Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: nutty tart
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. nutty tart

    Yamaha Tracer 900 2017, diverse accessoires

    SW-Motech Valbeugel Set Yamaha MT-09 Tracer 90 euro Hepco&Becker Yamahazijkofferrek Lock it. Geschikt voor gebruik van Hepco&Becker aluminium en kunststof zijkoffers. Prijs 150 Hepco Becker topkofferdrager prijs 75 euro Samen voor 200 euro Hepco Becker voetje, 15 euro Ruitje Givi 35 euro...
  2. nutty tart

    Alpinestars combi lerenpak

    Alpinstars leren combi motorpak. Maat 52. inclusief harde rugbeschermer. Hij is van mijn man, hij is 1.75 lang en 80 kilo. confectiemaat 48 200 euro of een goed bod
  3. nutty tart

    Alpinestar motorschoenen maat 43

    Alpinestar motorschoenen, maat 43. Ze zijn niet veel gedragen, waarschijnlijk iets van 10 keer. Prijs is 25 euro
  4. nutty tart

    Tomtom rider 400

    Verkocht
  5. nutty tart

    Bags connection Racepack (grote tas voor op de sportmotor)

    Grote tas voor op de buddyseat van een (super)sportmotor. Afmetingen: 30 x 70 x 30 cm (l x b x h). • Inhoud: 50-65 liter. Makkelijk te bevestigen en zo van de motor te halen. Met handige schouderband zo mee te nemen. Prijs: 100 euro of een goed bod
  6. nutty tart

    Honda bureaustoel

    Leuke Honda bureaustoel. Op te halen in Zoetermeer voor een goed bod.
  7. nutty tart

    alpinestars tech race undersuit

    Alpinestars tech race undersuit maat M. Nooit gedragen dus helemaal nieuw. Hij mag weg voor 60 euro. (ik heb er zelf 119 euro voor betaald)
  8. nutty tart

    Volledig kuipset Honda CBR (Fireblade 929 sc44)

    Volledig kuipset Honda CBR (Fireblade 929 sc44). Model 2001, originele set. Wil je detailfoto's hebben mail me dan.
  9. nutty tart

    rev'it! GT corse pak maat 50/52 (heren)

    Te koop rev'it corse motorpak. Hij is verkocht.
  10. nutty tart

    2 keer motodetail bagagesysteem voor weinig

    2 1 keer moto detail bagagesysteem, 2 zadeltassen en bagagerol. 30 per zet, beide sets voor 50 euro. Beide sets zijn 2 keer gebruikt. De sets zijn is compleet, de zijtassen of bagagerol zijn ook afzonderlijk te monteren. Er zitten regenhoezen bij. Nog steeds te koop bij motozoom...
  11. nutty tart

    Bering doorwaaijas

    Bering doorwaai / airo jas.
  12. nutty tart

    Dames racecombi maat 40/42

    verkocht!
  13. nutty tart

    Dames motorpak

    Lederen Hein Gericke dames motorpak. verkocht *O*
  14. nutty tart

    Yoshimura tri oval carbon uitlaat gsxr

    Te koop mooie Yoshimura uitlaat. Geen e-keur, geen db-killer, wel een mooi geluid. Zat onder een Suzuki gsxr600 K1 (kan ook onder een 750) Vraagprijs 350 euro.
  15. nutty tart

    Sweet Lake city topic, deel 2

    Zoetermeer rijders hier verzamelen. Zie hier voor deel 1 Wat doen we: zaterdag 4 april rijden we door de bollenstreek wie gaat ermee: 1. Rocketman, rijdt voor 2. gsx-ster 3. Paulussie 4. nutty tart 5. koekje erbij? 6. Stefan-1986 7. Rmdnet 8. Heereveen 9. Aviator 10...
  16. nutty tart

    Stickerset HM implant

    Stickerset van in totaal 39 stickers. HM plant Honda. Mooi om je motor mee te stickeren. 40 euro Eventuele verzendkosten (6 euro) zijn voor koper.
  17. nutty tart

    Zwarte leren damesbroek maat 44

    verkocht!
  18. nutty tart

    Datatool monteursstand vraag

    Hoi, Ik ben sinds kort in het bezit van een motor met Datatool 433 alarm. Het alarm gaat na 1 minuut automatisch aan. Nou schijnt er een monteursstand op te zitten waarmee je het alarm tijdelijk kan uitschakelen. Dit zodat je de motor rechtop kan zetten en eraan kan werken (en bij tanken...
  19. nutty tart

    Yoshimura uitlaat

    verkocht!
  20. nutty tart

    Arlenness Honda ten Kate cbr shirt nieuw

    Iemand nog interesse in een Honda shirt. Merk: Alenness Ten kate Honda Hannspree. Maat XXL Te vergelijken met dames maat 44, heren maat 52. Ik heb hem dit jaar op de motorbeurs gekocht maar hij is me te groot. Hij is nog nooit gedragen of gewassen. Voor 20 euro stuur ik hem op.
  21. nutty tart

    Suzuki rgv 250 2-takt

    Iemand nog interesse in een Suzuki rgv 250cc uit het jaar 1991. De motor is goed. 5.000 km geleden is het blok gereviseerd (o.a. nieuwe zuigers) en ook zijn er nieuwe powervalves geplaatst. De motor heeft wel glijschade aan de rechterkant en de voorkuip is hersteld (niet echt heel mooi). Met...
  22. nutty tart

    Rossi Dainese raceoverall, maat 52

    verkocht!
  23. nutty tart

    Zoetermeer topic

    Zoetermeer rijders hier verzamelen. Wat doen we: 5 oktober doen we weer een ritje Verzamelen 10.30 bij de Mac Donalds Silverdome. Stukje rijden, pauze, weer een stukje rijden en dan naar Hans van Wijk (spektakelweekend) Wie gaan er mee? 1. GSX-ster, zorgt voor gezelligheid 2...
  24. nutty tart

    Textiele jas

    Gezien de aankopen op de motorbeurs heb ik over Textiele jas, merk: Hein Gericke, maat XL Op te halen in Zoetermeer voor een appel en een ei. (kijk ook hier )
  25. nutty tart

    Textiele jas

    Gezien de nieuwe aankopen op de motorbeurs is het weer tijd om op te ruimen. Aangeboden: textiele jas merk Takai, maat XL Op te halen in Zoetermeer voor een appel en een ei. (kijk ook hier)
Terug
Bovenaan Onderaan