Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: JohnK
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. JohnK

    Gezocht: (originele / aftermarket) voorbochten + linkpijp Street Triple 675 2007-2012

    Zoals de titel aangeeft ben ik op zoek naar een set Street Triple voorbochten voor een projectje. iemand die een set in de weg heeft liggen en er vanaf wil voor een leuk prijsje? Aftermarket of origineel mag allebei.
  2. JohnK

    Revit Taurus GTX motor handschoenen XL waterdicht

    Aangeboden: Revit Taurus Goretex handschoenen in de maat XL, amper gedragen en dat is te zien. Dit is de beste GTX handschoen in de Revit lijn. mogen weg voor € 90,- Op internet worden ze nieuw aangeboden voor € 199,-...
  3. JohnK

    Uitlaat Scorpion Serket Taper Carbon Street Triple 675 2013+

    Bij deze aangeboden, zgan Scorpion Serket Taper Carbon voor een Triumph Street Triple vanaf 2013. Komt met E-keur en is compleet met doos, killer en overige toebehoren. Pijp is 3 maanden oud en is maar enkele keren gebruikt. Prijs € 325,-
  4. JohnK

    Fireblade 929 brandstofpomp geeft geen geluid na blokwissel

    Zoals titel al aangeeft heb ik momenteel geen brandstofpomp die hoorbaar is na het omdraaien van de sleutel. Startmotor draait wel bij indrukken van startknop, dodemansknop aan, hiss lampje gaat ook netjes uit op dashboard maar hoor alleen een tikje vanaf de ecu / startrelais onder het zadel na...
  5. JohnK

    Motorblok 929rr gevraagd

    Gevraagd: Motorblok voor een 929rr aangezien na een klein schuivertje mijn carter (en het deksel) aan de linkerzijde is beschadigd. Hoeft dus geen injectierail etc bij te zitten.
  6. JohnK

    Diverse motorblok onderdelen Fireblade 929 SC44

    Bij deze aangeboden diverse motorblok onderdelen voor een Fireblade SC44 929 uit 2000 / 2001. Heb je iets nodig, vraag het even en ik kijk of ik het voor je heb. Onder andere: Koppeling Nokkenassen Tandwielen versnellingsbak Carterdeksels Luchtfilterhuis Injectoren Startmotor...
  7. JohnK

    Arai Chaser Iridium / Zilver / Spiegel vizier

    Bij deze aangeboden: Iridium (zilver / spiegel) vizier voor een Arai Chaser helm, past waarschijnlijk wel op meerdere Arai helmen ( L-type modellen). In zo goed als nieuwe staat, hooguit 2 keer gebruikt. Gaat weg omdat ik eigenlijk altijd mijn donkere of blanke vizier gebruik. Vizier is...
  8. JohnK

    XT660X voorspatbord en achterkap

    Heb hier nog een voorspatbord en achterkap / spatbord over voor een XT 660 X of R. Voorspatbord is ietsje vaal achterkap is nog best mooi. Kappen zijn verder wel in prima staat (niet kapot of gebarsten). Mogen weg tegen elk aannemelijk bod!
  9. JohnK

    XT660X zijkappen / covers zwart

    Heb hier nog 2 zijkappen / covers over voor een XT 660 X of R. Zijn iets vaal maar verder wel in prima staat. Mogen weg tegen elk aannemelijk bod!
  10. JohnK

    te ruil: Dainese Pelle Racing jack maat 54

    Te ruil aangeboden wegens iets te groot: Zo goed als nieuwe (max 5x gedragen) Dainese Pelle Racing jack in de maat 54. Heb zelf denk ik een 52 nodig dus heb jij dezelfde jas die jou net iets te strak zit? Neem dan even contact met me op. Eventueel ook wel te koop indien het bod hoog...
  11. JohnK

    Arai Helm Neckpad / Tochtstrip

    Aangeboden: Neckpad / tochtstrip voor een Arai helm. Nieuw in verpakking! Omschrijving kaartje: Part no. 2762 / RX-7XX Neckpad Prijs € 15,- Ophalen of verzenden
  12. JohnK

    DB-Killer Yoshimura Evo III GSXR K8/K9

    Zoals titel al aangeeft ben ik opzoek naar een DB-Killer voor mijn uitlaat. Heb je iets liggen of weet je er een te vinden graag een pm of reply :) Gaat om deze pijp:
  13. JohnK

    ZGAN Macna Borax Winter handschoenen maat: L

    Aangeboden: Letterlijk 3x gedragen Macna winterhandschoenen van geitenleer. Zeer warm en degelijk met Raintex membraan. Gaan weg omdat ze me toch net te strak zitten. Info fabrikant: Winterhandschoen Gemaakt van haarschaap leer op impact gevoelige plaatsen in combinatie met R-Tech...
  14. JohnK

    Paddockstand Nakamuchi achterkant met V-adapters

    Aangeboden TEAB: Professionele Paddockstand van Nakamuchi Motorsport Weinig gebruikt en nog in zeer goede staat. Geen zwabberende rommel, gewoon goede kwaliteit motorbok. Mag weg wegens overcompleet, ideaal voor winterstalling.
  15. JohnK

    Superpole uitlaat demper GSXR 600 /750 K8 K9 ZGAN

    Aangeboden: Superpole MotoGP carbon uitlaat demper voor een Suzuki GSXR 600 of 750 bouwjaar 2008 / 2009. Ziet er nog echt spiksplinter nieuw uit en heeft een waanzinnig mooi geluid en gave look. Zijn diverse filmpjes op youtube te vinden om het geluid te beluisteren. Demper gaat weg...
  16. JohnK

    Pazzo hendels Suzuki GSXR 600 / 750 2008

    Zoals titel vermeld: Te koop gevraagd (lange) pazzo hendels voor een Suzuki GSXR 600 / 750.. Heb je iets moois liggen laat het even weten! :)
  17. JohnK

    Streetfighter Motorbroek Camouflage Cordura + Thermo mt. L

    Te koop wegens het niet meer passen: Camouflage motorbroek met cordura in de maat L. Stevige broek met CE goedgekeurde beschermstukken op heupen en knieën. Fijne broek voor in de zomer en winter aangezien de thermo binnenvoering uitritsbaar is. Broek is geschikt voor personen rond de...
  18. JohnK

    Stalen remleidingen Goodridge Honda CBR 1000RR

    Aangeboden: Stalen Remleidingen van het merk Goodridge voor een CBR 1000rr 2004 - 2007 Het gaat hier alleen om de leidingen zelf. Het zijn 2 afzonderlijke leidingen (dus niet 1 over het spatbord). Zijn (kort) gebruikt maar in zeer goede staat. Gaan weg wegens overcompleet. Doe een...
  19. JohnK

    Enduro banden 140-80-18 en 120-80-18

    Aangeboden 2 Enduro / Cross banden De 140 is denk ik een grasbaan band en de andere 120 is volgens mij een schoepen band. De 120 heeft wat kleine scheurtjes aan sommige nopjes. Mogen weg teab. Ik had ze namelijk voor mijn XR600R gekocht, maar vind ze toch ff net wat te ruig voor op de...
  20. JohnK

    Alpinestars GP PRO Zwart XL nieuw met kaartjes

    Te koop Aangeboden: Splinternieuwe Alpinestars / GP PRO / ZWART / XL Oke komtie: Ik heb 3 maanden geleden voor mijzelf nieuwe Alpinestars GP PRO handschoenen gekocht. Na enkele km's begon de stof op de duimen al snel slijtage te vertonen. Vervolgens naar de dealer gegaan (Ten Kate...
  21. JohnK

    Alpinestars SP1 XXL Zwart Handschoenen

    Zoals titel al zegt: aangeboden een mooi paar Alpinestars SP1 Motorhandschoenen kleur zwart in de maat XXL. Ben er na een paar ritjes achter gekomen dat de handschoenen toch echt iets te groot zijn. Erg jammer want het zijn verder erg mooie handschoenen, en ze zien er ook nog als nieuw uit...
  22. JohnK

    HJC Helm XXS type CL14-Y

    Heb hier nog een helm op de plank liggen die wij al even niet meer gebruiken. Het gaat om een helm van HJC type CL14-Y. De maat is XXS in volwassen maat of L/XL in kindermaat Helm is gebruikt (niet erg veel), maar in goede staat. Informatie fabrikant: Polycarbonaat helm met een...
  23. JohnK

    Paddock stand Universeel Powerplustools NIEUW in doos

    Te koop aangeboden wegens overcompleet (heb er zelf al een): Nieuwe (achter) paddock stand van Powerplustools. Moet nog wel in elkaar gezet worden. Alles aanwezig inclusief doos (zie foto's). Mag voor € 20,00 opgehaald worden! (vaste prijs) Kunnen eventueel ook haken voor bobbins in...
  24. JohnK

    Nieuwe Alpinestars SP2 Handschoenen XXL Kleur Zwart

    Bij deze aangeboden: Nieuwe Alpinestars SP2 Handschoenen maat: XXL Kleur: Zwart Reden verkoop: Heb ze 2 (korte) ritjes aangehad, maar vind ze toch net iets te ruim... De handschoenen zijn 3 maanden geleden bij Kalsbeek motoren te Zwolle aangeschaft voor € 89,- Bon aanwezig...
  25. JohnK

    Originele Uiltaat CBR 600F

    Originele uitlaat demper Honda CBR 600F In goede staat, leuk voor circuitdagen of wat minder herrie! Teab!
Terug
Bovenaan Onderaan