Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Woutert
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Woutert

    Laadprobleem CB 750 Nighthawk

    Heren, Mijn vader heeft een probleempje met zijn Hondag CB750 SC Nighthawk uit 82. Het zit zo dat de accu niet (goed) bij laad, want na een aantal keren rijden is de accu leger en wil hij slecht/niet meer starten. Nadat hij vanmiddag aan de druppellader OK aangaf heeft hij vanavond nog...
  2. Woutert

    GRATIS: BT56 190/50 17 Achterband zgan

    !! GRATIS !! Wegens aanschaf van 2 nieuwe Dunlop banden gaat de bijna nieuwe achterband van mij Bandit 1200 eraf.! De achterband is een paarhonderd km gebruikt en zo goed als nieuw! Band is niet heel jong, maar prima als tourband, voor woonwerk of om de buren in de mist te zetten. :+...
  3. Woutert

    Suzuki GSF Bandit 400 - 25 kW

    Hele mooie Suzuki GSF Bandit 400 in topstaat! In verband met aankoop van een Bandit 1200 aangeboden, mijn Suzuki Bandit 400. Ik heb er jaren met heel veel plezier op gereden, eerste 2 jaar 25kW en het laatste jaar op vol vermogen. Echt een heerlijke motor, makkelijk te rijden en ook voor...
  4. Woutert

    spanningsverschil voorlamp <-> stationair---meer toeren

    Dag Motormensen, Ik heb een paar dagen terug een motovision voorlamp gemonteerd, En nou viel mij op dat bij stationair toerental de lamp veller brand dan wanneer ik bijvoorbeeld 4000 toeren maak. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? - zwakke accu - spanningsregelaar Hoop dat 1 van...
Terug
Bovenaan Onderaan