Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: PaulthePig
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    Te koop, bijna alles van een YAMAHA XJ650 MAXIM uit 1984

    Te Koop Koplampunit Yamaha XJ650 Maxim uit 1984. Geen roest, goed chroom, goede reflector, slechts wat gebruikssporen. Kei- en keiharde koplamp. Door vorige eigenaar geschikt gemaakt voor H4 lamp. €35,- Te Koop, zijdeksels Yamaha XJ650 Maxim uit 1984. Kunstof zijdeksels, met...
  2. P

    Cardan-as of kruiskoppeling paralever

    Te koop gevraagd voor een BMW K-1100-lt uit 1992: Een complete cardan-as of de enkel de achterste kruiskoppeling daarvan.... Reacties naar: Paul 06 43997274 weekersp apestaartje home punt nl alvast bedankt
  3. P

    Demontage dynamo XJ 650 Maxim

    Lieden.... Ik ben bezig van 2 Yamaha blokken één te maken en wil graag de carterdelen stralen. Daarom heb ik ze helemaal leeggelepeld maar ik krijg de dynamo er niet uit...... Wie geeft mij de oplossing, de truc of het handigheidje dat het hem doet...... alvast bedankt!
  4. P

    Startproblemen HONDA CB750F Bol d'Or uit 1980

    Hallo allen, Een vriendin van me heeft afgelopen zomer een Bol d'Or uit 1980 gekocht. Mooi opgeknapt en wel. Het enige probleem met het ding was dat hij niet echt prettig wilde starten. En al helemaal niet als hij langer als een paar dagen stil had gestaan. Nu heb ik me (ik ben Guzzist van...
  5. P

    XJ 650 MAXIM.....begin jaren '80 met een raar dingetje

    Ik heb dus een een Yamaha Maxim uit begin jaren 80, in '84 uit de USofA naar Nederland geimporteerd.. Bij dit model gaat zodra de motor aanspringt de koplamp branden. Ook zit er een beruchte beveiliging op de jiffy. de laatste tijd startte de motor al steeds slechter, d.w.z. de startmotor...
  6. P

    Knipperlicht

    Dames,Heren, Ik ben op zoek naar een rechter knipperlicht voor een Yamaha XJ 650 maxim uit '84. Om vergissingen te voorkomen kun je eventueel een fotootje mailen. Ophalen tussen Boxtel en Utrecht of omgeving is geen probleem. Groeten, Paul weekersp apestaartje home punt nl 0643997274
  7. P

    Moto Guzzi Pin-up kalender release party

    Ter ere van het 90-jarig bestaan van het befaamde merk Moto-Guzzi in 2011 heb ik een geïllustreerde Pin-up verjaardagskalender gemaakt (verjaardagskalender, omdat ie dan wat langer meegaat.). Deze kalender zal 16 januari 2011 zijn release hebben, gepaard met een hapje en een drankje...
  8. P

    Ural IMZ 8.103.10 uit 1994

    Te koop wegens teveel motoren in de schuur en de kids vinden het niet meer leuk (het blijven tenslotte meisjes) mijn Ural IMZ 8.103.10. Afgelopen winter en voorjaar is na een vastloper het blok gereviseerd dwz. Nieuwe zuigers, cilinders, zuigerveren, krukas, drijfstangen, alle...
Terug
Bovenaan Onderaan