Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dark Vision
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Mening GoPro/camera op helm

    N.a.v. dit bericht ( http://www.spitsnieuws.nl/sport/2014/10/gopro-oorzaak-hersenletsel-schumacher ) ben ik toch enigszins geschrokken of heeft het mij in ieder geval aan het denken gezet. Vooropgesteld dat ik zelf (nog) geen opnames maak op de motor zie ik wel heel veel filmpjes voorbij komen...
  2. D

    Remset Honda CBR 600F PC 35 '99

    Ik ben op zoek naar remset (voetsteun + rempedaal e.d.) van een Honda CBR 600F PC 35 '99. Mocht u er nu 1 hebben liggen of weten te liggen neem dan z.s.m. contact met mij op. Alvast bedankt! Groeten, Lennen
  3. D

    Koplamp/front Honda CBR 600F PC 35 '99

    Ik ben op zoek naar een voorkuip (waar de koplamp in zit) van een Honda CBR 600F PC 35 '99. Mocht u er nu 1 hebben liggen of weten te liggen neem dan z.s.m. contact met mij op. Alvast bedankt! Groeten, Lennen
  4. D

    Rijbewijs kwijt

    Niet gedronken en toch m´n rijbewijs kwijt… Gisteravond reed ik nietsvermoedend naar huis, toen ik werd aangehouden door de politie. De dienstdoende agent sommeerde mij de auto uit te komen, omdat hij vermoedde, dat ik in kennelijke staat was. Ik verzekerde hem, dat ik niets gedronken...
  5. D

    Eventjes voorstellen dan maar!

    Hallo MFers! Ik ben Lennen a.k.a. Dark Vision, ben 20 jaar (9 sept 21 jaar) en woon in Hoogeveen. Volg dit forum al zo'n jaartje ongeveer en ben nu eindelijk zelf aan het lessen (25 okt mag ik voor het AVD!). Ik ben eigenlijk motorgek geworden door mijn vriendin (en haar vader) die hier ook op...
Terug
Bovenaan Onderaan