Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Patriek_42
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Patriek_42

    motorkar motortrailer

    zelfbouw motortrailer, kunnen 2 crossers op of 1 wegmotor Gegalvaniseerd onderstel. geremd maar zonder kenteken met opbergbak (kan wel likje verf gebruiken genoeg ogen om spanbanden te bevestigen 125euro Kar staat in steenwijk VERKOCHT
  2. Patriek_42

    Motorola Portofoons met headset voor in de helm

    Mooi setje, nooit gebruikt. Bereik 5 km Met laadstation. oortjes nog in plastic Prijs 40 euro
  3. Patriek_42

    Arai Chaser Haga replica

    Omdat ik toch alleen nog maar cross te koop, Arai Chaser Haga replica Schadevrije en frisse helml. Met opbergzak. Maat S Vraagprijs 225euro
  4. Patriek_42

    Gestolen Steenwijk: Honda 450crf 2010 + Kawasaki kx80

    Vannacht zijn er 2 crossmotoren uit mijn loods in steenwijk gestolen. Mijn eigen Honda 450 crf 2010 en een kawasaki kx 80. Mocht iemand wat gezien hebben graag melden. Diegene die beide motors terug kan brengen krijgt 1000 euro van mij!!! Vermoeden is dat ze richting Den Haag zijn gegaan...
  5. Patriek_42

    Honda 4takt agregaat

    te koop aangeboden Honda 4 takt agregaat. Loopt goed en is lekker stil. Ideaal voor op het circuit 250e
  6. Patriek_42

    Motortrailer voor 2 motoren

    Zelfbouw trailer met kunstof opbergbox voorop. Radex verlichting kan beplating tussen de goten,is al voorgeboord Zeer stabiele en goeie aanhanger,ligt mooi recht achter de auto ook met hoger snelheid. 275euro
  7. Patriek_42

    Aprillia af1 125 project

    te koop wegens blessure. Aprillia af1 125 1992 met kenteken Blok is onder de motor weg maar gereviseerd, wel moet er nog een nieuwe zuiger ingezet worden. Nieuwe banden,frame 100% recht geen rare motor om te zien. motor is helemaal compleet. Alle kappen zitter er ook bij maar zijn...
  8. Patriek_42

    Waarde aprillia af1 125

    Omdat ik niet echt veel kon vinden op de bekende verkoopsite's het hier ook maar eens vragen.... Wat is een af1 futura 125 1990 ongeveer nog waard? Betreft een nette motor met hier en daar wat gebruikerssporen maar 100% recht. Blok is gereviseerd vorig jaar en er komt nu uit voorzorg een...
  9. Patriek_42

    Originele demper Aprillia RSV Mille 1999

    Nog overgebleven na de verkoop. T.E.A.B
  10. Patriek_42

    Berik Overall mt 54

    Wegens het niet meer hebben van een SS kan mijn Berik overall de deur uit. Pak is niet vaak gedragen en niet beschadigd. De hoes om het weg te hangen is er ook bij. Prijs 375 NEEEE nu 300!! Hangt in de weg wegens verbouwing
  11. Patriek_42

    Aprillia RSV Mille 1999

    Hierbij bied ik mijn mille aan , Nette motor uiteraard wel met gebruikerskrasjes maar niks erg. Banden zijn ook nog prima evenals de ketting en tandwielen. Extra's , stuurdemper en Arrow uitlaat 52000km Motor loopt en rijdt goed maar moet wegens omstandigheden weg. Prijs 2500...
  12. Patriek_42

    Motortrailer met opbergkist

    Wegens stoppen met crossen mag de aanhanger ook de deur uit. Nette kar met grote opbergbox , radex verlichting, multiplex op de aanhanger. Er kunnen met gemak 2 crossmotoren op staan en een 3e zou ook kunnen die moet je dan achterstevoren erop zetten. Supersport of iets anders kan er...
  13. Patriek_42

    Honda Crf 450 2007 , te koop of te ruil

    Door een ongeluk vorig jaar waarbij ik mijn knie kapot heb gereden bied ik mijn crf aan. Ik heb de crf begin 2010 gekocht er is toen een nieuwe zuiger ingekomen en alles is toen nagekeken. Ik heb er heel weinig sinds dien mee gereden omdat ik in april mijn voorste kruisbanden heb...
  14. Patriek_42

    Betrouwbare motorrijschool in Leidschendam

    Zoals de titel al vermeld zoek ik voor iemand een betrouwbare rijschool in leidschendam. Er zijn hier vast wel MFers die er ervaring mee hebben:P Alvast bedankt *O*
  15. Patriek_42

    nieuwe alpinestars smx-4 laarzen maat 43

    Wegens het niet dragen wil ik mijn zwarte aplinestars smx-4 laarzen verkopen. Laarzen zijn maar 2x een middagje gedragen en zien er nog nieuw uit. Maat is 43. Kleur zwart. Ik heb zo gauw geen fotocamera, maar de laarzen zijn in nieuwstaat. T.E.A.B
  16. Patriek_42

    Nieuwe motorlaarzen maat 38(vallen groter) T.E.A.B

    Nieuwe ongebruikte motorlaarzen in maat 38 maar vallen groot uit(heb zelf maat 42 en kom erin. Goede kwaliteit, ik meende dat de politie en marachaussee ze ook heeft gebruikt. Mogen weg voor 25euro.
  17. Patriek_42

    Lichte motoraanhanger voor 1 motor

    Wegens aan willen schaffen grotere aanhanger bied ik mijn aanhanger aan. Het is een mooi licht aanhangertje voor 1 motor wat ook makkelijk op zijn zijkant gezet kan worden. De lengte van de laadvloer is ongeveer 200x85. Eind zomer totaal gestript en dik in de hammerite gezet. Nieuwe 18mm...
  18. Patriek_42

    Kawasaki 85cc kl.wielen 2001

    Hierbij bied ik de crosser van mijn vriendin aan wegens overstap 125cc. Ik heb de motor in juni gekocht van de 2e eigenaar,en er is altijd zorgvuldig mee omgegaan. Degene die er toen op reed vond het crossen minder leuk dan zijn vader dus moest de kawasaki weg. Mijn vriendin wou ook gaan...
  19. Patriek_42

    Alpinestars tech3 goede keuze?

    Hallo, ik wil morgen gaan kijken voor nieuwe crosslaarzen. Nu vind ik de alpinestars tech3 wel mooi en een mooie prijs. Maar is dit ook wat? Ze leken me wel aardig zwaar maargoed,hoe is hij kwalitatief?
  20. Patriek_42

    Dodemansknop

    Hallo, ik heb vandaag mijn dodemansknop van een kx85 ''01 verwisselt voor 1 met een koord. Nu heb ik alles precies zo aangesloten zoals de oude gewone knop zonder koord ook zat De witte draad bij de oranje en de zwarte bij de bobine. Maar nu vonkt hij alleen als de dop eraf is :? Ik...
  21. Patriek_42

    Motor Headset , Communicatieset

    Ik heb hier een communicatieset liggen die in een helm ingebouwd kan worden. Setje is nog nooit ongebouwd geweest en niet gebruikt. Het is een 8 kanaals setje die makkelijk in te bouwens is in de helm en met een knop voor aan het stuur. Portofoons zijn ook los te gebruiken. Vrprijs...
  22. Patriek_42

    Kawasaki Kx80

    Hele nette Kawasaki Kx80 , motor is altijd goed onderhouden en heeft net een nieuw filter , nieuwe olie en een nieuwe bougie. Loopt met 1 kick. Banden, ketting en tandwielen zijn nog zgan en nergens geen speling op. Alles werk naar behoren en zoals het hoort. Verder is het een hele...
  23. Patriek_42

    Honda Shadow Vlx600. Bj1999!!!

    Hallo, ik bied namens mijn vader zijn Honda Shadow Vt600 aan. Betreft een donkerblauwe Shadow uit 1999! Motor heeft 29000 op de klok staan en is motorisch in goede staat zoals het hoort te zijn. Verder zit er nog een bijna nieuwe achterband om en zijn de ketting en tandwielen ook prima...
  24. Patriek_42

    Vlx 600 wat is ie waard?

    Hallo, ik heb sinds vorig jaar mijn rijbewijs en ben nu aan het kijken voor een motor (denk een r1). Maar heb ik het volgende, mijn vader heeft een Honda Shadow vlx600 uit 05-1999 met 29000km staan. De motor is in goede staat,blok loopt mooi en de kleur is blauw en heeft een zgan...
  25. Patriek_42

    Spullen bestellen vanuit USA

    Hallo, ik beb benieuwd of er hier mensen zijn die wel eens motorkleding etc. bestellen uit Amerika. Nu vind ik dat ze vaak exclusievere spullen en kleding hebben en vaak ook goedkoper. Daar komt ook nog een keer bij dat de Dollar op dit moment ongeveer E 0,65euro waard is. Omrekentabel...
Terug
Bovenaan Onderaan