Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Clown683
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Clown683

    Te koop: Onderkuipje Kawasaki Versys 650, zilvergrijs

    Te koop: splinternieuw onderkuipje van de Kawasaki Versys 650, bj. 2006-2010... Zilverkleurig, ongebruikt, in de originele verpakking... Mag weg voor EUR 40,00...
  2. Clown683

    Donker visier Airoh Mathisse

    Ik heb hier nog een splinternieuw visier liggen voor de Airoh Mathisse helm... Met nieuw bedoel ik ongebruikt, onbeschadigd en nog in de originele verpakking... ;) Mag weg voor EUR 22,50...
  3. Clown683

    Puig kuipruitje, voor naked (zonder bevestigingsmateriaal)

    Heb hier een Puig ruitje liggen, smoked blauw... Dit is zo'n standaard ruitje van Puig, wat op meerdere motoren past. De steuntjes heb ik er niet meer bij, maar die zijn met een beetje handigheid zo gemaakt... :P Anyway, ding ziet er prima uit, nauwelijks een krasje en mag weg voor EUR...
  4. Clown683

    Te Koop: Originele SV650S Cupracer, bj. 2006

    Nu het seizoen er op zit mag mijn Suzuki SV650S Cupracer verkocht worden. Let op, dit is een orginele cupracer, waar in het verleden de Vobis/Damen Leather cup mee werd gereden. Specs: - Akrapovic demper, met db-killer - aangepast luchtfilterhuis - stalen remleidingen - WP-vering...
  5. Clown683

    Gezocht: Assen 11-09-2013, Racecracks nivo 1 of 2

    Wegens omstandigheden ben ik de mogelijkheid om te rijden op Assen, op 11 september a.s. met Racecracks misgelopen... Ik zou graag de trackday van iemand op nivo 1 of 2 (liefst nivo 2) overnemen, indien iemand door omstandigheden niet zou kunnen. Dus heb je jezelf ingeschreven en inmiddels...
  6. Clown683

    Het Kawasaki Versys 650 topic, in bocht 3..

    En daar gaan we weer, Het Kawasaki Versys 650 topic, deel 3... - Heb je een Versys? Dan hoor je hier natuurlijk je ervaringen te delen... ;) - Heb je interesse in een Versys? Stel hier je vragen en- of post je proefrit ervaringen... - Voor alle andere geldt.. een Versys is wellicht een...
  7. Clown683

    2 bakken onderdelen Yamaha XJ750 Seca

    Ik heb nog 2 bakken met onderdelen voor de XJ750 Seca staan... Inmiddels heb ik mijn Seca's verkocht en ik heb de onderdelen stiekem niet meegegeven... ;) Er zitten diverse kabeldingen bij, remschijven en klauwen, kardanas, carburateur, valbeugels, 2 plastic kontjes (1x zwart en 1x rood...
  8. Clown683

    Yamaha XJ750 SECA, bj. '82

    Te koop: Zeer mooie wegenbelasting vrije Yamaha XJ750 Seca uit 1982. Prima beginnersmotor, toermotor, of als woon/werk motor te gebruiken met onderhoudsvrije cardanaandrijving. De Seca is betrouwbaar, loopt altijd en is goedkoop in onderhoud. Deze XJ750 Seca ziet er echt goed uit en rijdt...
  9. Clown683

    En ja... de boetes gaan weer omhoog..

    Sow... ons geweldige afgeserveerde kabinet gaat op de valreep de verkeersboetes weer ophogen. Dit keer met 15%, dus weest gewaarschuwd! Straks krijgen we dus nog meer huiltopics over de kosten... ;) Verkeersboetes 15 pct. omhoog DEN HAAG - Automobilisten worden opnieuw als melkkoe gebruikt...
  10. Clown683

    M-F MegaTour 2010 - The After Party!

    Na een uiterst succesvol verlopen 6e editie van de M-F MegaTour (M-F MegaTour 2010 - We will ride, again!), gaan we hier verder voor The After Party! Een stukje geschiedenis van de M-F MegaTour: De eerste M-F MegaTour in 2005 ging naar het Zwarte Woud in het zuiden van Duitsland. De...
  11. Clown683

    Het Kawasaki Versys 650 topic, de 2e kans..

    Omdat deel 1: het Kawasaki Versys 650 - topic vol is, gaan we hier verder... - Heb je een Versys? Dan hoor je hier natuurlijk je ervaringen te delen... ;) - Heb je interesse in een Versys? Stel hier je vragen en- of post je proefrit ervaringen... - Voor alle andere geldt.. een Versys is...
  12. Clown683

    Wat een MF-week zeg... gelukkig is het weer vrijdag!

    Thank god it’s Friday, keek op de MF-week… Maandag: Het gonst door de motorwereld heen, zou het echt waar zijn? Zo ja, dan zijn we nog sneller de pineut en komt er een einde aan circuitracen op de openbare weg. De politie rijdt op Busa’s, je weet wel, die hele snelle dingen. Gelukkig enkel...
  13. Clown683

    Ook de BMW-rijder staat wel eens zonder benzine..

    Nog geen 2 weken geleden stond ik zelf zonder peut en werd ik snel geholpen door een passerende Keen. Vandaag kon ik mijn "schuld" aan motorrijdend Nederland weer inlossen... Ik kwam bij Martell vandaan waar ik mijn DR800 heb ondergebracht voor een check-up en ik besloot om niet meteen naar...
  14. Clown683

    Motorzaak met dealerschap ter overname... maar wie?

    Ik kwam tijdens het googlen navolgende tegen... Motorzaak met dealerschap Utrecht Te koop aangeboden | Detailhandel Non-Food ter overname | Bedrijf kopen - overnemen Vroeg me af welke toko dit is? En wie weet is of zijn er hier mensen die nog behoefte hebben aan een overstapje... ;)
  15. Clown683

    FOR SALE: probiker motorschoenen, kids maat 37

    Wederom wegens omstandigheden te koop, Probiker motorschoenen, kids maat 37... Slechts 1x gedragen, dus feitelijk NIEUW! Nieuwprijs EUR 59,95... nu voor EUR 40,00... Check out my other ads... FOR SALE: kinder (poser)motorjas (9-11 jr.) FOR SALE: Kinderbroek, textiel (9-11 jr.)
  16. Clown683

    FOR SALE: kinder (poser)motorjas (9-11 jr.)

    Hierbij te koop aangeboden een kinder motorjasje, posertype, regelmatig gedragen, maar in uitstekende staat... Leeftijdindicatie 9 tot 11 jaar... Prijs EUR 25,00 Tevens... check out my other ads: FOR SALE: Kinderbroek, textiel (9-11 jr.) FOR SALE: probiker motorschoenen, kids maat 37
  17. Clown683

    FOR SALE: Kinderbroek, textiel (9-11 jr.)

    Te koop aangeboden deze Madhead kinderbroek, slechts 1x gedragen... Wegens omstandigheden wordt dit niet meer gebruikt, dus dan maar verkopen... Nieuwprijs EUR 69,95... nu te koop voor EUR 35,00 incl. BTW en excl. verzendkosten... ;) Ding is feitelijk NIEUW, dus mooi prijsje lijkt me zo...
  18. Clown683

    ANWB wil veiliger wegen voor de motorrijder..

    DEN HAAG - Een motorrijder loopt een 34 maal grotere kans op een dodelijk ongeval dan een bestuurder van een auto. Veiliger wegen en veiliger motorfietsen moeten dat verschil kleiner maken, vindt de ANWB. Ook moet de motorrijder zich bewuster worden van de risico’s. De ANWB gaat de komende...
  19. Clown683

    Welke boscrosser is zijn plaat kwijt?

    Is deze echt gevonden, of probeert iemand ergens de dader van te vinden :? Toevallig kwam het afgelopen weekend voorbij in het journaal, Brabantse boscrossers die aangepakt moesten worden... ;) Zie Marktplaats... betreft een suzuki dr 400 met kenteken mn-jt-56
  20. Clown683

    Post verloren??

    Goedenmiddag heren, Kan het zijn dat er met de werkzaamheden van vandaag een paar postjes verloren zijn gegaan? Ik zou toch zweren dat ik hier en daar wat onzin heb neergeplemt en er staat me bij dat ik er zelfs een pb-tje van had van een dame... dus zo'n ramp is nu ook weer niet, scheelt me...
  21. Clown683

    382 km/uur... een seconde voor het einde..

    Een motorrijder is verongelukt nadat hij met 382 km per uur over de weg racete. De 47-jarige Amerikaan wilde in de staat Utah een snelheidsrecord vestigen. Hij verloor echter de macht over het stuur en overleed ter plaatse... '( uit zeer betrouwbare bron... Betere bron Het...
  22. Clown683

    [Centraal] MF'er gespot? Post het hier! (27)

    Oops, I did it again... :P Daar gaan we weer, de teller staat weer op 0... Een geheel nieuw topic, voor MF-ers gemaakt, door MF-ers gemaakt... ;) Voor de liefhebbers: de historie van het gespot-topic: Wie voor 30 augustus 18:30 uur gespot denkt te zijn, kan hier terugzoeken...
  23. Clown683

    In België begrijpen ze het wel! (motor op busbaan)

    Ruimbaan... de bus de motor komt er aan... *D Waals minister Antoine wil ook motorfietsen op busbaan Waals minister van Transport, André Antoine, stelt voor om ook motorfietsen op de busbanen te laten rijden. Op die manier wil hij de doorstroming van motorfietsen verbeteren. Dat schrijft...
  24. Clown683

    Elke 5 jaar terug naar (de rij)school???

    Zojuist gelezen in de Telegraaf... ARNHEM - Het aantal verongelukte motorrijders kan drastisch omlaag als er een permanente nascholing plaatsvindt. Motorrijders zouden na het behalen van het officiële motorrijbewijs A van het Centraal Bureau Rijvaardigheid vooral op het gebied van...
  25. Clown683

    Bridgestone Battlewing voorband

    Te koop aangeboden: - 1 bijna nieuwe Bridgestone Battlewing voorband, maat 110/80 R19 M/C heeft ongeveer 1500 km onder m'n V-Strom gezeten en is gewoon 95% van een nieuwe band. Nieuwprijs ca. 110 euro... nu 95% band voor 50% prijs---> 55,00 euro... :) Deze Bridgestone band is...
Terug
Bovenaan Onderaan