Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Pattex84
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    Yamaha FZ-1 Naked bouwjaar 2007

    Te koop aangeboden: Een mooie blauwe Yamaha FZ-1 Naked van het bouwjaar 2007. Kilometerstand is momenteel 12741 km. Motor heeft altijd binnen gestaan, en ziet er ook heel netjes uit. Motor heeft geen krassen of schade oid. Motor heeft eigenlijk alleen gereden met mooi weer, en is...
  2. P

    Gevraagd: level 1 tracktraining dag 16 mei

    Ik was helaas te laat met bestellen op de website voor een level 1 tracktrainingsdag van 16 mei. Mocht iemand deze dag hebben gereserveerd, en toch niet willen/kunnen. Zou ik graag deze dag van je over willen nemen. Hoop dat er iemand is die hem 'kwijt' wilt! Groetjes Pattex
  3. P

    Kuipdelen Kawasaki Zx-6r 1998-1999

    Linkerkuip en Rechterkuip, beiden met schade (scheuren en krassen) Rechterkuip is er wat erger aan toe dan linkerkuip. Zie foto's. t.e.a.b.Voor een kratje bier zijn beide kuipen deze week nog op te halen. Anders gaan ze in de vuilnisbak. Linkerkuip deel Rechterkuip deel
  4. P

    Alan 777 Communicatie set + 2 inegraalhelm headsets

    Alan 777 Communication Set. Vorig jaar in juli gekocht bij Motozoom, inclusief twee inegraalhelm headsets. Het setje is weinig gebruikt en ligt momenteel in het doosje. Set is compleet met twee portofoons + oplader, bekabeling en twee integraalhelm headsets. (zie foto's) Nieuwprijs...
  5. P

    ART pro series II demper voor Kawasaki zx-6r 1998-1999

    Een ART pro series II demper. Ik had deze demper gemonteerd op mijn kawasaki zx-6r uit 1999. Mogelijk past hij ook nog op andere merken/modellen. De demper heeft een goud/groene tint, en staat mooi op een groene Kawasaki. Hij is een beetje verkleurd, maar werkt verder prima. Heeft...
  6. P

    Motorrijder neergeschoten

    Schietpartij op Papaverweg in Noord 6-12-2006 Omstreeks 10.15 uur is woensdagochtend op de Papaverweg in Noord een motorrijder neergeschoten. De reden van de schietpartij is vermoedelijk een verkeersruzie geweest. De dader reed in een wit busje van Connexxion. Hij vluchtte in dit busje weg en...
  7. P

    Pattex84

    Hallo, Ik ben nieuw op dit forum, Ik ben Pattex84 mijn echte naam is Willem, ben 21 jaar en woon in Amsterdam. Sinds kort heb ik motorrijlessen (eindelijk na een jaar lang uitstel). Kan nie wachten tot ik het stempeltje A op mijn rijbewijs krijg. Groeten Pattex84
Terug
Bovenaan Onderaan