Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Lem
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Lem

    2 en 3 juni assen

    2 en 3 juni assen met focused events 4 groepen en 6 sessies per dag Prijs was 310€ mag weg voor 200€
  2. Lem

    Pirelli diablo superbike sc2 banden

    4 voorbanden 120/70 en 4 achterbanden 190/55 te koop achterband 40€ voorband 30€ en nog 1 diablo super corsa v1 120/70 voor 35€ ik zal straks de dot code er nog bij zetten [pictures=motorstek,3791]
  3. Lem

    oxford zijtassen

    nog nooit gebruikt , lagen al een paar jaar op zolder :+ 70 € verzendkosten zijn voor de koper af te halen in nijlen belgie [pictures=motorstek,3668]
  4. Lem

    gpt laptimer

    gpt laptimer met baken en batterij 100€ of doe een bod verzendkosten zijn voor de koper af te halen in nijlen belgie
  5. Lem

    cbr1000rr 2006 valsensor + voorste kabelboom

    valsensor en voorste kabelboom ( of hoe noemt dat ? ) gekocht om in een racekuip te hangen zodat ik het originele kon laten zitten het is nog niet gebruikt :N 40 € of doe een bod verzendkosten zijn voor de koper af te halen in nijlen belgie [pictures=motorstek,3671]
  6. Lem

    speed triple remreservoir

    nog niet gebruikt , nieuw 50 € of doe een bod verzendkosten zijn voor de koper af te halen in nijlen belgie [pictures=motorstek,3672]
  7. Lem

    paddock stand

    voor en achter de achterste heeft een adaptor voor een speed triple van 2012 aan een van de wieltjes is het clipje er af achterste 45 € voorste 30 € samen 70 € verzend kosten zijn voor de koper af te halen in nijlen belgie [pictures=motorstek,3670]
  8. Lem

    s1000rr carbonnen tank cover ( lang )

    carbon tank cover met zijpanelen van roks carbon zeker niet de best afgewerkte carbon die je kan kopen :N nieuw 170 € mag weg voor 100 € of doe een bod verzendkosten zijn voor de koper af te halen in nijlen belgie [pictures=motorstek,3673]
  9. Lem

    honda cbr1000rr 06-07 circuitkuipen

    volledig kuipset voor een cbr1000rr 06-07 te koop geel - blauw (foto's volgen ) klein barstje in de kopkuip ( ong. 1cm lang ) 250 € vaste prijs :] :] :]
  10. Lem

    Yamaha fjr 1300 -07- (BE)

    te koop , yamaha fjr 1300 , 150 pk - volledig origineel Bj. 02-2007 13000 km kleur , grijs juist onderhoud gehad , nieuwe voorband ( achterband is ook nog goed ) + garmin zumo 550 en starcom voor meer info en de prijs kan je na 18:30 bellen naar +32 497 77 96 78 ( vragen...
  11. Lem

    gezocht : racekuip cbr1000rr 2006/07

    ik zoek een racekuip voor mijn blade , zonder schade :Y
  12. Lem

    laptimer

    ik ben opzoek naar een laptimer :Y ni te duur liefst :+ moest er iemand èèntje 2de hands hebben liggen laat maar horen *D
  13. Lem

    met welke laptimer ben ik het best af ?

    ik kan twee laptimers kopen maar ken er niks van :N weet iemand of dit iets is :? ik zou ni weten welk model het is :N en dit is de andere http://www.classicbikes.com/mychron.html alvast bedankt :Y
  14. Lem

    welk zou de beste koop zijn ? (laptimer)

    ik kan twee laptimers kopen maar ken er niks van :N weet iemand of dit iets is :? ik zou ni weten welk model het is :N en dit is de andere http://www.classicbikes.com/mychron.html alvast bedankt :Y moest eigenlijk bij algemene motorpraat :X
  15. Lem

    Held handschoenen -sport

    Held handschoenen Sport Camp dus ... dat komt er van als ge te rap wilt zijn he :+ aangezien ik mijn handschoenen te klein gekocht heb ga ik ze verkopen :Y ze klemmen heel hard aan mijn duim als ik ontkoppel -O- -O- is nog maar ne keer of 5 met gereden :] Maat , xl nieuw...
  16. Lem

    Wieke Tingels koffie meeting Lem

    op zondag 21-06-09 is iedereen welkom bij mij thuis voor een drankje :Y ik zet mijn huis (ons moe haar huis dus :+ ) ter beschikking voor alleman op ne moto of iets dat er op trekt vanaf de middag :Y als iedereen er is kunnen we dan een ritje gaan doen :] :] :Y komen af -...
  17. Lem

    *Wieke Tingels * meerdaagse

    Er gaat dus op reis gegaan worden met de Tingels ,maar naar waar wanneer en wie allemaal das nog ni echt duidelijk :N :+ Op verzoek van Kim heb ik dan maar een topic geopend waar we allen samen voor een oplossing kunnen zoeken om de reis in goede banen te leiden :] hier al een...
  18. Lem

    universele stuurgewichtjes (goudkleurig)

    stuurgewichtjes te koop nieuw in de verpakking , nieuwprijs 12 € laat ons zeggen voor 8€ mogen ze weg (verzend kosten inbegrepen) ik wil ze opsturen of je kan ze afhalen in Nijlen (België) *D
  19. Lem

    achterwiel honda cbr 1000rr 2006

    ik heb een slag in men achterwiel gereden en ben op zoek naar een ander :( |(
Terug
Bovenaan Onderaan