Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: nelis d
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. nelis d

    Tiger 1050 accessoires

    Diverse onderdelen over na verkoop van mijn tiger 1050se 2009. E.e.a. Is universeel Hyperpro achterschokker verkocht. TOR uitlaat (triumph original race) €150 Middenbok orgineel €75 verkocht Gsg motorblok crashpads; rechter is schade vrij, links heeft z’n werk gedaan bij mij. De schade valt...
  2. nelis d

    Triumph live nl 18 september

    Triumph Motorcycles Wie gaat hier heen? Nog nooit geweest misschien wel leuk on ff te koekeloere
  3. nelis d

    Fazer 600 '01. Uitlaatbochten

    Wie o wie heeft nog uitlaatbochten liggen in nette staat? Daarmee bedoel ik niet door geroest zoals de mijne hoeft ook niet nieuwstaat te zijn motortje is ook al van 2001. Mocht je er ook nog een eind demper bij hebben helemaal top. En voor de wijsneusjes ja ook ik weet marktplaats en...
  4. nelis d

    Triumph live. 20 september 2015

    Nog mede mfers die hier heen gaan? Locatie = Leusden. http://triumphbollenstreek.nl/nl/over-triumph/triumph-live-netherlands-2015/
  5. nelis d

    ster en tour sessie landelijke motordagen zondag

    zoals de titel zegt beide op hetzelfde startnr. zijn voor zondag 18 april tour 11.00 ster 12.10 rij zelf beide sessies mee. kost 80 eu ( heeft het de afvaller ook gekost) een beller is sneller liever bellen dan meelen nulzes51negen2833vijf twin_turbo_theo@hotmail.com
  6. nelis d

    akra hexagonal 52mm

    zoek dus een akra dempert 52mm aansluiting hexagonal carbon. heb een knap systeem gekocht alleen zit hier een titanium ovale demper onder. vin een carbon dempert mooier liefst een hexagonale. heb je iets of weet je misschien iemand let me know. titanium dempert kan dus...
  7. nelis d

    fazer fz6s fazer

    motor is van een maatje van me blauwe fz6s s2 fazer heeft iets meer als 9000 km gelopen sinds september 2009 2007! met abs geheel orgineel alles erbij vraagprijs 6250 meel adres ik: twin_turbo_theo@hotmail.com meeladres maat: willemverheij2@hotmail.com tel nr maat: 0652606201
  8. nelis d

    yamaha xjr model 1/24

    heb hier nog een modelletje staan van een xjr heb hem dubbel eentje is zat geel/zwart 1/24 voor de liefhebber in een vitrine/display doosje wil er 15 euro voor hebben, ex verzend kosten op ebay gaan ze voor veel meer!!!!
  9. nelis d

    vespa gl-x 150cc 1965

    ik heb een probleem, deze vespa is ons nagelaten door mijn opa, hartstikke leuk ding om te zien en om op te rijden *D maar moet ie wel blijven lopen natuurlijk omdat opa is overleden en wij voor de rest geen kennis van de scooter hebben doet ie dat dus niet, krijg hem...
  10. nelis d

    textielen combi xtra grote maat

    lookwell dominator jas zwarte rode jas van lookwell maat 50/60 xxxxl wind/water proof veel zakken en ventielatie kanalen uitritsbare binnenvoering de broek is van cordura en de maat is xxxl wind/waterproof ook met uitritsbare binnenvoering de broek is zgan, de jas...
  11. nelis d

    gsxRR ???

    wat gaat suzuki presenteren? zag in de motoplus een advertentie staan met een datum: 28-09-2008 en voor de rest de tekst: Reset Reality en dan die R'en in de stijl van de gsx-r ben wel nieuwsgierig, of gaat dit over de k9 gsxr 1000?
  12. nelis d

    dode mans knop yamaha (xjr)

    gezocht voor mijn xjr1300 een dode mans knop, de mijne is dood.......... is voor een xjr maar gok er op dat de meeste yamaha dodemansknoppen van rond 2002 hetzelfde zijn. heb je dr een liggen en wil je er vanaf ivm met slechte herineringen o.i.d. meel of bel me...
  13. nelis d

    waar reparatie laarzen?

    heb ik weer :( in okt/sept nwe alpinestars smx schoentjes gekocht, zondag lekker op assen wezen knallen eh voila! nues aan de grond gereden doordat ik me poezelige voetje iets te laag op het steppie hield |( resultaat: rubberweg, leer weg en een ventilatie kanaal xtra B|...
  14. nelis d

    mivv uitlaat fazer1000 01-04

    heb hier nog een mivv demper met linkpijp liggen en beugel voor een fazer 1000 vanaf 01 tot 04 zit uitneembare killer bij ( zonder killer vlamt ie ow zo mooi ) pijp is er onder uit ivm met orgi uitlaat als ons paps sochtends weggaat met die mivv slaapt de buurt niet meer en dat is...
  15. nelis d

    orgi uitlaat fazer1000 '03 (of te ruil)

    zie de titel :P als je er een hebt liggen, wel een knappe niet een met schade de motor is namelijk ook nog als nieuw :Y eventueel ook te ruil tegen een mivv sportdemper zit er nu op, korte carbon uitvoering met uitneembare db killer. meel me maar ff op twin_turbo_theo@hotmail.com...
  16. nelis d

    yamaha yz400f crosser met kenteken

    te koop hele nette 400 crosser bwjr 1999 pas de hele reutemeteut aan laten vervangen, nwe banden nwe nokkenas ketting nwe zuiger nwe vlakschuif nwe gaskabels kleppen gesteld alles is gedaan bij powermotors in maarssen rekening aanwezig er zit ook nog een laser auspuff onder (...
  17. nelis d

    alleen voor mf'sters

    volgende eigenaar ( of ouders) moet aan de volgende eisen voldoen: lieftallige knappe jonge dame tussen de 20 en 24 jr oud, gek op mij ( nelis d) vrijgezel ( niet perse, als je huidige lover dan maar geen schwarzenegger is) dondersgeil (elke keer als ik thuis kom) gek op motoren (hoeft...
  18. nelis d

    herfstrit 2007

    welke mfer gaat er nog meer de herfst rit rijden van de 'hartrijders' a.s. zondag ? www.hartrijders.be wij gaan met een mannetje of 10 vanuit vianen rond een uur of 8 weg tot spots :W
  19. nelis d

    pappa's xj900 diversion

    het hek is van de dam, pa koopt definitief geen xjr hij wil het proberen met een fjr maar eerst moet zijn ouwe trouwe makker eruit betreffende: Yamaha xj 900s diversion bordaux rood bouwjaar 1998 +- 61000 km's pas een nwe voor band ( pilotroad2 ) achterband nieuw...
  20. nelis d

    internet shop gpmoto.de ervaringen

    ben op zoek naar een nieuwe helm en kwam hier terecht die gasten kosten echt niks wil ook best wat bij hun bestellen maar heeft iemasnd hier ervaring ermee? dat zodra de helm niet goed is dat je hem terug kan sturen ofzo? hoor het graag positief en negatief dank u *D
  21. nelis d

    div onderdelen sjopper, honda/virago, motorhoes

    stuurends van een honda??? [/URL] [/URL] [/URL] [/URL] [imgatt] alles is tegen een aannemelijk bod
  22. nelis d

    99er rsv mille afslaan

    me maat heeft een 1999 api rsv mille met race eprom en idem uitlaat zodra er een wheelie, stoppie of ern een bult in de weg zit wil de motor regelmatig afslaan (niet altijd!) dit is vooral heftig met warme motor, koud heeft ie er veel minder last van dan begint het EFI lampje te branden /...
  23. nelis d

    NWE suomy vandal bayliss 2007

    VERKOCHT!!!!!
  24. nelis d

    motorreis tsjechie ervaringen hotels ???

    HE lui, ben van plan om samen met twee kameraden met hemelvaart een dikkke week ri tsjechie te vertrekken met de motor *O* . nu zijn we al een beetje aan het zoeken ri hotels, routes, uitgaan en al dat soort gein, we willen de heleweek trekken door tsjechie van hotel naar hotel of pension, is...
  25. nelis d

    r1 2004 te koop

    motor van maatje van me linkej naar marktplaats...
Terug
Bovenaan Onderaan