Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dreesman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Vraagje: Handschoenen in helm..

    De vraag is dus of het slecht is als je de handschoenen(of iets anders) in je helm stopt en deze zo opbergt of meeneemt(terras etc.)? Ik heb een tijd geleden een post van iemand gezien die beweerde dat dit slecht is, ik kan echter het topic niet meer vinden :z En mocht het slecht zijn...
  2. D

    Motor (25Kw)

    Het leek me wel eens handig om hier een bericht te zetten, ben nu bezig met lessen en ben dus ook druk bezig met het zoeken van een motor. Aangezien ik nog 19 ben moet ik dus 25Kw rijden. |( Ik heb nog zeker 2 maanden de tijd voordat ik op examen ga, dus tijd genoeg om me te orienteren en...
  3. D

    Beginnend Motorrijder

    Hoi Allemaal, Ik ben me een beetje aan het orienteren en alle opties aan het bekijken wat betreft het aanschaffen van een motor. Nu heb ik al (uren) door dit(25kw) forum gesnuffeld, maar dat levert niet mijn gewenst antwoord/resultaat op. Ik heb al een aantal lessen gehad en zal naar alle...
  4. D

    Ook nieuw hier

    Hoi allemaal, mijn naam is Roy Dreesen, 19 jaar, woon in Maastricht en ben momenteel druk met mijn rijlessen bezig :] Weet niet of ik dit hier erbij moet/kan zetten of dat ik dat beter ergens anders kan plaatsen, maar ik ben nog hevig op zoek naar een 25kw motor, liefst een sportiever type :9...
Terug
Bovenaan Onderaan