Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Barbarita
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Honda NTV 650, 1995, 66.000 km, volle kuip

    Goede NTV met volle Techline kuip. Bouwjaar is 1995, technisch in goede staat, zoals een NTV hoort te zijn. Motor is zeer geschikt voor woon-werk, en is ook daarvoor gebruikt. Motor heeft dus nooit lang stil gestaan in mijn bezit (ruim 2 jaar, 30.000km). Edit: Prijs = 1150 euro. Onderhoud...
  2. B

    Honda VFR400R - 75.000 km - 1988; start niet!

    Bij deze bied ik mijn VFR400R aan, nadat hij vandaag op de snelweg is stilgevallen. Aangezien ik het financieel niet trek om hem op te laten knappen, 'mag' hij weg (met pijn in mijn hart). Dit is hem: Hij heeft aan de linkerkant oude schuifschade, en het is wel duidelijk een fiets van 21...
  3. B

    cdi-unit voor VFR400 NC24

    Wie oh wie heeft een werkende cdi-unit liggen voor een NC24?? Het gaat om typenummer: MLO8203 bestelnummer zou zijn: 30400-ML0-722 Alvast bedankt! Barbara
  4. B

    Barbara stelt zich voor

    Hallo allemaal, nadat ik al een hele tijd ben aangemeld maar me volgens mij nooit heb voorgesteld, dan toch maar een topic om me netjes voor te stellen. Ik ben dus Barbara, 29 jaar, UNIX-systeembeheerder/voice-engineer van beroep. Ik woon in Rotterdam-Alexanderpolder met een aantal...
Terug
Bovenaan Onderaan