Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: M.K
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Arnhemmers verenigt U deel 52: bierdrinkenkutroepmeeting!!!!

    [hr][hr] Wikileaks Arnhem is een stad en gemeente in het oosten van Nederland. Het is de hoofdstad van de provincie Gelderland. Arnhem heeft 148.047 inwoners (per 31 december 2010, bron: CBS) en maakt deel uit van de Stadsregio Arnhem Nijmegen (plusregio), een conurbatie met ruim...
  2. M

    Scottoiler kettingsmeersysteem

    Ik heb hier nog een scottoiler kettingsmeersysteem liggen. Zit een dubbele ''injector'' bij (staat niet op de foto). Past op diverse zo niet alle motoren. Werkt automatisch op het vacuum van de motor. Slangen etc zijn los verkrijgbaar (volgens mij via mdi), dus altijd wel passend te maken...
  3. M

    Honda CB 450 S, pekel is weg dus fiets mag ook weg

    Honda CB450S uit 1989. Motor staat op vol vermogen, maar een 25kw set en uitdraai zit erbij. De motor is niet moeders mooiste maar wel lekker degelijk en betrouwbaar. Heeft om en nabij de 84000 gelopen. Olie en oliefilter zijn voor de winter vervangen. Slijtage delen zijn redelijk. Buddy is...
  4. M

    Rizoma led knipperlichten

    Heb ze zelf van mijn nieuwe motor afgehaald omdat ze daarvoor iets te modern waren, zien er nog perfect uit. Rizoma knipperlichten kosten op internet nieuwe iets van 30 euro per stuk. Dus laat maar zeggen 30 euro voor deze set?
  5. M

    Te koop: Ducati 750ssc '95 (25kw mogelijk)

    Te koop: Bieden vanaf €2000,- - Ducati 750ssc van bouwjaar 1995 - 46000 gelopen - Bij de motor komt een 25kw kit en uitdraai (startwin motors), motor staat op volvermogen (70pk aan het wiel) - Dynojetkit + KN filter (met open deksel) - Open dempers (originele dempers aanwezig) -...
  6. M

    Carbon heelplate (40mm hartafstand)

    Ik ben op zoek naar een heelplate (rechterkant) met een hartafstand van 40mm tussen de bevestigingsgaten. Zou dit bestaan, zo ja wie heeft er nog wat liggen!
  7. M

    Standaard dempers Ducati 750ss

    Te koop: Standaard dempers 750ssc 91 t/m 97, in nette staat. Liggen echt in de weg :X heb namelijk 2 setjes :+
  8. M

    Bridgestone BT-14 160/60

    Ik zoek een bridgestone bt14 160/60/zr17 aangezien mijn achterband op is en de voorband nog niet. hoeft niet nieuw te zijn, mag ook ex circuit zijn. iemand nog wat liggen? dan kan ik de voorband nog even oprijden en dan volgend seizoen een setje pirelli's erop. groeten martijn
  9. M

    Helm na val laten controleren

    Na een schuiver met de motor heb ik met mijn helm de grond geraakt. Er zit weinig schade aan de helm. Maar ik twijfel er wel aan of de helm nog veilig is, dit kan je aan de buitenkant niet zien. Ik heb ooit ergens gelezen dat je bij arai je helm kan laten controleren. Ik heb zelf een suomy...
  10. M

    42 te hard geflits, punt kwijt?

    kreeg net dus een fijne boete thuis. geflitst met 42 te hard waar je 80 mag. nou goed jammer van het geld, eigen schuld. maar ik heb een punten rijbewijs, en ik heb geen zin om een punt te verliezen. nu zit er een antwoordkaart bij die je kan invullen als jij niet de bestuurder was. betekent...
  11. M

    Ducati 600ss 1994 25kw met schade

    Ducati 600ss uit 1994 41000 km 1000 km terug een beurt gehad 25kw op kenteken 25kw kit zit erin Te koop voor iemand die hem wil opknappen of voor onderdelen. Heb met de motor een schuiver gemaakt. Hierbij is de volgende schade ontstaan: Achterframe krom en gescheurd bij de duosteun...
  12. M

    Theorie boekjes!

    Theorieboeken Rijbewijs-A (motor). Uitgever: verjo Bestaande uit: 1x theorie boek + 150 oefen vragen 1x examentrainingboek 350 vragen Druk: Herziende druk van 2004 Zijn over aangezien ik al een half jaar mijn motorrijbewijs heb en mijn vrienden inmiddels ook...
  13. M

    RVS clipons

    Geen idee of er hier iemand intresse in heeft. Maar ik heb nog een set RVS clipons liggen waar ik niks mee doe/kan. Montage voor op de vork is 30mm. waar de handles komen is 21mm. lengte is 245mm vanaf vork tot en met de nylon prop. tot aan de nylon prop 235mm. ze komen van een sowb racer af...
  14. M

    Ducati Superlight zitje

    Ik zoek een ducati superlight zitje. Moet compleet en mooi zijn. In ducati rood. Tevens zoek ik ook nog een schijf en klauw voor een ducati supersport om min 600ss om te bouwen anar dubbel schijf.
  15. M

    Brik: Kreidler RS

    Naast mijn duc ook nog een kreidler rs. Dit is dus GEEN brommer maar een licht motorfietsje. Zelf opgeknapt naar eigen smaak (beetje caferacer stijl) en laten keuren bij de rdw. Met deze fiets kom je geen aandacht tekort. Het geluid wat er uit komt is geweldig. En met een topsnelheid dik boven...
Terug
Bovenaan Onderaan