Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sjaak1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    YouTube filmpjes van het eiland Man

    Ik ga dit jaar voor de 15e keer naar het eiland Man in de Ierse zee. Ik ga natuurlijk op de BMWR1100rs. Uiteraard heb ik met een helmcamera ( die vast gemonteerde zit aan de onderkant van de bovenkuip ) enkele filmpjes opgenomen. ( camera is een drift full Hd. ) Hier de link naar deze...
  2. S

    Helmcamera op de R1100rs

    Ik heb een helmcamera van Drift op mijn R1100rs geplaatst. Was wel even zoeken wat de beste plaats was voor de camera.
  3. S

    Sjaak

    Helmcamera ( Drift ) geplaatst op mijn R1100rs. De camera is met GoPro delen gemonteerd. ik heb ook een " beveiliging " gemaakt voor het evt. verliezen van de camera, wat mij al eens is overkomen in Engeland.
  4. S

    Motorblok wissel

    Ik ben bezig om een andere motorblok in mijn R1100rs te plaatsen. Er waren problemen opgetreden in de rechterkop en cilinder. Aan de voet van de cilinder een behoorlijke olielekkage en ook de koppakking was lek. Op zich niet zo'n probleem, maar bij demontage brak er een draadeind van de...
  5. S

    olie lekkage's aan de rechter cilinder

    Na mijn laatste rit naar het Sauerland vorig jaar bleek de voetpakking en koppakking behoorlijk te lekken van de rechter cilinder. Afgelopen zaterdag samen met een motormaat aan begonnen om dit te verhelpen. Na het verwijderen van de beplating begonnen met het losdraaien van de boutjes aan...
  6. S

    Andere chip in de motronic van mijn BMW R1100rs van 1994

    Ik heb een R1100rs van 1994 met catalisator. Deze heb ik opgeknapt in ongeveer 8 maanden tijd. ( was erg verwaarloosd ). De versnellingsbak had de bekende problemen en is ook vervangen door een versnellingsbak van een r1100rt van 1998. Gekocht bij een opkoper in Leusden. Diverse elektrische...
Terug
Bovenaan Onderaan