Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: cbrdave
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. cbrdave

    crash protectors bike disign voor cbr 1000rr 04/05

    ik heb nog een bijna nieuwe set valblokken liggen van bike disign........ze zitten niet door je kuip geboord zijn de beste die er te krijgen waren toen der tijd! Vatse prijs 75 eu.
  2. cbrdave

    onderdelen cbr 1000rr 04/5

    Ik heb nog een volledig kuipwerk liggen tricolour, set wielen rood tricolour, rizoma remschakelset advpr 429 de mooiste remschakel! Speedohealer voor als je met andere tandwielen rijd groter kleiner rekend de exacte digitale kmstand, je kunt ook de teller afwijking calibreren. Set bmc filters...
  3. cbrdave

    volledig kuipwerk tricolour cbr 1000rr 04

    Heb een volledig kuipwerk tricolour gebruikt heeft steenslag plekjes maar is 100% heel, leuke set voor cirquit of na schade. Prijs n.o.t. Mail staat in profiel.
  4. cbrdave

    bmc filters voor een cbr 1000rr 04/05

    Te koop set bmc filters jaar oud goede staat 75 euries. Mail staat in mijn profiel.
  5. cbrdave

    remschakelset rizoma cbr 1000rr 04/5

    Ik heb een remschakelset te koop van rizoma voor een cbr 1000rr van 2004/5. Foto kan je zien op sparkstrading is de rizoma dealer in nl. De set is een half jaar oud en kost nieuw 429 vraag voor de set 300 eu. set is te koop omdat ik een 2009 gekocht heb en die niet past en ook niet over te...
  6. cbrdave

    valblokken bikedisign cbr 1000rr 04/05

    Heb een nagenoeg nieuwe set valblokken van bikedisign (niet boren in de kuip), had de set gekocht voor cirquit gebruik alleen motor tl gereden dus heb ze over. Nieuwprijs ong 175 mag weg voor 100.
  7. cbrdave

    te koop tricolour kuipset en wielen oem cbr100rr 2004

    Hallo, Heb een volledig kuipwerk OEM van een cbr 1000rr over de tricolour! Heeft 40.000 gemonteerd gezeten niet nieuw maar niet slecht. Ook nog een reserve tankcover en kontje tricolour. En nog een set wielen v/a in de rode honda kleur (voorkuip tricolour Red) Ik reed een...
  8. cbrdave

    nieuwe arai rx7 corsair mt XS (randy silver)

    Te koop een nieuwe arai rx7 corsair randy silver replica mt XS. Herkomst us vorigeweek aangekomen. Helm is te koop omdat ik een rx7 gp had besteld en dit een gewone rx7 is, die ik al heb. Helm is tot dit weekend te koop anders gaat ie terug naar de US. Prijs 550 euro. Het is een eerlijke en...
  9. cbrdave

    bochtenset gsxr 1100 w 93

    Hallo een vriend van mij rijd deze gsxr en zijn bochtenset is lek, het is de originele set waarvan de linkerpijp is weggehaald en het gat dicht is gelast. Is hier iemand die toevallig een passende bochtenset heeft liggen? Of een goede vervanger ben al druk op ebay aan het zoeken maar dan betaal...
  10. cbrdave

    Speedo healer

    Wie ervaring met een speedohealer? Heb er 1 2e hand kunnen bemachtigen alleen die staat niet goed ingesteld. Zijn er mensen die mij kunnen vertellen hoe ik hem opnieuw ingesteld krijg? Ben al op de site geweest maar mijn technische engels is niet zo goed. Alvast bedankt voor de reakties.
  11. cbrdave

    Tk MPP 160/60/17

    Wegens aanschaf andere bike heb ik nog een nieuwe michelin pilot power liggen in de maat 160/60/17 en die mag weg voor 120 euri!
  12. cbrdave

    gloednieuwe mpp 160/60/17

    Wegens aanschaf andere bike, heb ik nog een gloednieuwe michelin pilot power liggen in de maat 160/60/17, wil er 120 euro voor hebben. Mail staat in profiel.
  13. cbrdave

    Te koop cbr 400 rr nc 29

    Mijn vriendin is eruit en wil graag een cbr 600 rr gaan rijden en daarom te koop een r/w/bl cbr 400 rr uit 92. Hij heeft 60.000 gelopen en stil gooing ze rijd iedere dag woon/werk, onderhoud altijd zelf met liefde gedaan en dus mankeerd er nix aan. Motor heeft dynojet kit en k&n filter, blue...
  14. cbrdave

    Nieuwe motoronderdealen zaak Rdam

    Maatje van mij heeft nieuwe zaak geopend en is leverancier geworden van motor onderdelen. Hij heeft jaren lang bij safe gewerkt rdam en is plots ontslagen en na een omweg voor zichzelf begonnen. Hij levert alle onder delen van alle 4 cyl. en ook voor sommige 2 cyl. Dit is geen spam denk ik omdat...
  15. cbrdave

    in 6 weken 2 keer aangereden

    Ben dinsdag voor de 2e maal aangereden door weer een jonge bestuurder geb 1986. Reed tussen de file door achter een bmw biker tussen de 3e en 2e rijbaan en deze situatie ontstaat er: auto op linker baan geeft richting aan, om naar de 2e baan te gaan(was file dus erg langzaam rijdend op a16) ik...
  16. cbrdave

    jawel ff showen mijn nieuwe aanwinst!

    Vanochten mijn nieuwe bike op gehaald wat rijd dat super zeg! Toch wel ietsje anders als mijn oude cbr 600f maar niets wennen of zo, erg fijne fiets met genoeg prik! Ben weer helemaal verliefd en mijn vriendin ook!!!!!! Bijlage: motor 012.jpg
  17. cbrdave

    nieuwe bochtenset opnieuw laten afstellen?

    Heb van het weekend een sebring bochtenset gekocht voor mijn cbr rvs dus rot nooit meer weg! Maar de bochten zijn ong 3 mm dikker binnendiameter dan aansluiting logisch hetzelfde. Mijn vraag is moet ik hem nu weer opnieuw laten afstellen op de bank heb een dyno kit en k&n luchtfilter met...
  18. cbrdave

    adres voor spagettispruitstuk cbr 600f2?

    wie kan mij helpen aan een adres waar ze een vervangings spruitstuk verkopen voor mijn cbr voor een niet al te belachelijke prijs? Welke cbr rijder heeft ook te kampen gehad met een kapot spruitstuk?
  19. cbrdave

    lassen spagetti spuitstuk omg rdam

    Wie heeft er verstand van lassen in de omg van rdam, heb nl een paar gaatjes in mijn spuitstuk vlak bij de uitgangen bij mijn cylinders. Heb em eraf gehaald en zie dat er al eens aan gelast is er zitten als ware bussen aan het einde en net na de bus is een gaatje. Wie kan mij helpen?
  20. cbrdave

    velgen laten poedercoaten!!

    Nadat ik over een balk ben gereden op snelweg en allebij mijn velgen kapot waren, nieuwe geregeld op sloop en ze laten coaten bij brasto in dordrecht. Ze zien er als nieuw uit en ben erg tevreden over de qualiteit en de prijs vooral! En heb vandaag zaterdag er nieuwe bandjes op laten zetten bt...
  21. cbrdave

    ja hoor heb ik weer!!!!!!!

    Ga ik vandaag vrijdag naar de poeder coater om mijn nieuwe 2e handse velgen op te halen die ik na aardig wat km bij elkaar vergaard heb, kom ik binne zie ze blinken ikke kwijlen ohh wat mooi geworden zaten krassen in de velgen nu niets meer van te zien! Wat denk je zegt de bedrijfsleider wacht...
  22. cbrdave

    kleppenstellen cbr600f wie helpt omg rdam!

    Zit bijna aan de 72.000 km en mijn kleppen moeten worden gesteld, ben niet bang voor zo n klusje maar weet niet hoe het met de tyming zit en de klepspeling, heb een haynes wph waar alles wel in staat, maar zou het graag met een geoefende sleutelaar doen! Dus wie helpt mij ermee? Heb er zeker...
  23. cbrdave

    voorvorkkeringen vervangen omg rdam!

    Wie kan mij helpen met het vervangen van mijn voorvork keringen, weet dat er hier een toppic over is maar durf het zelf niet aan is 1 keer!
  24. cbrdave

    Help 4in1 systeem is lek

    Wie helpt mij? Mijn 4 in 1 systeem is lek precies bij de uitgang uit mijn blok! Zou je het kunnen lassen en zo ja welke methode? Of moet ik em gaan vervangen zo ja waar kan ik tegen een redelijke prijs eentje laten na maken liefst van rvs of titanium?
  25. cbrdave

    wie omg rdam kan helpen om nokasketspanner te plaa

    Nokkenasketting spanner is kaduuk, eerste keer voor mij en mijn cbr 600 kost nie zo veel maar weet alleen niet hoe ik em moet plaatsen, heb een haynes wph staat er ook in hoe en wat maar ben toch beetje huiverig om hem te plaatsen iemand ervaring hiermee omg rdam?
Terug
Bovenaan Onderaan