Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: j@Zz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. j@Zz

    Honda CBR1000RR Fireblade zwart 2004

    olá, helaas vanwege privéomstandigheden is het verstandig dat ik mijn schatje en tevens droommotor verkoop... '( Ik heb haar deze zomer aangeschaft, maar moet helaas té vroeg weer afscheid nemen. Ze is geboren in 2004, heeft nog geen naam van me ontvangen maar heeft als hoofdtitel Honda...
  2. j@Zz

    Rev'it RS2 + Rev'it Pulse Combi mt 52 Zwart-wit-grijs

    Goed, toch maar eens proberen. ivm het net niet lekker passen zoals ik dat wil, bied ik de volgende combi aan: Een Revit RS2 leren jasje in maat 52, en een Revit Pulse leren broek in maat 52, een matching combi dus. Gezien ik 2.00mtr lang ben, is nou toch wel duidelijk dat ik toch écht...
  3. j@Zz

    MF-Oost BBQ

    Vanwege de uitnodiging word hierbij de daad bij het woord gevoegd: Vanwege het mooie weer en de gezellige mensen word er 5 Juli een MF-Oost BBQ georganiseerd. De BBQ zal worden gehouden op lokatie bij het woonadres van Repsol Tukker. Wil iedereen die 5 Juli niet aanwezig kan zijn, dit...
  4. j@Zz

    Vanucci Racing Handschoenen XXL Rood-zwart

    Wegens aanschaf nieuwe handschoenen, hierbij mijn 'oude' handschoenen (half jaartje) Vanucci (Hein gericke) XXL Rood-zwart Half jaar jong Handschoenen zijn niet meer nieuw, maar zijn nog in meer dan prima staat! T.E.A.B
  5. j@Zz

    SF Stuurkuipje/knippers + NGK Bougies ER9EH (5869)

    Hallo, Had nog een paar dingetjes in de schuur liggen, prijs = T.E.A.B Stuurkuipje voor SF project of naked bike + knippers, is niet nieuw maar wel in meer dan goede staat!= VERKOCHT En 4x nieuwe NGK Bougies ER9EH 5869, prijs hier ook T.E.A.B:
  6. j@Zz

    Laser Sportdemper VFR750F '94-'97

    Wegens aanschaf andere motor heb ik de volgende uitlaat te koop voor een VFR750F type 94-97: - Laser Deeptone sportdemper - High-Mount - Geweldig geluid! (goed voor het uithalen van de mooie V4-roffel!) Op de foto zie je hoe hij eronder zit, gezien de verkoop van de motor kan...
  7. j@Zz

    Honda VFR750F Type 94-97 in goede staat!

    Goed, toch maar eens kijken of het het proberen waard is en of het mogelijk is.., nu dan eindelijk toch besloten om hem écht te koop te zetten. Vanwege mijn ambitie om iets meer voorover te gaan zitten op de motor bied ik hierbij aan mijn Honda VFR 750F uit 1994 .. De perfecte tour-sport...
  8. j@Zz

    Honda VFR 750F te ruil! (type '94-'97)

    Goed, toch maar eens kijken of het het proberen waard is en of het mogelijk is.. Vanwege mijn ambitie om iets meer voorover te gaan zitten op de motor bied ik hierbij aan mijn Honda VFR 750F uit 1994 .. de bedoeling is min of meer niet dat ik hem hierbij verkoop, maar dat iemand zich...
  9. j@Zz

    Race-combinatie GC 1 jaar jong! mt. 54

    Hallo, ivm net niet goed passend heb ik te koop staan: 1 jaar jonge race-combinatie van GC, helaas moet ik hem weg doen omdat hij mij iets te groot is en ik op zoek ga naar een lengtemaat. ter indicatie: Ik ben 1.99 en weeg om en nabij 85 Kg. Hij zal geweldig voldoen voor iemand van...
  10. j@Zz

    VFR 400 '88 Winterprijs!

    Hallo, wegens overstap zwaardere motor van mijn vriendin hebben we te koop: - Honda VFR 400 - km stand: 73000 - Donker kuipruitje - hoge uitlaat - voorband en achterband 95% (ZGAN) - ketting/tandset in goede staat - net kleine beurt gehad (4x nieuwe bougie, olie enz enz. €220,-...
  11. j@Zz

    Sportuitlaat VFR 94-97

    Hey, vanwege een nieuwe sportuitlaat heb ik de oude te koop, het gaat om een (niet) streetlegal (silence is silver) uitlaat, geïmporteerd uit Dld. De uitlaat geeft aardig wat geluid, ik heb de toevoer altijd wat rijker gehad en dat geeft ook gelijk een paar heftige knallen als je het gas...
  12. j@Zz

    Sportuitlaat Acerbis VFR 750 '94-'97

    Hallo, ik heb wegens overcompleet nog over: een mooie Oval Carbon uitlaat die past onder elke VFR van 94 ot 97. Geeft een mooie, iets diepere geluid dan het origineel. Hij is CE gekeurd dus hier kun je gerust mee aangehouden worden. Hij geeft meer geluid dan een origineel maar is geen...
Terug
Bovenaan Onderaan