Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jappn
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Kx 500 onderdeel gezocht

    Ik ben een 1993 kx 500 aan het restaureren om mee te crossen,wie kan me aan een demper helpen? Mocht iemand iemand kennen die veel onderdelen heeft laat het me aub weten . Grts
  2. J

    Gsx-r probleempje

    Ik weet het,oude koeien en sloten,... maar,ik rij dus al eventjes op goedkope auto 5 automotorolie en ik ben het levende bewijs dat dit niet lukt in n blok met veel vermogen. Mijn koppeling slipt echter alleen bij flink doorgassen,bij normaal rijden is het geen probleem. Wat ik nu wou...
  3. J

    pruttelende gixxer

    hello, 2de poging om dit te posten :? Ik heb vandaag mn originele uitlaten op mn gsxr 1100 uit 92 vervangen door selfmade open uitlaten. De luchtfilters had ik reeds vervangen door k&n kelken. Nu pruttelt de motor enorm als je rustig het verkeer volgt,dus niet als je veel gas geeft en hoog...
  4. J

    Pruttelende gixxer

    'ndag Ik heb een gsxr 1100van '92,'n oliekoeler dus,die ik aan het ombouwen ben. Wel,vandaag heb ik de originele uitlaten vervangen door selfmade exemplaren(open rechte buizen). Nu, de motor start goed en rijdt goed als je veel gas geeft, maar wanneer je rustig het verkeer volgt zonder veel...
  5. J

    gixxer vraag

    [img=http://img519.imageshack.us/img519/7254/hpim17085qy.jpg] Ik heb n 1992 1100 gekocht die ik deze winter wil verbouwen,maar nu wil ik er eerst nog wat van genieten. Ik zou echter wel de uitlaten willen onder handen nemen. Hebben jullie suggesties? Ik weet echt niet waar of naar wat gezocht...
  6. J

    Meningen gevraagd

    Hallo, Ik sta op het punt een gsxr 1100 van bouwjaar 1992 te kopen,ik ken de persoon goed en weet dat de motor in goede staat is. Hij is gedeeltelijk omgebouwd tot streetfighter. Hij vraagt 2000 euro ,is dit een goede prijs??? Of zou ik beter een cbr900rr van het jaar '99 ,ook gedeeltelijk...
Terug
Bovenaan Onderaan