Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: brandenburg
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    mt01 fotoshoppen

    deze mt01 wil ik wat zwarter hebben en dan voornamelijk de delen bij het motorblok dwz de klepdeksel de delen onder de klepstoters, kettingkastgedeelte bij het voor tandwiel, ketting kast, het kapje onder rechterspruitstuk uitlaat, achterbrug wielen, hucker ring om koplamp, teller over deze...
  2. B

    tomtom rider2

    voor de reislustige onder ons die niet willen verdwalen te koop een tomtom rider2 geheel compleet met de nieuwste update € 375.00
  3. B

    tomtom rider 2

    te koop een tomtom rider2 geheel compleet met de nieuwste update € 375.00
  4. B

    Yamha fz1n november 2007 in de speciale shelby kleuren

    na heel lang nadenken, ga ik stoppen met het rijden op sport motors, en ga het motor rijden op de wat meer rustige toer, wat precies weet ik nog niet maar is weer van later zorg, daar om nu al te koop of in ieder geval kijken of er iemand voor komt die ook wat extra,s wil geven voor alle extra,s...
  5. B

    yamaha xjr koffer met zadelbeugel zie foto

    te koop voor een yamaha xjr 1200 of 1300 een beugel voor achter op de motor waar drie koffers opkunnen er zit een koffer bij zie foto Bijlage: yam 2003 003.jpg
  6. B

    stage 1

    yep heb ik wel interesse in je kan me mailen op rbrandenburg@tiscali.nl mail even de prijs en je tel nr evetueel groetjes ruben
Terug
Bovenaan Onderaan