Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Boutjes
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Boutjes

    Snelwisselsysteem achterwiel

    Niet geheel universeel, maar kan op veel motoren wel passend gemaakt worden. Houdt de remklauw vast tijdens het wisselen van je wiel. Bij gebrek aan een motor; Valt om de achterbrug heen en verbind de remklauw met het vierkante asblokje waar de afstandhouders tegen duwen. €40
  2. Boutjes

    Originele uitlaat Yamaha Fazer FZS600

    Gebruikt voor in de Eifel. Past op alle fazers met bj tussen 1998-2004. Vraagprijs €50
  3. Boutjes

    Kenny cross/sm laarzen mt 47

    De laarzen vallen klein. Heb zelf mt 45-46. Zijn weinig gebruikt dus als nieuw. Bekijken/ophalen in de buurt van Groningen of verzenden mogelijk. Vraagprijs €80
  4. Boutjes

    Jerrycan + Schenkkan

    Gebruikt voor snelle rondetijden; €25 voor het setje :)
  5. Boutjes

    Motorstudenten Groningen deel 28

    Motorstudenten Groningen deel 28! Dit zijn onze vorige delen :) Motorstudenten Groningen Motorstudenten Groningen (deel 2) Motorstudenten Groningen (deel 3) Motorstudenten Groningen (deel 4) Motorstudenten Groningen (deel 5) Motorstudenten Groningen (deel 6) Motorstudenten Groningen...
  6. Boutjes

    Sleutel 11,5

    Ik heb nu meerdere motoren in mijn bezit gehad en bij elke motor komt deze maat weer terug, voornamelijk bij de kettingspanners. Al vrij snel heb ik een steeksleutel 11 gekocht en met de dremel wijder gemaakt, sleutel 12 maakt de borgmoertjes van bv de kettingspanners gegarandeerd...
  7. Boutjes

    Arlen ness 1 pc overal Mugello maat 54 - bieden

    Voor de hoogste bieder; Een goed gebruikt racepak. Eén van de duurdere pakken met geperforeerd leer, kango leer op diverse plekken. Titanium schalen ter bescherming en totaal slechts 6 kilo. Ben er wel een paar keer mee gevallen. Op de billen is het kangoleer door, maar daaronder zit nog...
  8. Boutjes

    Tandwiel/Poellietrekker

    Voor die ene keer lijkt het me niet de moeite waard om er ééntje te kopen. Moet een tandwiel los hebben met een diameter van ong 7 cm. Heeft er iemand in omg groningen er toevallig eentje te leen? Je zou me er mee uit de brand helpen :Y
  9. Boutjes

    Stationairschroef Dell'Orto PHM 40

    M'n motor start slecht en de oorzaak heb ik gevonden, hij krijgt te weinig lucht. Na grondige inspectie van de schroef is er een ingesleten deukje te zien. Dus nieuwe erin en klaar zou je zeggen, alleen heeft de plaatselijke husqvarna dealer een dergelijke schroef nog nooit gezien. Het zijn...
  10. Boutjes

    Supermotard rijders Groningen

    Verschillende regio's in Nederland hebben al een eigen topic, Groningen nog niet. Ben toch wel benieuwd of Groningen nog SM rijders heeft, wedstrijd of op de weg maakt niet uit. Net een rondje door noord groningen gedaan. Alleen dan wel, maar wat is dat gaaf rijden zeg :] Moet wel erg...
  11. Boutjes

    Kawasaki ZX-9R

    Aangezien de motor bijna niet meer van stal komt, ivm andere interesses, bij deze te koop. Een prachtige 2003 zx-9r in showroomstaat. Km-stand: 29500 Nieuw gekocht en onderhouden bij Motoport Hippolytushoef, alle slijtageonderdelen in goede staat en komt met een nieuwe accu. De motor...
  12. Boutjes

    Acumen gear indicator

    Aansluiten op je kabelboom en je ziet in welke versnelling je zit. Is universeel. 65 euro
  13. Boutjes

    Marchesini tandwielen

    1x 44-tands Renthal aluminium tandwiel. Eén circuitdag mee gereden, geschikt voor 520 ketting. Wat de gek ervoor geeft: 1x 43-tands tandwiel, geschikt voor 530 ketting, zelf nooit mee gereden. Zat erbij :) Bieden. Zouden moeten passen op de tandwielhouders van Marchesini wielen...
  14. Boutjes

    Kontje+ undertail GSXR 600 k4-k5

    Met lichte schade, geen scheuren. 30 euro incl verzenden :)
  15. Boutjes

    Remklauwbeugel snelwisselsysteem

    De beugel houdt je remklauw vast tijdens het wisselen van je wiel. Geschikt voor een suzuki GSXR 600 k4, maar met spacers ook pas te maken op andere modellen Heb 3 beugels laten maken, zijn van alu CNC gefreesd. Hou er zelf 1 en de andere 2 mogen weg :) Vr. pr. 60 euro Zal vanavond wel...
  16. Boutjes

    Marktplaatsadvertentie ruimte

    Heb k net 2 dagen geleden mn motor op marktplaats gezet á 25e voor 12 weken is mn motor al verkocht. Wil je geld besparen dan mag je t plekje hebben voor jouw motor :+ Bieden maarrrr :P
  17. Boutjes

    Gestolen in Groningen: Triumph Speed Triple

    In de nacht van 23 op 24 juni 2010 is mijn motor gestolen. Hij stond voor mijn huis in de rivierenbuurt (berkelstraat) één nachtje op straat en in de morgen was mn schatje verdwenen '( Het gaat om een: Triumph Speed Triple Kleur: Mat zwart Hij is omgebouwd van een Daytona 955i bj...
  18. Boutjes

    Show hier je racer || Deel 2

    Alweer het tweede deel van het posertopic voor racemotoren Vorige deel: Show hier je racer topic Het idee is bekend, dus posen maarrrr :9~ Niet geheel onbelangrijk, het posten van foto's met een copyright logo is natuurlijk niet toegestaan :+ :+
  19. Boutjes

    Suzuki GSX600R K4

    Zeer complete racemotor Specs: WP gemodificeerde voorvork Full titanium Yoshimura Race-Line met titanium KNMV Bos demper, EC gekeurd Dynoyet quickshifter Power Commander III USB Explosafe in benzinetank TRW Snelsluit tankdop Snelwisselsysteem voor achterwiel, incl vaste...
  20. Boutjes

    Motorstudenten Groningen deel 27

    Motorstudenten Groningen deel 27! Dit zijn onze vorige delen :) Motorstudenten Groningen Motorstudenten Groningen (deel 2) Motorstudenten Groningen (deel 3) Motorstudenten Groningen (deel 4) Motorstudenten Groningen (deel 5) Motorstudenten Groningen (deel 6) Motorstudenten Groningen...
  21. Boutjes

    Voorwiel GSX600R k4-k5 mooi rond zonder schijven €20

    €20 excl verzendkosten Kleine lettertjes: Zitten 2 scheuren in, dus onbruikbaar voor op je motor, leuk om een klok oid van te maken :+
  22. Boutjes

    MyChron Aim Light laptimer met baken

    Voor 120 euro mag ie weg. Gebruik m toch nooit :+
  23. Boutjes

    Bevestigen Uitlaatlint

    Ik heb een rolletje hittewerend lint gekocht, wat ik om mn uitlaat wil wikkelen om mn kuipwerk wat dicht op de kuip zit, te beschermen, maar hoe maak je dit vast :?
  24. Boutjes

    Pitboxgenoot gezocht supercupper

    Wegens een recent vrij gekomen plek, zoeken we een cupper die in seizoen 2010 bij ons in de pitbox wil. Heb je interesse mail dan even, met motivatie om te kijken of het klikt. Mailen naar info@boltjes-racing.nl
  25. Boutjes

    Bos donordemper titanium en ovaal

    De onderste 10 cm is beschadigd, verder in orde. Leuk voor mensen die een ingekorte uitlaat willen en niet in hun eigen willen snijden. Prijs: Weinig, c.q. wat de gek ervoor geeft :)
Terug
Bovenaan Onderaan