Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Frankie Hollywood

    Benzinepomp fazer1000 01-05

    wie heeft er nog ergens een Benzinepomp van een fazer 1000 bj.01-05 liggen. geef ff een mailtje naar famvelden@onsmail.nl bvd
  2. Frankie Hollywood

    Radiator Yamaha Fazer 1000

    Wie heeft er nog ergens een radiator van een Fazer 1000 bj 01-05 lichte beschadiging is niet erg. :)
  3. Frankie Hollywood

    Nette Caravan voor motor mee te nemen

    Nette Caravan Homecar Rally 4.32m voor 4 personen waar je motorfiets in vervoert kan worden, dmv een luik in de achterkant. de caravan heeft 2 stalen ogen die in de vloer zijn weggewerkt om de motor vast te zetten. neem je de motor niet mee kun je ook een grote koelkast meenemen oid, scheelt...
  4. Frankie Hollywood

    stuurschakelaar Fazer 1000 rechts

    wie heeft er nog een liggen, er zitten 2 bruine connectors aan, model 2001-2005 beschadigd is geen probleem, omdat bij de startschakelaar stuk is kan ik deze omzetten bvd
  5. Frankie Hollywood

    gevraagd racezitje CBR1000RR voor streetfighter

    ik ben op zoek naar een racezitje (polyester)voor mijn te bouwen streetfighter model 2008-2011 kleur en beschadigd is niet van belang, als je iets hebt laat het me svp even weten bvd _O-
  6. Frankie Hollywood

    Welk zitje zou jij kiezen (Fazertje 1000)

    aangezien ik erg twijfel welk zitje erop moet komen ben ik benieuwd naar een ieders mening :? het R6 zitje is in mijn bezit, maar de andere zien er ook gaaf uit, kijk natuurlijk nog niet naar de kleur, deze kan nog alle kanten op... :} :}
  7. Frankie Hollywood

    Fazer1000 Air Induction system weglaten?

    Hallo, Wegens het bouwen van een streetfighter weet iemand of deze pijpjes en verzamelblok er permanent vanaf kunnen, want vind ik ze niet mooi, schijnen warme lucht naar een verzamelblok te blazen of zoiets, die dan weer koelwater met dunne pijpjes naar de carburateurs laten gaan of zo, hier...
  8. Frankie Hollywood

    Fazertje 1000

    Deze Fazer 1000 begin van dit jaar boven ergens in Ned. gekocht via het motorforum, de oude eigenaar wilde er een caferacer van maken, maar had geen tijd en zin om deze fazer op te knappen, het was een gok voor mij of het blok wel goed liep, maar gelukkig heb ik deze afgelopen week gestart en...
  9. Frankie Hollywood

    Weer YZF 750R van begin tot eind

    Hallo, Ik volg al geruime tijd dit mooie forum, :) al bijna een generatie terug maakte ik al streetfighters (toen was er nog geen internet) van een FZR1000 en een GSX1100R en een Kawa ZIR maar met wel één doel om met leuke bike te maken en niet met bakken met geld te gaan smijten, en zo denk...
  10. Frankie Hollywood

    start-schakelaar Fazer1000 op stuur

    Wie heeft een start-schakelaar Fazer1000 (2001-2005) liggen, ik ben alleen het schakelaar+contact zelf kwijt, als je een beschadigd handvatje oid hebt liggen is ook prima, maak ik van 2 setjes één. :) bvd Frank
  11. Frankie Hollywood

    puntbak(onderkuip) yzf750R mag erg slecht zijn

    wie heeft ergens nog een oude wellicht beschadigde puntbak onderkuip van een yzf750R liggen, de kleur is helmaal niet van belang voor het pimpen van mijn streetfighter, ik wil de kuip gaan aan passen kleiner maken. :] bvd Frank
  12. Frankie Hollywood

    Kawasaki Z1000 zwart zéééééér mooi

    Kawasaki Z1000 uit 2004 zwart echt heel erg mooi en goed onderhouden, zitten stalen remleidingen op, en nieuwe remblokken dus remt als vergif, accu in voorjaar vervangen en er zit nieuwe olie en nieuwe filters in, kortom 100% in orde en verder origineel, ketting tandwielen zijn nog in goede...
  13. Frankie Hollywood

    YZF750R benzinepomp blijft draaien moet dit zo??

    Ik heb van 2 oude YZF's met schade een streetfighter gemaakt, maar nu als ik het contact aanzet gaat de benzinepomp draaien, maar deze gaat niet meer uit, en na een paar seconden gaat er wel een relais klikken die de pomp aanstuurt zit maar de pomp blijft draaien, nu heb ik de pomp van de andere...
  14. Frankie Hollywood

    ABM zwevende remschijven R1/R6 2004/07 +SBS remblokken nieuw

    een mooi setje ABM remschijven voor R1 vanaf 2004 weinig gebruikt volledig zwevend, binnendiameter 132mm buitendiameter is 320mm en 5,2mm dik 100% goed, deze passen als het goed is ook op een R6 vanaf 2005 er zit ook een nieuw setje sbs dual carbon remblokken bij, de kenner weet hoe...
  15. Frankie Hollywood

    Regenbanden Michelin

    setje Michelin regenbanden de gangbare maat 120-17 en 180-17, 4 jaar oud en ong 10-12 sessies mee gereden, hoeven niet de hoofdprijs te kosten, dus een normaal bod en we komen er wel uit
  16. Frankie Hollywood

    GSXR 1100 basis Streetfighter

    Hierbij een goede basis voor een streetfighter zit een andere kroonplaat en stuur op en de remleidingen zijn verlengd, verder is deze origineel gewoon op NED kenteken, org. clipons aanwezig, incl achter motorstandaard-bok. De motor is van 1996 Banden, ketting, remblokken alles is in goede...
  17. Frankie Hollywood

    Öhlins stuurdemeper voor R1 2004-2006 en Suzuki K modellen

    Te koop een öhlins stuurdemper deze zat op een R1 van 2005, maar past wellicht ook op model 2007-2008 en heeft een uitslag van max. 65 mm, deze past wellicht ook op een aantal Suzuki K4 K5 K6 modellen. prijs 175 euro
  18. Frankie Hollywood

    Blata Motorstep 40 cc

    Te koop een echte Blata motorstep voor vele toepassingen, camping of op het circuit paddock etc. etc. 40 cc motor te starten met een trekkoord, dit is geen chinese rommel maar en merk step, loopt 40-50 km/h voor en achter schijfremmen (remt hard) voor 135 € mag deze van eigenaar wisselen...
  19. Frankie Hollywood

    mooie en goede R1 2005 €4950,-

    R1 uit 2005 met aankooppapieren en 3 sleutels zonder kenteken motor verkeerd in uitmuntende staat met: - aangepaste voorpoten (öhlins veren en aanpassing shims) - aangepaste achterveer - Powercommander. - laserbochten zonder exup - originele dempers (156 pk ahw) geen geluidsproblemen...
  20. Frankie Hollywood

    info over stuurkuipen

    weet iemand goede sites (duitse) voor fighter spullen, met name stuurkuipjes. :P :P
  21. Frankie Hollywood

    Schokbreker GSXR 1100W

    heeft iemand nog een schokbreker liggen voor een GSXR 1100W (93-96) met zo'n banaan achterbrug voor een schappelijk prijsje. bel 06 41184762 of mail famvelden@onsmail.nl bvd *D
  22. Frankie Hollywood

    GEZ. stuurdemper R1 2004-2006

    Wie heeft nog een stuurdemper te koop voor een R1 2004-2006 model, niet de originele want die zit er al op, maar is niet zo best. :P
  23. Frankie Hollywood

    Gezocht R1-04-06, CBR1000-04-05, GSXR750-k6

    Ben op zoek naar een circuitfiets, voor het vrij rijden , liefst redelijk origineel, dus als iemand iets weet laat het ff weten mvg Frank :)
  24. Frankie Hollywood

    Gave Tank YzF R1 2002-2003 model

    ik heb nog een punt gave tank liggen van een R1 2002-2003 wel zonder benzine pomp kleur grijs doe een goed bod en we komen overeen gsm frank 06 41184762
  25. Frankie Hollywood

    Te koop R1-2003 racer

    ~
Terug
Bovenaan Onderaan