Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: 303
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. 3

    honda cb500x (r,f) akrapovic uitlaat (cbr500r,cb500f..)

    Mijn excuses moderator deze topic mag worden verwijderd..had mer ongeluk 3 maal hetzelfde geplaatst...
  2. 3

    honda cb500x (r,f) akrapovic uitlaat (cbr500r,cb500f..)

    Hallo, Bij deze verkoop ik een uitlaat voor de nieuwe Honda cb500x. Op de Cbr500r en cbr500f naked past deze uitlaat ook normaal. Het betreft een Akrapovic in titanium versie. Het neusje van de zalm dus.Hij staat er nog maar een 350 km op en is in nieuwstaat. Komt met verwijderbare db...
  3. 3

    Kawasaki ninja 250 onderdelen :uitlaat + duo seat cover

    303 in "Kawasaki Ninja 250R Topic Deel 4!"
  4. 3

    Virex carbon uitlaten voor Honda Fmx 650

    Hallo Luitjes, Wegens omstandigheden doe ik mijn Fmx 650 weg en de koper wilt de originele dempers dus verkoop ik de Virex dempers apart. Echt een vette sound,ik wil de Leovince X3 bezitters zeker geen oneer aandoen,maar deze virex dempers klinken echt dat tikkeltje beter }) (heb vergeleken...
  5. 3

    Honda cbf 500 te koop

    Bij deze verkoop ik mijn Cbf 500 twin uit 2007 Voor meer info en HD foto's klik hier : Website voor HD fotos: www.bikepics.com/members/flupke/07cbf500/ Omschrijving Honda cbf 500 te koop: In een uitmuntende nieuwstaat! ingeschreven in 2007 500cc Twin 57pk,vlotte en soepele motor...
  6. 3

    Hoe je moto in showroomstaat krijgen + vliegjes verwijderen

    Hallo, :W graag had ik wat tips gekregen ivm met de motor te reinigen.Er zullen wel topics hierover zijn,maarja er zijn er zovelen ook... vraag 1: vliegjes.Na op een zonnige dag enkele honderden kilometers gereden te hebben (vooral op naked bikes is dit) plakt heel mijn moto vol...
  7. 3

    Yamaha wr250x supermoto te koop

    TE KOOP: Yamaha wr250x supermotard. Aangekocht in Januari 2010 en amper 1980 km op de teller. Gaat weg wegens aankoop 2e wagen. NIEUWPRIJS:6000Euro.met opties:6650Euro. De yamaha wr 250 x is een van de snelste en krachtigste 250cc's verkrijgbaar op dit moment. Laat u niet verblinden door...
  8. 3

    Laser deeptone uitlaat voor suzuki gs500 KOOPJE!!!

    laser deeptone uitlaat(gans systeem) bijna niet van nieuw te onderscheiden. heeft maar 150 km op mijn suzuki gs500 gestaan. Prachtige diepe sound,echt mooi.ook extra vermogen in het optrekken.komt met DB killer,eenvoudig te verwijderen. heel eenvoudig te monteren.de suzuki gs500 staat bekend...
  9. 3

    te koop: suzuki gs 500 onderdelen diverse

    Hallo, Ik heb hier een originele complete uitlaat liggen(demper met bochten) Komt van mijn Suzuki gs500 uit 2006.Altijd binnengestaan,geen regen gezien.Heeft maar 2000km gereden,en is bijgevolg in prima staat.enkele kleine krasjes(of gebruikersporen,hoe je ze wilt noemen)maar in echt goeie...
  10. 3

    witte wijzerplaat moto (toerenteller/km teller)

    hallo, Ik zou graag een witte wijzerplaat als achtergrond willen voor mijn snelheidsmeter en toerenteller op mijn suzuki gs 500. (heeft iemans enig idee waar je zo een plaatjes kan kopen op het net,en of het moeilijk is dit te installeren)? heb al wat op google gezocht,maar ik krijg als...
  11. 3

    uitlaat compleet suzuki gs500 gs 500

    Edit:zie ander zoekertje van me,krijg deze niet verwijderd??
  12. 3

    gezocht laser deeptone voor suzuki gs500

    hallo, ik ben dringend op zoek naar een laser deeptone uitlaat voor de suzuki gs500e (dit is een complete uitlaat,dus demper en bochten)kost nieuw tussen de 460 en 500euro. wie er eentje 2e hands heeft voor een mooie prijs,laat gerust horen via pm :W
  13. 3

    leovince sbk uitlaat op oldtimer honda cb 1979??of dom idee?

    Hallo, Graag jullie mening / mogelijkheid om op een oude cb 250 uit 1979 een leovince sbk uitlaat te plaatsen.(of eender wat dat er zo uitziet en vet klinkt) Ik weet het klinkt compleet raar :? ,maar ik zou dit wel zien zitten en lijkt (voor mij persoonlijk) wel wat hebben,en is een mooie...
  14. 3

    CAGIVA RAPTOR/mito125cc

    HOI! unieke kans!te koop cagiva raptor 125cc,11kw(dus er kan met een autorijbewijs mee gereden worden!met maar 1100 kilometer op de teller!!(identiek hetzelfde qua techniek zoals de cagiva mito,zelfde frame,zelfde motor,zelfde ophanging,zelfde prestaties!!)verschil is dat deze dus zonder de...
  15. 3

    raptor 125 vraagjes

    (sorry heb t hier ook ff gepost omdat t over techniek maar ook tegelijk over 125cc gaat heb ik t daar ook maar even gepost) :Z :Y een maat van me heeft een cagiva raptor 125cc gekocht.heeft een 900km op de teller.zelf kent hij niet veel van 125cc'tjes af en ik ook niet echt lijkt me wel een...
  16. 3

    cagiva raptor 125cc

    hehoo :} een maat van me heeft een cagiva raptor 125cc gekocht.heeft een 900km op de teller.zelf kent hij niet veel van 125cc'tjes af en ik ook niet echt :? lijkt me wel een leuke lichte motor heb er is op gereden toen we hem bij de verkoper kochten en rijd wel lekker.maar om te schakelen dat...
  17. 3

    HYOSUNG comet gt 125 te koop!Koopje!

    te koop hyosung comet gt125. gaat weg wegens firmawagen.de motor is ongeveer 1 jaartje oud(2005)en heeft bij gevolg nog +- 1 jaar garantie!er staat amper 2890 kilometer op de teller en er is bijna enkel afgelopen zomer mee gereden.Hij is 11kw en er kan met ene autorijbewijs al mee gereden...
  18. 3

    RIEJU rs2-125cc iemand meer info over?

    was wat aan t surfen en kwam bij deze leuke 125cc uit.de rieju rs2-125cc matrix.leuke motor voor 2899euro.zou hem is willen bekijken,maar zie op de rieju website dat er blijkbaar geen belgische dealer is enkel nederland is de dichtsbijzijnde. lijkt wat op die 125cc derbi(gp?) weet niet meer wat...
  19. 3

    COMET GT125 hyosung te koop,als nieuw!

    na rijp beraad(en een firmawagen gekregen te hebben :9 ) heb ik besloten mijn comet gt125 hyosung weg te doen.hij ongeveer 11 maand oud,en heeft 2600km op de teller(enkel afgelopen zomer mee gereden,en af en toe als t goed weer was,voor de rest stond ie stil in de garage) kosste nieuw 3790euro...
  20. 3

    welke uitlaat voor een 125cc?

    hoi! was net op het franse cbr125 forum ( http://cbr125r.online.fr/e107_plugins/custompages/videos.php ) daar kan je(zoals misschien wel velen weten)hele gave korte filmpjes downloaden. er staan er een paar tussen waar het geluid van diverse uitlaten wordt getoond.wow staan er paar hele mooie...
Terug
Bovenaan Onderaan