Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jcbooghs
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. jcbooghs

    balhoofd stellen

    Hoe strak moeten de balhoofdlagers gespannen worden voor enduro gebruik? Is manier van afstellen vergelijkbaar met een wegmotor? Nadelen van te los of te hard zijn me wel duidelijk. Maar misschien heeft de ene manier voordelen voor het specifieke gebruik van de machine. Hoor het graag van...
  2. jcbooghs

    kniebraces (motocross)

    Geen idee welk merk. In het gietstuk staat VANDEWIELE M100 gestempeld. Ik maak er geen gebruik van. Mogen weg voor een goed bod. Linkerbovenbeen stuk is gerepareerd. Verzending vanuit Belgie. Voor een eerlijke prijs neem ik de verzendkosten op mij.
  3. jcbooghs

    Natte bougies

    Beste, De Yamaha WR250Z (1994) start goed, trekt geweldig en loopt gewoon goed. Echter, na een uurtje rijden stopte de motor er mee. Alsof ik zonder benzine val. Bougie nat en zwart. Nieuw bougietje gemonteerd en opnieuw starten en rijden alsof er niets aan de hand is. Maar ook dit verhaal...
  4. jcbooghs

    Yamaha 250 tweetakt

    Ik heb er helemaal geen kaas van gegeten en wou daarom even vragen aan de ingewijden. want dit forum is zó informatief dat ik het even niet meer weet. Ik sta op het punt mijn allereerste off-road (wil wat enduro's rijden) te kopen en heb er aldus totaal geen ervaring mee (of het is vééél te...
  5. jcbooghs

    WP veerelement

    Origine Moto Guzzi 1100 Sport 1995 volledig gereviseerd in 2008 sindsdien heel weinig kilometers gelopen. 250 EUR
  6. jcbooghs

    Öhlins schokbreker type 46ERS

    nieuw in doos! wegens verkeerde levering vanuit buitenland. past op Triumph 93-95 lengte 319mm, 60mm slag met hydraulische veervoorspanning vaste prijs 400 euro
  7. jcbooghs

    Akrapovic trekveertjes vraagje

    Ik wil een Akra gaan monteren op een eigenbouw buis. Ik heb hierbij 2 veertjes van 8cm. Kan iemand me helpen hoever de oogjes, afstand buis tov demper, uit elkaar moeten staan om de optimale spanning op de veertjes te hebben. alvast bedankt
  8. jcbooghs

    Laser K2

    Aangepaste demper Normaal heeft deze demper een ingang van 70mm maar slechts een doorlaat van 30mm! Bij deze is de doorlaat aangepast naar 70mm en gevuld met hoogwaardig keramische wol (voor wat nog mogelijk was omdat demper slechts 10cm Ø is) Totale lengte is 49cm lengte demper is 36,5...
  9. jcbooghs

    Kerker megafoon

    Voor brikkers en klassiekers, Kerker megafoon uitlaat totale lengte 24+29 cm (bovenop gemeten) Ø ingang 63mm Ø uitgang 97mm (zonder demper) Die zijn apart verkrijgbaar in 3 verschillende Ø en worden vastgezet met een schroefje (voor alle duidelijkheid, in deze zit dus geen demper!)...
  10. jcbooghs

    Brembo 'Triple Bridge' remklauw probleem

    Wie heeft er de oplossing voor dit vaak voorkomend probleem bij de zowel conventioneel gemonteerde of radiale Brembo 4x 34mm remzuiger-klauwen? De remklauwen met het brugje en de 4 remblokjes per klauw, gemonteerd sinds 2002 (2001 voor enkele gelimiteerde versies als 998R, RSV Haga, ...) op...
Terug
Bovenaan Onderaan