Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Reprobate
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Te Koop: Super-Visor zonneklep voor integraal helmen

    Zeker handig met de komende laaghangende winterzon: Ik heb nog een aantal Super-Visor zonnekleppen voor integraal helmen. Voor informatie, zie hier: http://www.super-visor.com/Home_Page.html 10 euro per stuk, exclusief opsturen (passen niet door de brievenbus!). Nog maar 5 stuks...
  2. R

    Reisverslag: Verhard en onverhard door de Pyreneeen

    Donderdag 15 juli vertrek ik eerst naar Neigol om hem op te halen. Neigol is bezig zijn motor te beladen onder de belangstellende blikken van de bouwvakkers. We rijden via Halsteren naar Bergen op Zoom, want ik wil bij Panther nog een paar CDs en een kinderhelmpje afleveren. Daarna door naar...
  3. R

    Guzzi met stroeve gashendel, wat te doen?

    De titel zegt het eigenlijk al: De Moto Guzzi Mille GT met zijspan waar zowel ik als mijn vrouw op rijdt heeft een stroeve gashendel. De gashendel draait zwaar en heeft ook moeite om vanaf 'standgas' verder door te draaien. Ik had er een extra gaskabel bij gekregen, deze is door een...
  4. R

    Moto Guzzi Mille GT met EZS TP II zijspan

    Ik heb een 1993 Moto Guzzi Mille GT/EZS TP II zijspan gekocht - 17 jaar oud en slechts 7500 kilometers op de klok. Rijdt nog prima, maar ik heb een electrisch probleempje en daarom zoek ik een electrisch schema, weet iemand waar ik dat kan vinden? Er knalt een zekering [de bovenste aan de...
  5. R

    Reed ik nou op met een MFer?

    Vanmiddag rond kwart voor vier zat er een sportmotortje in de kielzog van de Black Brute bij de Utrechtsebrug, daarna over de Amsteldijk, waar ik rechtdoor ging en de sportmotor naar rechts over de brug richting de rotonde van het Prins Bernhardplein. Dat bleek niet de snelste route naar...
  6. R

    Even ventileren:

    Gisteren en vandaag heb ik vaker op mijn toeter moeten leunen dan in het half jaar ervoor... Gistermiddag: Ik moest langs Vervat [achter het AMC] op een gerepareerde slaapzak op te halen. Daarna door naar Amstelveen, dus bij het AMC de A9 opgedraaid. Korte invoegstrook en auto's die...
  7. R

    Als jij voor elke overtreding beboet zou worden..

    Als jij voor elke overtreding beboet zou worden... hoeveel boetes zou jij krijgen?
  8. R

    Wat voor leenmotor krijg jij meestal?

    De Black Brute heeft na 80.000 kilometer nieuwe schokdempers nodig. -O- Omdat ik die standaard troep niet zo zag zitten, worden er een paar gas schokdempers voor de Brute gebouwd - het bedrijf dat de Brute onder handen gaat nemen heeft mij voor de komende twee weken deze [qua vering...
  9. R

    Boetes van de Koninklijke Marechaussee?

    Heeft hier weleens iemand een boete [voor een verkeersovertreding] gekregen van een agent van de Koninklijke Marechaussee? :9
  10. R

    Bezoekje aan Kanton Haarlem..

    Ik kwam om 09.47 aan bij het Kantongerecht Haarlem aan de Jansstraat 46. De bode liet me binnen. Ik vroeg in welke zittingszaal ik moest wezen. De bode gaf aan dat hij mij naar de zittingszaal zou brengen. Rond 09.50 uur werd ik de zittingszaal ingeleid, waar de kantonrechter bezig was met ene...
  11. R

    Waarom een TomTom Rider banner?

    Een TTR is alleen interessant als je van A naar B moet via de kortste weg - voor de rest zuigt dat ding alleen maar... :r
  12. R

    [Animotest:] Respro Foggy Mask bulk inkoop?

    Ongeveer een jaar terug heb ik collectief Respro Foggy Masks besteld. Omdat ik in bulk bestelde kon ik korting bedingen. Een jaar daarna heb ik het nog een keer gedaan, en weer had ik een geweldige respons. Na afloop van die actie bleven er verzoekjes binnendruppelen. Dus ik vraag me af of ik...
  13. R

    Reprobate's motorongeluk 20 december 2005

    Voor je verder leest, ik ben zelf ongedeerd. *O* Ik reed rond 14.20 uur op de motor over de Louwesweg ter hoogte van het Slotervaartziekenhuis, komende vanaf de Antwerpenbaan en rijdende in de richting van de Johan Huizingalaan. Bij de bushalte van de A.C.T.A. stond een bus passagiers in en...
  14. R

    Reprobate test aikidovaltechniek bij ongeluk

    Ik reed 20 december rond 14.20 uur op de motor over de Louwesweg ter hoogte van het Slotervaartziekenhuis, komende vanaf de Antwerpenbaan en rijdende in de richting van de Johan Huizingalaan. Bij de bushalte van de A.C.T.A. stond een bus passagiers in en uit te laden. De bus belemmerde mijn...
  15. R

    Ervaren motorrijder? Gemiddelde motorrijder?

    Wanneer ben je een ervaren motorrijder? Kan je een ervaren motorrijder zijn als je alleen in Nederland hebt gereden? Als iedereen zo goed kan rijden, waar komen de gemiddelde motorrijders vandaan? Discussie is geopend... *O*
  16. R

    Online bougie e.d. kopen?

    Ik ben op zoek naar speciale bougies - NGK BKR7EIX, Denso IK225310, Bosch FR6DP1 - maar de Brezan heeft ze niet. :N Weet iemand een goede [motor]zaak in Amsterdam of online waar ik dit soort spullen kan krijgen? Geen UTFS, graag. Heb ik geprobeerd, niks gevonden. Of ik moet 128 topics door...
  17. R

    Verzoekje aan twijfelaars:

    Je struikelt hier over de beginnende motorrijders die niet weten wat ze willen/kunnen/mogen rijden, dan allerlei verschillende motoren aandragen en vragen aan MFers wat die er van vinden. Er is een handigere methode! Als je niet weet welke motor je moet/wilt/kunt kopen, maak een topic aan met...
  18. R

    Foto's maken van rijdende motor

    Ben ik aan het oefenen. Soms gaat het goed: Soms niet: Wie doet dit ook?
  19. R

    Fotoverslag Eifel/Schwarzwald vakantie

    EIFEL / SCHWARZWALD 2005 Maandagmorgen 13 juni hebben we de motoren, Martyn op de R1100GS en Maaike op de Fazer 600, volgeladen en zijn richting Eifel vertrokken. Onze eerste logeeradres was de [gratis] camping van Bikerpension Zum Alte Schmiede in Daun/Putzborn. Het grasveldje was leeg, maar...
  20. R

    Goedkope Shoei XR1000 gezocht..

    Ik heb de afgelopen maanden verschillende integraalhelmen getest omdat mijn Arai Quantum/e aan vervanging toe is. Ik wilde geen Arai meer omdat ik Arai helmen te lawaaierig vind. Ik rij met otoplasten, maar evengoed stoort het windgebulder het geluid van mijn intercom. Ik weet nu wat ik wil...
  21. R

    BROT

    Maatje werkt bij de KLU Brandweeropleidingcentrum [BROT] op Woensdrecht en nodigde een groepje leden van de GSclub uit om een dagje te kijken. Voor alle foto's volg de link: halmvos.smugmug.com/gallery/645293 Enkele foto's:
  22. R

    Zomerkledij

    Ik had dit bedoeld als reactie op de foto's van iemand die met 175mph tegen een boom was gereden: Wat meer indruk maakt zijn foto's van mensen die zonder motorkleding met 40km/u op het asfalt onderuit zijn gegaan en een paar meter botkrijt hebben achtergelaten. Ik zag een jaartje terug op...
  23. R

    Donderdag 28 april van Amsterdam naar Terneuzen

    Ik moet donderdag 28 april twee pakketjes ophalen in Terneuzen, dus ik ga van Amsterdam langs de A4 » A15 » Spijkenisse en dan binnendoor via Zierikzee naar Terneuzen rijden. :] Al vind ik het niet erg om alleen te rijden, het kan leuk zijn om met meerdere rijders te gaan. Ik neem ook mijn...
  24. R

    Rijvaardigheid: Wat doe jij tegen bumperklevers?

    Ik heb op de snelweg nog weleens dat auto's naar mijn mening te dicht op m'n achterwiel zitten. Nou gebeurt dat meestal niet omdat ik teveel links rij O-) of omdat ze mijn smerige kentekenplaat willen lezen... *D ...maar vaak is het gewoon onnadenkend rijgedrag. Je zou denken dat, met...
  25. R

    Wat te doen bij 'motor-jacking'?

    Ik zag laatst bij Motoport een reclame van een apparaatje dat je op je motor monteert, met een transponder in je handschoen. Als iemand dan onder bedreiging je sleutels van je motor eist, geef je deze gewoon af. 90 seconden na het wegrijden gaan de alarmlichten branden en een sirene aan en nog...
Terug
Bovenaan Onderaan