Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: oldskool
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. O

    XS spaakwielen

    Ben op zoek naar achterwiel v yamaha XS650 ...spaakwiel ! Mag oud of lelijk zijn-kan zelf stralen en 'coaten dusss... (met al die mooie XS-bob-sjop-projekkies de laatste tijd hier op t forum zal d'r toch wel i e m a n d zijn die nog n paar wielen/velgen o.i.d. heeft liggen ??) Alvast...
  2. O

    voor virago-fans..

    ..de vlgnde link voor de virago-fans onder ons... http://toguro.web.infoseek.co.jp/gallery/e_htm/e_b_file/vir250_15.htm (..en klik effe verder rechtsonder op 'next page'! ..nog veel meer nl..)
  3. O

    Zadeltje.

    Vraagje an de heren Zelf-bouwerts onder ons.. iemand wat info over t zelf bekleden/overtrekken v.e chopperzadeltje,zo'n kleintje je weet-wel..model 'bates' zeg maar. k Heb ze t wel s zien doen in zo'n Discovery uitzending maar ja dat gaat dan zooo snel,nu ben k dr zelf an toe en heb eigenlijk...
  4. O

    spaakwielen

    Zoek een paar (grote - 18..19") spaakwielen voor n XS650. Mogen opknappers zijn, oud en/of verroest geen probleem..
  5. O

    bobine..??

    Geachte sleutelaars, Denkt u even mee alstublieft..: ouwe XS650, benzine-toevoer ok..accu ok..echter g e e n vonk . Ga k nu meteen nwe bougies halen ?? Of misschien iets doormeten ?? (is mn bobine naar zn grootje bijv..??) Welk 'rijtje' loop ik bij langs bij dit soort gevallen ...
  6. O

    Confederates

    nieuwste creatie van 'confederates' ...love it or hate it,apart is t wel weer. Bijlage: renovatio05.jpg
  7. O

    lampie.

    k w e e t dat dit topic hier eigenlijk n i e t thuis hoort maar eh- kvroeg me af wie er nog een overbodig koplichtje 'in de skuure' heeft liggen ?? 'Met al die chopperrijders hier.. k zoek nl iets anders dan die ennorrrrme grote bouwlamp die m'n XS-je nu 'siert'.. (is voor n caferacer misschien...
  8. O

    Gezocht: klein 'sjopperstijl-koplampje'

    k zoek nog n mooi klein 'sjopperstijl-koplampje'..niet te groot..hoeft ook niet heel mooi meer te zijn- wie oh wie heeft nog wat liggen ..?? :]
  9. O

    Sinners.

    Kenden jullie deze ploaties al ?? http://www.jockeyjournal.com/forum/showthread.php?t=7034
  10. O

    'japanese chopperpics..'

    http://www.yellowmc.jp/garlly.html ..en ik vin ze nog niet zo gek !
  11. O

    onderdelen ?

    Heren chopperrijers/bouwerts.. een vraagje: stel je bent op zoek naar precies die combi van onderdelen -k noem n apehanger..klein zadeltje..'pan'..paar koele ouwerwetse controls..- waarmee je jouw 'chopper' wil gaan verbouwen.. Hoe doe je dat t beste denk je ?? -exact DAT bestellen ui de...
  12. O

    sportster tankie

    ben op zoek naar n (liefst OUD..) sportstertankie..krassen,deuken of andere beschadigingen GEEN probleem aangezien ik zelf schilder/spuiter ben. :Y
  13. O

    sportster tankie

    ben op zoek naar n (liefst OUD..) sportstertankie..krassen,deuken of andere beschadigingen GEEN probleem aangezien ik zelf schilder/spuiter ben.
  14. O

    Grote twins.

    effe n nieuw adresje voor onderhoudswerk ; Grote Twins only ! - deze monteur is echt eh..kundig?? Groots ?? kweenie maar ben nog steeds onder de indruk van r..
  15. O

    sportsterframe

    'k Weet niet of er veel harley-liefhebbers zijn hier..k lees vnl. berichten van jap-fans maar..toch maar n poging wagen ; Wie oh wie heeft er een oud (rond 1970)frame van n harley sportster voor mij te koop ?? Hoeft niet mooi te zijn,word toch verlast tot n rigid.. Dus kijk effe bij jezelf (of...
Terug
Bovenaan Onderaan