Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sunny
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. sunny

    "Harley" helmpjes

    Iemand interesse (zijn uiteraard niet goedgekeurd)
  2. sunny

    Schuberth C3 maat 52/53 xs/s

    Schuberth C3 matzwarte systeemhelm, maat 52/53 is xs/s. Kleine krasjes aan achterkant van tegen een muur aanzetten. Verder echt als nieuw. 4 a 5 keer gedragen op korte ritjes. Vaste prijs € 275,00.
  3. sunny

    2 HD helmen en 1 Schubert C3

    maatje S, nieuw maatje M, nieuw *O* Ik zou zeggen doe een leuk bod *O*
  4. sunny

    Oudere dames back to basic 5

    *O* WELKOM *O* oudere dames?? Oudere dames deel 2! Oudere dames deel 3 ! Oudere dames back to basic
  5. sunny

    Oudere dames back to basic

    Bijna 2 jaar geleden begonnen met oudere dames?? Oudere dames deel 2! Oudere dames deel 3 ! een leuke en gezellige uitstap naar een hyvesgroep, op verzoek toch weer heropend onder het mom van: we missen Baksteen zo *O* Een topic voor 40+ dames voor gezellig geklets en meetings.
  6. sunny

    oudere dames??

    Ik vroeg me af of er ook oudere dames/meisjes :) bijv. 45+ op het forum aanwezig zijn die net als ik nu pas aan het lessen zijn begonnen. 8 december heb ik mijn laatste examen hoop ik. :X
  7. sunny

    sunny stelt zich voor

    Hoi ik ben Joke.. ruim over de 40 en met motorrijlessen begonnen... als vanaf mijn 12de wist ik het zeker ik ga later motorrijden... heeft wat jaren en exxen geduurd 8-) maar nu is het dan zover... heb al een Honda Nighthawk 450 op me staan wachten, genaamd Burny, ik hoor hem soms al roepen...
Terug
Bovenaan Onderaan