag de papieren gaan ophalen van de motor die ik aan het opknappen ben. Heeft de eigenaar alleen copy deel 3 nog |( Moet híj nu nieuwe papieren aanvragen? Of kan ik em gewoon op mijn naam laten zetten en dat ík dan nieuwe aanvraag :? Ik heb die papieren ook nodig...
  17. Patman

    Kawa 454 LTD

    Hallo, Zoals ik al bij nieuwe leden heb vermeld, ga ik dus een 454 LTD kopen. Graag zou ik een beetje info willen over deze motor. Is deze motor makkelijk in onderhoud? Wat zijn de eventuele zwakke punten waar ik op moet letten? Is deze motor wegenbelastingvrij? (1986) Wat ben ik ongeveer...
  18. Patman

    Aangenaam, Patman71 is de naam!

    Hallo, Ik ben Patrick en kom uit Den Haag. Sta op het punt om een Kawa 454 LTD te kopen voor woonwerkverkeer en relaxte ritjes. Motor is van een kennis die er al 3 jaar niet meer op rijdt. Mooi kansje voor mij dus.... Ik wilde wat meer weten over de LTD en zocht via Google en kwam hier...
Terug
Bovenaan Onderaan