Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: metalrico
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Te Koop Cbr600f hurricane '88

    te koop een honda cbr600f hurricane het blok verkeerd in goede staat alleen de kleppen moeten er van gesteld worden ~100 euro. de voor kuip is niet aanwezig en de overige kuipdelen moeten opnieuw gespoten worden. en een nieuwe achterband is nodig verder is de motor in goede staat...
  2. M

    stage motorfietst techniek bbl niv3 ?

    kan iemand mij verder helpen. ik ben opzoek na een motor zaak die mensen in dienst wil nemen die de opleiding motorfiets techniek niveau3 gaan doen? weet iemand een zaakje maakt niet uit waar liefst noord/ oost nederland wie o wie kan mij helpen?????
  3. M

    waar kan ik streetfighter onderdelen kopen?

    wie kan mij vertellen wa ik het beste streetfighter onderdelen kan kopen universeel of voor de dbr600f? groetjes rico
  4. M

    cbr600f '88 voor kuipdelen

    ik ben opzoek na voor kuip delen van een cbr600f '88 kleur maakt niet uit :)
  5. M

    welke motor zaak/dealer ga jij *oost NL*

    welke dealers of motor zaken ga jij? ik zelf ga veel na motor service twente die mijn komende cbr600f medemogelijk maken :} *O*
  6. M

    rico aka metalrico

    nja eindelijk dan maar eens voor stellen :P nou ik ben rico 20 motor freak rij een kawasaki el 250(hopelijk tot augustus eindelijk zwaarder) sport/hobby's agresive skating, motoren, sleutelen, sporten, en ,mijn lieftallige vriendin
  7. M

    gezocht bedrading schema el250

    ik zoek een werkplaats handboek of een bedradings schema van de kawasaki el 250 als iemand er iets van heeft of dergelijke zou ik het zeer op prijs stellen :}
  8. M

    el 250

    weet iemand hier iets van de kawasaki el 250 ik kan meerdere dingen niet vinden. heeft eventueel ieman deen handboek van de kawa el 250 bj '96
  9. M

    info over kawa el250

    beste mede motor rijders mijn vraag is kan iemand mij vertellen waar ik bij de kawa el250 de knipperlicht relais kan vinden? mischien heeft iemand een handboek ervoor of dergelijke ik kan namelijk niets verder vinden |(
Terug
Bovenaan Onderaan