Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. R

    Gestolen: 2x Husaberg FE450 (2010 & 2013),lookout voor Mercedes VT-297-B !!!!

    Gestolen op maandag 17 april 2023 om 21:45 uit een garagebox op de Oudlaan in Pijnacker. Vervoerd met een Mercedes Benz Sprinter met kenteken VT-297-B Husaberg FE 450 uit 2013, kenteken 14-MF-KB Opvallende uiterlijke kenmerken die afwijken van origineel: volledig zwart kappenset zonder...
  2. R

    Kawasaki GPZ500 gratis onderdelen

    Bij het opruimen van de garage komen er nog wat spullen naar boven die ik niet nodig heb. Als iemand het kan gebruiken dan mag die het gratis hebben. Anders gaat het binnenkort het afval in. set bijna nieuwe originele schijven, alle bouwjaren voorrempomp, alle bouwjaren Onderdelen eerste...
  3. R

    Evolution 2-delig leren motorpak mt. 50, zwart. €50,=

    Te koop voor weinig, een tweedelig leren motorpak van Evolution. De twee delen zijn aan elkaar te ritsen. Prijs: €50,= Locatie Pijnacker-Nootdorp Voor mij hoeven de schreeuwerige grote namen op pakken niet, dus met veel geduld heb ik alle naamplaten er af gehaald. Het pak heeft alleen nog...
  4. R

    Radiatorslangen Kawasaki GPZ500 vanaf 1994 of ER-5

    VOORZIEN Heeft nog iemand van een geslachte GPZ500 vanaf 1994 de radiatorslangen liggen? Vanaf dit bouwjaar zit er een aftakking in de slang met wat klepjes/thermostaat voor de verwarming van de carburateurs. Deze willen in de huidige omstandigheden wel eens bevriezen. Waarschijnlijk ben ik...
  5. R

    Tokico remklauwen gereviseerd en gecoat, o.a. Kawasaki ZX6R '95-'97

    DE HELE PARTIJ IS VERKOCHT Deze remklauwen zijn voor mijn project helemaal gereviseerd. Daarna zijn ze slechts 3.000km gebruikt. De klauwen zijn helemaal uit elkaar geweest, gereinigd, gezandstraald (uiteraard niet op de pasvlakken!!) en zwart gepoedercoat. Voor het project waar ze op kwamen...
  6. R

    LeoVince uitlaatysteem Yamaha TT600R(E) '97-'04

    !!! VERKOCHT !!! Passend op een Yamaha TT600R (soms TTR600 genoemd) van 1997 t/m 2004. Verwen je TTR en jezelf met een betere uitlaatflow, meer vermogen en een lagere motortemperatuur! Dikke voorbochten van 35mm (origineel 31mm). Origineel paste deze voorbochten slecht en daarom is het systeem...
  7. R

    Middenbok voor Yamaha TT600R '97-'04

    Te koop voor een Yamaha TT 600 R / TT 600 RE van 1997 tot 2004. Middenbok gemaakt door www.off-the-road.de. Nieuwwaarde 160 euro. Nu te koop tegen elk aannemelijk bod De bok is niet moeders mooiste, maar technisch wel goed. Ik heb er nieuwe voetjes onder gelast, want de oude waren dun en...
  8. R

    assortiment 6 volt lampjes, nieuw uit oude voorraad, 106 stuks

    Uit dezelfde oude voorraad als de bougies van een tijdje geleden, en recent weer terug gevonden bij het opruimen van mijn garage. Een deel zit nog nieuw in hun doosje. Onderstaand lijstje is wat knullig, maar ik had geen zin om precies uit te zoeken hoe elke fitting heet. Kijk goed naar de...
  9. R

    VERKOCHT Koni schokbreker set, lengte 33cm

    Hart op hart maat 33cm. Geschikt voor kleine model Guzzi (V350V65), maar komt oorspronkelijk van een Suzuki GN250. Mijn Moto Guzzi heeft nog nooit zo lekker gereden als met deze Koni's, het was de beste upgrade die ik aan de motor gedaan heb. Model 7610-1248SP5 met veer 249 (geen idee wat het...
  10. R

    VERKOCHT 34 nieuwe bougies uit oude voorraad, knipperlicht relais en alarmlicht

    *VERKOCHT* Te koop voor een euro per bougie (uiteraard wel alles in één keer) of een hele goede selectie speciaalbier (aangezien de kroegen nu dicht zijn en de supermarkten bijna leeg...) Bosch W175T7, 7 stuks W175T35, 1 stuk W200T30, 1 stuk W200T35, 1 stuk W225T2, 6 stuks W225T35, 5 stuks...
  11. R

    UITVERKOCHT Hard kunststof waterdichte koffers, oude legervoorraad, 47x24x18 (20 liter)

    Mijn broer heeft een partij legerkoffers opgekocht voor weinig en die mogen ook weer weg voor weinig. Ik dacht dat dit misschien een mooi maatje is voor de handige zelfbouwers als zijkoffers. Afmetingen buitenkant: 47cmx24cmx18cm. Dat komt neer op ongeveer 20 liter inhoud per koffer. Sommige...
  12. R

    VERKOCHT Acewell CA085-451 toerenteller / snelheidsmeter

    *VERKOCHT* Acewell CA085-451 toerenteller / snelheidsmeter te koop. Deze is over van een project en is helaas maar één zomer gebruikt. Het viel me met het maken van de foto's op dat ik zelfs vergeten ben het beschermde folie van de teller af te halen _O- Dus zo goed als nieuw! Het is een mooie...
  13. R

    Kawasaki GPZ500 / EX500 diverse onderdelen 1e en 2e generatie, weg voor weinig!

    1e generatie = 1987 - 1993, met de 16" wielen en trommelrem achter 2e generatie = 1994 - 2009, met de 17" wielen en schijfrem achter 1e generatie stuurhelften, set, KAARSRECHT (gaat als eerste krom bij een schuivertje), geschikt voor voorvorken tot diameter 36,5mm. Inclusief boutjes en...
  14. R

    VERKOCHT Volledige Brembo voorrem (Moto Guzzi V7 Classic 2008)

    Misschien leuk voor de zelfbouwers? Het gaat om de volgende onderdelen: 4-zuiger Brembo remklauw met bruikbare blokken (nog zo'n 3mm voering, en uiteraard ingesleten op de bijbehorende schijf). 320mm full floating Brembo schijfrem. Minimale dikte 3.6mm, de schijf is nu nog 3.8mm. Staal...
  15. R

    Volledige voorrem Kawasaki GPZ 500, met nieuwe remblokken

    Vanwege een ombouw, heb ik de hele voorrem van mijn Kawasaki GPZ 500 over. Het gaat hierbij om de volgende onderdelen: 2x 270mm remschijf met bijna geen slijtage. Het limiet is 4mm. Ze zijn nu nog 5,1mm. 2x originele remklauw voor de eerste serie (tot 1994, met de enkele zuiger). 2x set...
  16. R

    Radiale rempomp en kopppelingspomp, boring 12,7mm

    Verkeerd aangeschaft. De koppelingspomp en de rempomp zijn alleen gebruikt als test. Er heeft dus remvloeistof ingezeten. Ze hebben beide de test glansrijk doorstaan. Omdat ze van Chinese makelij zijn, wilde ik weten of ze netjes druk op bouwen. En dat doen ze! Ze zijn niet zo mooi afgewerkt...
  17. R

    Bridgestone Battax Hypersport S21 front 110/70-17

    Maat 110/70-17 DOT-code (productiedatum): 2216 (week 22, jaar 2016) Maar 1500 km gebruikt, maar het bleek de verkeerde maat voor mijn velg. Nauwelijks slijtage! Nieuwprijs €115,= nu voor €70,= inclusief verzenden. De foto's hebben een beetje vage tint doordat er per ongeluk een of...
Terug
Bovenaan Onderaan