Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: s.t.
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Gevonden Yamaha

    In Zaandam op de Oostzijde staat nu dit (klik voor groter): Politie is er al bij geweest.
  2. S

    Triumph 955i Daytona 2005

    Te koop zeer mooie Triumph Daytona 955i met 17000 km. De motor is de uitvoering met enkelzijdige ophanging en met zwart frame (en wielen). Erg mooie combinatie samen met de gele kuip. Extra accessoire zijn de Triumph race uitlaat (voor super 3 cylinder geluid) met Triumph fabrieks mapping in...
  3. S

    Motor trailer huren voor 4 motoren

    Weet iemand waar je een motor aanhanger kunt huren waaar 4 motoren opgaan? Wij willen met 4 man naar Frankrijk toe en zoeken nu een trailer. Kan alleen geen adres vinden. Als iemand wat weet hoor ik het graag!
  4. S

    Triumph 955i Daytona (02->) SBK Leovince high mount demper

    Te koop een Leovince SBK Hi-mount E-approved Evolution II slip-on - Alloy. Deze demper is geschikt voor de Triumph Daytona 955i vanaf 2002. De demper heeft een dB killer en de voetsteunen voor de passagier blijven beschikbaar. De demper ziet er nog goed uit. En alle onderdelen voor de...
  5. S

    Abus GRANIT X-PLUS 8000 Detecto

    Nadat er twee keer is ingebroken op mijn motor om onderdelen van de motor te stelen ben ik nu op zoek naar een alarm die reageert op beweging. De motor staat in de parkeergarage onder mijn huis dus zal ik het alarm zeker horen (of 1 van mijn buurmannen). Ik heb geen zin om 500 euro te betalen...
  6. S

    zx12r motorblok gezocht

    Vanwege motorblok problemen zoek ik een lopend zx-12r blok. Als iemand wat heeft of weet hoor ik het graag!
  7. S

    Te koop Aprilia Falco / SL1000

    Erg mooie Aprilia Falco te koop (SL 1000). De kleur van de motor is grijs (zilver) met kilometerstand 14500. Het bouwjaar van de motor is 2001. De Falco is de tourversie van de Aprilia Mille. Met hetzelfde blok als de Mille, maar met een iets mindere sportieve houding op de motorfiets. Dit...
Terug
Bovenaan Onderaan