Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jimmy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Orginele uitlaat RSV Mille 01-03 past op 98-03

    Orginele uitllaat met normale gebruikssporen ( krassen op de lasnaad van langs een muurtje gaan) Valt helemaal niet op Tegen elk aannemelijk bod................. :Y
  2. J

    Te koop UVEX Regenoverall, maat S

    kwam ik op zolder tegen; regenoverall van de vrouw. Is letterlijk niet meer dan 4 keer gedragen tijdens motorvakantie. Daarna nooit meer gebruikt. Ritsen, knopen ed helemaal goed. Kleur: zwart, met groen en paars/blauw Prijs; Zeg maar wat je ervoor wilt geven......
  3. J

    Tanktas, manetisch, te vergroten door rits, nieuw

    In een ander topic heb ik m'n Oxford tanktas te koop, maar ook deze gebruik ik niet. Het is een vrij grote tanktas met voorvakje, extra regenovertrek en extra vergroting/verhoging dmv een rits. Tevens een draagriem aan de achterkant. Voor een Mille of andere supersport is ie, zeker in de grote...
  4. J

    Tanktas Oxford magnetisch, nieuw

    Ik heb drie tanktassen, waarvan twee teveel. Dit is een Oxford tanktas met magneten en een riem voor bevestiging aan het balhoofd. Nieuwprijs lag rond de 50 euro vorig jaar. Zoals je ziet is deze heel geschikt voor Supersport, want hij steekt niet extreem boven het schermpje uit en de tellers...
  5. J

    orgineel ruitje voor VFR 750F model 86 /88

    Kwam nog een org ruitje tegen voor een Honda VFR750F van bwjr '87. Heb ooit eens dit ruitje vervangen door een Flip up. Prijs; geen idee, laat maar horen.
  6. J

    Bagagerek VFR750F model 90 / 93

    Gaat om een eigenbouw alluminium rek. Zeer degelijk. Prijs; geen idee dus laat maar horen....
  7. J

    Honda V45 en V65

    Wie kan me vertellen waar die V45 en V65 voor staan? :?
Terug
Bovenaan Onderaan