Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: marinde
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. marinde

    Piaggio X 10

    Hallo het is een tijdje geleden maar daar ben ik weer :-) Meteen een vraag. Mijn man wil graag een Piaggio X 10 aanschaffen maar van papIer af een kleur kiezen is natuurlijk erg moeilijk. De blauwe hebben we inmiddels in het echt mogen bewonderen. Nu de vraag. .. weet iemand van jullie...
  2. marinde

    Fijne feest dagen !

    Het is nog maar woensdag maar aangezien iedereen toch ook al wenskaarten in de brievenbus krijgt kan ik dit topic nu ook al wel starten :Y Ik wens alle mede scooteraars (en mee lezers van andere motoren/toppics) hele gezellige liefde volle en warme kerstdagen toe ! En voor het nieuwe...
  3. marinde

    niet inloggen met Google Chrome

    Hallo, ik zit nu op mijn oude web browser maar ik heb ook Google Chrome wat eigenlijk veel fijner werkt. Maar met mijn oude internet explorer sta ik gewoon altijd ingelogd bij het motor forum. Ook als er eens iets fout ging kon ik zo weer inloggen. Als ik nu wil inloggen met Google Chrome...
  4. marinde

    motor vast zetten op de boot

    Ik heb al veel gelezen over motor rijders die een oversteek maken naar bv Engeland of Noorwegen etc en over hoe de motoren dan worden vast gezet. Met van die spanbanden PLUS... dat las ik veel.... dat ze dan een matje over het zadel leggen ter bescherming van je zadel. Nu ga ik met een...
  5. marinde

    Fijne kerstdagen en een super goed en gezond 2012

    Hallo allemaal, Ik wil jullie een warm, liefdevol en gezellige kerst wensen. En al duurt het nog een weekje.... ook alvast een gezond en mega fantastisch 2012 ! Dat het maar een jaar mag worden met heel veel mooie rij dagen :] ...Marinde..
  6. marinde

    Terug! Donkerblauwe Vespa GTS 250

    Kreeg net telefoon. Van een vriend van mij is gisteren voor in de avond zijn donkerblauwe (Midnight bleu) Vespa GTS 250 gestolen uit zijn schuur terwijl ze zelf gewoon in huis waren. Het gaat dus om een donkerblauwe Vespa met het kenteken MR-VG-60 Voorzien van chromen beugels en hoog...
  7. marinde

    Hotel. pension ten noorden van Sittard

    Hallo, ik ga voor een groot vespa treffen in het voorjaar naar Sittard en ga daar kamperen op "het" terrein. Helaas moeten we daar zondag avond alweer af maar wil pas maandag weer naar huis. Weet iemand een goedkoop hotel, pension net iets ten noorden van Sittard of in Sittard zelf waar de...
  8. marinde

    tk. Macna dames jas maat xs

    Macna dames jas in textiel met leer accenten op schouders en ellebogen. Maat XS De jas is zo goed als nieuw. Keer of 5 maar gedragen en de wintervoering nog NOOIT. Jas is nog steeds te koop in de motorzaak voor €99,00 (Kalsbeek Zwolle) en dat is een aanbieding want ik heb er 149.00 voor...
  9. marinde

    tk. Macna dames jas maat xs

    Foutje deze mag weg Sorry. |(
  10. marinde

    Fijne Kerstdagen

    Even een fijne kerst dagen topic (nieuwjaars wensen komen na kerst :) ) Ik wens jullie allemaal gezellige kerstdagen bij familie, vrienden of gewoon met of zonder gezin lekker thuis. (of uit) Het is nu wit... afwachten of het een witte kerst gaat worden maar dat zal wel niet...
  11. marinde

    Onze Stamkroeg

    Hm.. is dit een leuke naam dan ? Ons kroegje.... voor de motorscooter rijders dus maar een passant mag hier ook wel even binnen stappen :) Ik kan de naam natuurlijk altijd veranderen. Oke... even meteen wat kwijt. Aankomend weekend heb ik een kampeer weekend van mijn vespaclub...
  12. marinde

    Hoe is het met ............ ???

    Ik lees en schrijf hier nu al weer een aardig poosje mee en het valt me op dat er steeds meer nieuwe mensen bij komen op het scooter forum. Logisch ook want er zijn immers steeds meer mensen die het plezier van een scooter rijden gaan ontdekken. Maar het valt me ook op dat sommige mensen hier...
  13. marinde

    Route Mobiel 3 maand 14.50

    Wie heeft er ervaring met Route Mobiel pech hulp voor 14.50. Je mag de drie maanden zelf kiezen.
  14. marinde

    Gestolen ! mintgroene Vespa GT 200

    Verdorie... weer een scooter gestolen. Dit keer een mintgroene Vespa GT 200. Hij stond in Hoorn noord holland bij een chinees restaurant. Ëénmaal uitgegeten en buiten gekomen was de vespa van een mede vespaclub lid foetsie. Helaas had de beste man zijn garmin er ook nog in liggen. Dus...
  15. marinde

    Zell am See oostenrijk

    Hallo ik ga in juni op mijn motor vespa naar Zell am See. Weet iemand van jullie daar een (goedkoop) pension met ontbijt waar de motoren veilig op eigen terein kunnen staan ?? Pensions genoeg zag ik op internet maar je kunt niet zien of de vespa's veilig staan snachts.
  16. marinde

    Motorcycle-Event in Zwolle

    Vrijdag 30, zaterdag 31 jan. en zondag 1 febr. is er een grote motor beurs in de IJsselhallen te Zwolle Motocycle-event
  17. marinde

    Vespa, Piaggio, Aprilia dealer in Zwolle

    Voor de liefhebber, .... er is nu ook een officiele dealer voor Vespa, Piaggio en Aprilia motoren in Zwolle. Dus mocht je in de zwolse omgeving wonen en een vespa etc willen dan hoef je je niet meer te wenden tot een brommerzaak in je omgeving of een motorzaak in verweggiestan *D...
  18. marinde

    Fijne Kerstdagen & Een Geweldig Scooterjaar

    Beste mede forumleden... Ik wens jullie allemaal een warme, liefdevolle, gezellige kerst en natuurlijk een geweldig 2009 met oa heel veel veilige en prachtige scooter kilometers en dat alles natuurlijk in goede gezondheid !!! ...Marinde.. *:)
  19. marinde

    droog blijven..

    Wat doen jullie om echt helemaal droog te blijven wanneer je in een enorme hoosbui rijdt ?? Ik ga in juni op mijn vespa naar Oostenrijk en wil weten wat ik aan moet schaffen om echt helemaal droog te blijven. Ik heb wel eens in een wolkbreuk gereden maar mijn borstkas werd toch nat hoewel...
  20. marinde

    Te koop... Macna textiel broek dames maat S

    Te koop een zo goed als nieuwe Macna textiel broek voor dames of kinderen. Met uitneembare wintervoering. Broek is werkelijk maar 5 keer gedragen en de wintervoering echt nog NOOIT !! Harde knie beschermers en soft heup bescherming. Kleur - Zwart Maat - S Vorig jaar aug. heb ik hem...
  21. marinde

    Banden / Bandjes

    Ik was dus toe aan een nieuwe achterband. Een paar mensen adviseerden me om ook maar meteen de voorband te doen omdat dat het rijcomford toch wel ten goede komt. De voorband was nog erg goed maar toch.... het was maar een sava bandje die er van de fabriek al op was gezet. Sava bandjes zijn...
  22. marinde

    Oordopjes

    Even een vraagje dus over oordopjes. Met de scooter meeting zag ik meerdere scooteraars met oordopjes in. Dan wilde ik wat zeggen maar dan was het... "ho... moment" even de oordopjes eruit en we konden praten haha. Zelf heb ik ook gedacht aan oordopjes want vooral bij wat hogere...
  23. marinde

    Goede doel "dierenvoertour" vanuit Raalte

    Hier gaat zeker niemand heen he ??? Op het "gewone" motor forum hebben ze allemaal de kriebels om maar zo te zeggen. Word geschat op de website van het assiel dat er tussen 4 a 500 motoren mee rijden. Blijven wij scooters weg ? De vespaclub wil wel mee doen. Tevens goede promotie voor de...
  24. marinde

    MACNA dames textiel broek maat S (aug. 2007)

    Textiel broek van MACNA gekocht augustus 2007. Het is een dames broek maar is gekocht voor een jongen van 12 aangezien hij te klein was voor heren broeken in maat s en te groot voor kinder kleding. Op die leeftijd ben je enorm in de groei dus hij is weer toe aan een nieuwe broek bleek toen...
  25. marinde

    Fijne kerst dagen ! :-)

    Heey scooter forum "maatjes" Ik wens jullie allemaal een fijne kerst, alleen of met vriend/vriendin vrouw/man en gezin !! Wie weet wel een witte kerst, maar in iedergeval wel lekker warm en knus onder de kerstboom :-)) ....Marinde..
Terug
Bovenaan Onderaan