Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. A

    Mooie R6 van 2001, ca. 29.500km

    Bij dezen bied ik te koop aan: mijn mooie R6 van 2001 met ca. 29.500km op de teller. Reden van de verkoop: ik kom niet meer aan rijden toe en dan is het zonde om de motor te laten staan.... Kan er beter iemand anders plezier aan beleven! 3 puntjes van aandacht: - motor heeft zeer lichte...
  2. A

    Z.G.A.N. originele uitlaat voor een Yamaha R6 2001

    Hierbij te koop een zo goed als nieuwe uitlaat voor een Yamaha R6 uit 2001. Doe een bod via e-mail (polo_sport45apenstaartjehotmail.com) of hier op MF (maar daar kijk ik niet veel, dus dan moet je geduld hebben).
  3. A

    Blauwe R6 2001

    Wie heeft er interesse in mijn mooie blauwe R6 van 2001, voorzien van een high level uitlaat en een datatool alarm? Hij heeft vorig jaar een kleine beurt gehad en de spanningsregelaar is toen vervangen. Daarna is er nog ca. 600km mee gereden. De ketting en tandwielen dienen vervangen te...
  4. A

    toerrit MC Vogelvrij te Groot Ammers

    Aanstaand weekend (16 september) wordt de zogenaamde Landelijke Toerrit bij MC Vogelvrij weer georganiseerd. Deze rit is een open rit, dus iedereen is welkom. Start is tussen 9:00 uur en 12:00 uur 's-ochtends. Deze rit is +/- 175 km lang en gaat richting Gelderland. Kosten zijn (dacht ik) 2,50...
  5. A

    accu R6 demonteren

    Hallo, vraagje: doordat ik zo'n fijn alarm heb en (nog) geen druppellader is mijn accu gestorven. Nu zit die accu dus lekker ver weg gestopt bij een R6. Moet ik die bak in zijn geheel loshalen om de accu eruit te halen?
  6. A

    onderhoudsgevoeligheid Husky?

    ik zat laatst te praten met een collega motorrijder die vroeger een Husky had. Hij beweerde dat dat ding veel onderhoud vraagt. Vond het alleen vrij sterk dat zo'n motor elke 5000 km uit mekaar moet en zelfs de kleppen moeten worden gesteld.... Iemand ervaring?
  7. A

    Landelijke toertocht ZH 21 september

    zoals elk jaar is er ook zaterdag 20 september weer een landelijke toertocht bij MC Vogelvrij in Groot Ammers. De rit zal ongeveer 150km zijn en is voor elke rijder toegankelijk. er wordt niet in een grote groep gereden, dus je kunt je eigen tempo aanhouden. Interesse, kom dan naar MC...
  8. A

    zondag 15 mei toertocht in Groot Ammers?

    Hallo allemaal! vandaag is er een toertocht bij MC Vogelvrij in Groot Ammers. Het is een open toertocht, dus iedereen mag meerijden. Gaat er nog iemand die kant op? de start is tussen 12 en 13:00uur. Ik zal er zowiezo zijn, herkenbaar aan de blauwe, jullie welbekende, sticker! CU there (maybe)!
  9. A

    Ducatidag Korteland motoren. WIE?

    vandaag (zaterdag 7 juni) is er bij korteland het een en ander te doen met ducati's en dragrace enz. Gaan er nog mensen van hier die kant op?!
  10. A

    gekleurd kuipruitje R6

    Wie heeft er hier ervaring en/of foto's van een R6 met een blauwe/iridium/gele kuipruit. dit lijkt me wel mooi, maar kan tot op heden nog geen plaatjes vinden... of zoek ik niet hard genoeg? ik zie jullie reacties wel!
  11. A

    in navolging van: onze Yamaha

    laten we alle merken maar volgen en ook de Yammies naar voren schuiven..... dus laat maar zien die echte motoren! hier de mijne: En ik heb vandaag eerst die dB killer eruit gehaald en eens flink gereden met mijn brommer!
  12. A

    in navolging van: onze Yamaha

    laten we alle merken maar volgen en ook de Yammies naar voren schuiven..... dus laat maar zien die echte motoren! hier de mijne:
  13. A

    MESAN00B NIET OPENEN!!!

    hallo M-F\'ers! open dit bestand niet! veroorzaakt allemaal irritante nieuwe topics!
  14. A

    wie heeft die message erop gezet!?

    Blokkeer diegene die die message erop heeft gezet! dit is heel irritant! sommige mensen moeten echt alles verzieken....... :(
  15. A

    Melandri zijn Univehoed gezocht!

    Ik zag laatst in een motorblad een helm staan waar Melandri mee heeft gereden afgelopen seizoen. Het is een helm in het design van spiderman, dus rood met zwarte spinnenwebben. weet iemand een linkie want hij staat niet op die site van Nolan..... THANKS!
  16. A

    lid van een algemene of merkclub?

    wat ik me afvraag. Zijn er hier mensen lid van een algemene club (waar elk merk vertegenwoordigd is) en/of een merkenclub? zo ja, welke!? Ik ben namelijk sinds afgelopen week lid van Vogelvrij in Groot-Ammers. Kom er al mijn hele leven (24 jaar) maar mocht niet eerder lid worden omdat ik geen...
  17. A

    je naam op de kuipruit?

    Ik zie zo af en toe weleens motoren langskomen met de naam van de bestuurder op het kuipruitje..... wat moet ik daar nou van denken? is dat helemaal oke of heb je dan opeens geen vrienden meer :r ? jullie mening?
  18. A

    historische motorrace in Rockanje?

    Het is wat vroeg, maar gaan er nog mensen van het M-F naar de historische motorraces in Rockanje in mei :? ? Je kan het niet vroeg genoeg vragen!
  19. A

    ff voorstellen!

    Hai mede dikke brommerrijders, Ik ben Marco en kom uit Papendrecht. Ben inmiddels 23 jaar en over een week of drie hoop ik af te studeren op mijn studie bouwkunde. Ik ben inmiddels wel een brommer aan het besturen, nl. een R6 van 2001. Mooi laser high level uitlaatje eronder, Datatool alarmpje...
  20. A

    ff voorstellen!

    Hai mede dikke brommerrijders, Ik ben Marco en kom uit Papendrecht. Ben inmiddels 23 jaar en over een week of drie hoop ik af te studeren op mijn studie bouwkunde. Ik ben inmiddels wel een brommer aan het besturen, nl. een R6 van 2001. Mooi laser high level uitlaatje eronder, Datatool alarmpje...
Terug
Bovenaan Onderaan